Gå til innhold

Er det for sent??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde massevis av strekkbart EL slim sent mandags kveld. Av ulike årsaker har vi ikke hatt anledning til å ha sex, så i morgen er første "sjanse". Er dette for sent mtp. en graviditet?

Anonymkode: 5bfcf...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager savnet først av alt. Jeg kan ikke så mye om dette, ligger i brukernavnet....... Men av det jeg har fått med meg opp gjennom årene, er at jo mer du tenker på dette, jo vanskeligere blir det, du har sikkert hørt utallige historier om det, dem har prøvd i mange år og ikke fått til, gitt opp og adoptert istedenfor, og vært glad i dette barnet og slått seg til ro med det, så skjer mirakelet, dem blir gravid, helt uten å ha prøvd, jeg skjønner poenget med å følge med slim og telle dager, måle temperatur, sånn vitenskapelig, men å få barn er ikke vitenskap, ikke tenk på om det er for sent i morgen, men gled deg til en deilig kveld med masse god og deilig sex😉 Om det er for sent, så er det ikke mye dere får gjort med det likevel, å syklusen går sin gang og tiden kommer tilbake😉 Som jeg sa, så kan jeg ikke noe om dette, så jeg vet ikke om dette er et alternativ, men går det ikke an å ha sex hver dag i 2 uker? Men det er vel kanskje prøvd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Mammatil6 skrev:

Beklager savnet først av alt. Jeg kan ikke så mye om dette, ligger i brukernavnet....... Men av det jeg har fått med meg opp gjennom årene, er at jo mer du tenker på dette, jo vanskeligere blir det, du har sikkert hørt utallige historier om det, dem har prøvd i mange år og ikke fått til, gitt opp og adoptert istedenfor, og vært glad i dette barnet og slått seg til ro med det, så skjer mirakelet, dem blir gravid, helt uten å ha prøvd, jeg skjønner poenget med å følge med slim og telle dager, måle temperatur, sånn vitenskapelig, men å få barn er ikke vitenskap, ikke tenk på om det er for sent i morgen, men gled deg til en deilig kveld med masse god og deilig sex😉 Om det er for sent, så er det ikke mye dere får gjort med det likevel, å syklusen går sin gang og tiden kommer tilbake😉 Som jeg sa, så kan jeg ikke noe om dette, så jeg vet ikke om dette er et alternativ, men går det ikke an å ha sex hver dag i 2 uker? Men det er vel kanskje prøvd. 

WTF??

Anonymkode: 945c6...a0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Mammatil6 skrev:

Beklager savnet først av alt. Jeg kan ikke så mye om dette, ligger i brukernavnet....... Men av det jeg har fått med meg opp gjennom årene, er at jo mer du tenker på dette, jo vanskeligere blir det, du har sikkert hørt utallige historier om det, dem har prøvd i mange år og ikke fått til, gitt opp og adoptert istedenfor, og vært glad i dette barnet og slått seg til ro med det, så skjer mirakelet, dem blir gravid, helt uten å ha prøvd, jeg skjønner poenget med å følge med slim og telle dager, måle temperatur, sånn vitenskapelig, men å få barn er ikke vitenskap, ikke tenk på om det er for sent i morgen, men gled deg til en deilig kveld med masse god og deilig sex😉 Om det er for sent, så er det ikke mye dere får gjort med det likevel, å syklusen går sin gang og tiden kommer tilbake😉 Som jeg sa, så kan jeg ikke noe om dette, så jeg vet ikke om dette er et alternativ, men går det ikke an å ha sex hver dag i 2 uker? Men det er vel kanskje prøvd. 

eh.....uvitenheten her er skremmende. 

Anonymkode: 91460...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

eh.....uvitenheten her er skremmende. 

Anonymkode: 91460...5ad

Beklager hvis det var støtende, det var ikke intensjonen, så det var uheldig, å du her helt rett, jeg kan ikke noe om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL slimet kommer først, så det kan være dere rekker det. Men noen har flere dager med EL slim først, mens noen får det rett før. Så hopp til køys, så vet du om 14 dager om det holdt. :)

Anonymkode: 3338d...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...