Gå til innhold

Har du blitt nettdate voldtatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://m.side2.no/aktuelt/england-nettdate-voldtekter-har-kt-med-450-prosent-pa-5-ar/3423190736.html

 

De senere årene har det skjedd en eksplosjon av voldtekter etter nettdate møter. 

Hva kommer det av? Jeg trodde når folk møter hverandre første gangene etter å ha blitt kjent på nettet så skjer møtene på et offentlig trygt sted. 

Noen her som har opplevd skumle episoder med folk de har møtt på nettet? 

Anonymkode: bd40e...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje for mange setter seg i situasjoner de ikke kommer unna? At de bare skal "sove" hos en "kompis", backer ut etter en del klining og tafsing og han ikke respekterer det etter å ha blitt kåta opp? Eller og anger på tilfeldig sex med ukjente menn?

Et nei skal alltid respekteres, og det er alltid overgriperens feil. Men å bli med ukjente mennesker hjem er vel kanskje ikke alltid et bra valg. Men av og til kan man tenke litt selv, og ikke sette seg i slike situasjoner. Litt sånn at man ikke løper rundt i mørke bakgater visse steder og skryter av hvor mye verdisaker man har på seg...

Anonymkode: 2aae6...520

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falske voldtekts anklagelser kan ødelegge like mye som et voldtekt, en kompis av meg var på en campingplass og traff ei jente og de endte opp med å ha sex, seinere får han politiet på døra om beskjed om at han hadde voldtatt henne, heldigvis så hadde denne jenta driti på draget og sendt flere smser etter "voldtektet" til ei venninne om at hun hadde lurt en gutt og skulle få erstatning og at det var så lett.

Selv om at han ble frifunnet så sliter han i dag med å stole på andre jenter.

 

Voldtekt er noe skikkelig stygt å gjøre mot noen andre, men å slenge falske anklagelser er like ille.

 

Moralen i historien er vel at skal man ha sex med ukjente kvinnfolk må man ha på lyd/bilde opptak (just in case).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhver idiot med litt omløp i toppen skjønner vel at voldtekt skjer ekstremt mye oftere enn falske anmeldelser, og er derfor et større problem. I denne tråden er det snakk om nettvoldtekter i HI, men som alltid er det noen menn som må tre frem og sutre om at "kvinner lyver og leverer falske anmeldelser hele tiden". Lag en egen tråd. Begge deler er grusomme handlinger, forøvrig.

Anonymkode: ed9e0...999

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Ardenus skrev:

Falske voldtekts anklagelser kan ødelegge like mye som et voldtekt, en kompis av meg var på en campingplass og traff ei jente og de endte opp med å ha sex, seinere får han politiet på døra om beskjed om at han hadde voldtatt henne, heldigvis så hadde denne jenta driti på draget og sendt flere smser etter "voldtektet" til ei venninne om at hun hadde lurt en gutt og skulle få erstatning og at det var så lett.

Selv om at han ble frifunnet så sliter han i dag med å stole på andre jenter.

 

Voldtekt er noe skikkelig stygt å gjøre mot noen andre, men å slenge falske anklagelser er like ille.

 

Moralen i historien er vel at skal man ha sex med ukjente kvinnfolk må man ha på lyd/bilde opptak (just in case).

Hva med å få henne til å skrive under på kontrakt som sier at samleiet er frivillig?

Anonymkode: 5b313...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å få henne til å skrive under på kontrakt som sier at samleiet er frivillig?

Anonymkode: 5b313...23b

Jeg går ut i fra at det kan "tvinges" derfor ikke brukes som bevis.. antar jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enhver idiot med litt omløp i toppen skjønner vel at voldtekt skjer ekstremt mye oftere enn falske anmeldelser, og er derfor et større problem. I denne tråden er det snakk om nettvoldtekter i HI, men som alltid er det noen menn som må tre frem og sutre om at "kvinner lyver og leverer falske anmeldelser hele tiden". Lag en egen tråd. Begge deler er grusomme handlinger, forøvrig.

Anonymkode: ed9e0...999

Og det kom i første svaret og fortsatte videre i tråden. Så typisk.

Ja, lag en egen tråd om falske voldtekter, og diskuter det HI handler om i denne.

Anonymkode: 20578...51e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ardenus skrev:

Jeg går ut i fra at det kan "tvinges" derfor ikke brukes som bevis.. antar jeg?

Hvis det skal være så mye stress å få seg noe, så vurderer jeg nesten prostituerte. I verste fall koster det 25000. Bedre enn fengsel.

Men for å ikke spore helt av her: tviler egentlig på at det er så mange som blir voldtatt på date. Mange kvinner har da forhåndsregler de tar seg. Regner med at disse voldtektene ikke er overfallsvoldtekter heller. Så da har vedkomne valgt å befinne seg på er rom der hun kan potensielt bli voldtatt. Og mange kvinner der ute setter ikke seg selv i den situasjonen vil jeg tro. Men hva vet jeg, jeg er bare en simpel mann

Anonymkode: 5b313...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...