Gå til innhold

Les Miserable - De elendige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt alle de tre bindene, av den utgaven som var utgitt i 94 av De elendige?

Har prøvd å google litt, men finner den bare på lydbok... 

Anonymkode: ca7ea...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Balian de Ibelin

Jeg tror faktisk du vil ha større sjanse å finne den på et antikvariat enn i vanlige bok butikker eller nettbutikker.  Ihvertfall om du vil ha den på norsk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Balian de Ibelin skrev:

Jeg tror faktisk du vil ha større sjanse å finne den på et antikvariat enn i vanlige bok butikker eller nettbutikker.  Ihvertfall om du vil ha den på norsk. 

Ja, må nok bli norsk, eller engelsk muligens (om språket ikke er så gammelt). Fransk snakker jeg ikke. 

Skulle så gjerne hatt et helt nytt eksemplar :/

Anonymkode: ca7ea...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, må nok bli norsk, eller engelsk muligens (om språket ikke er så gammelt). Fransk snakker jeg ikke. 

Skulle så gjerne hatt et helt nytt eksemplar :/

Anonymkode: ca7ea...4d1

Om du vil ha den på engelsk så er det lettere.  Du kan f,eks bestille den fra amazon.co.uk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev:

Om du vil ha den på engelsk så er det lettere.  Du kan f,eks bestille den fra amazon.co.uk 

Ja, men vet ikke om jeg tørr å ta sjansen på det. Usikker på om jeg har god nok forståelse i engelsk til å kunne lese boken optimalt, og hadde da helst sett den for meg på norsk. 

Anonymkode: ca7ea...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men vet ikke om jeg tørr å ta sjansen på det. Usikker på om jeg har god nok forståelse i engelsk til å kunne lese boken optimalt, og hadde da helst sett den for meg på norsk. 

Anonymkode: ca7ea...4d1

Da må du nok se på antikvariater. Jeg tror det vil være veldig vanskelig å finne den som sakt i en vanlig bok butikk eller nettbutikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev:

Da må du nok se på antikvariater. Jeg tror det vil være veldig vanskelig å finne den som sakt i en vanlig bok butikk eller nettbutikk. 

Kjipt, men synes det er så rart at de fortsatt selger lydbokutgave, men ikke i vanlig bokform.

Anonymkode: ca7ea...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokhandlere har normalt ikke bøker eldre enn tre år, så det må bli bruktbokhandlere eller antikvariater (eneste forskjell mellom dem er prisen). På nettet kan du lett finne danske oversettelser på antikvariat.net. Ellers blir det å gå på jakt i Norge. I bokbyen Tvedestrand fins det mange antikvariat, og i Fjærland (bare om sommeren). Største, med over 100000 bøker, er Halfdans bokhus i Kjosen i Drangedal, åpent lørdag og søndag. Billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som ei naudløysing kan du få "Les miserables" i engelsk omsetjing i mobi-format av meg (4,2 MB). Programmet Calibre (for PC) les dette formatet (og kan au konvertere til masse andre format). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Dorey skrev:

Ikke umulig at gode bokhandlere som Norli eller Tanum kan bestille den inn til deg. 

Bestille hvorfra? Bøkene kom for over 21 år siden! Etter noen få år (3+) sender forlaget usolgte bøker ut på det årlige Mammut-salget. Deretter lar de seg ikke bestille lenger. Det toget er gått for mange, mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...