Gå til innhold

Fant et fascinerende boyband på YouTube.


Gjest Franke Ann

Anbefalte innlegg

Gjest Franke Ann

Ikke spør meg hvordan, men jeg dumpet tilfeldigvis borti denne fascinerende videoen av det mexicanske boybandet "Magneto" fra tidlig 90-tallet:

 

 

Det er flere ting som fascinerer meg med denne videoen:

1) Den utrolig over-the-top dansingen som bare ikke passer inn i det hele tatt. Legg spesielt merke til ved 0:59 (rett etter første "vuela, vuela").

2) Elendig lip-syncing. Virker ikke som de prøvde en gang, masse malplasserte smil overalt.

3) Den rosa gitaren. I det hele tatt den fullstendig tilfeldige farge- og klessammensetningen i hele videoen. Ser ut som et takras.

4) Hvor lite attraktive alle andre enn han i skrikende gul genser er. Det er vel ikke vanlig for et boyband? Spesielt nr 2 fra høyre ser ut som en mentalt utfordret versjon av Dennis Leary, mens nr 2 fra venstre er "Fredo" fra Gudfaren.

5) Det faktum at låta etter hvert ble ganske fengende, noe som ikke er så rart siden det er en cover av "Voyage, voyage" av Desireless (som jeg helt hadde glemt ut). Må dog si at "vuela, vuela" klinger bedre i mine ører enn "voyage, voyage". Og dessuten blir det ikke det samme uten dansingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nice :-)

Stilig hvordan fyren i gult hele tiden oppdager at han ser i feil kamera.

Enig i at det hørtes bedre ut en voyage voyage 

Rosa gitar kan være stillig, en av mine favoritter:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat

Klikket meg inn på denne tråden for å si at "boyband" og "fascinerende" ikke hører sammen i samme setning, men DAMN you proved me wrong!! This shit just made my day! Takk! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann
17 timer siden, cheshirecat skrev:

Klikket meg inn på denne tråden for å si at "boyband" og "fascinerende" ikke hører sammen i samme setning, men DAMN you proved me wrong!! This shit just made my day! Takk! 😁

Glemte forresten å nevne at vokalisten er bedre kjent som Ruud Van Nistelrooy. Fun fact.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...