Gå til innhold

Gardiner i 2016


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sånn interiør-messig, er gardiner helt ut i 2016? 

Tenker egentlig i hele huset, men mest på soverommet. Vil ikke gardiner skape litt "hotell" følelse?

Anonymkode: 44ead...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er galt med gardiner på soverommet? Det skjermer for innsyn, det skjermer for lys og det skaper en hyggelig atmosfære. hva som er moderne eller ikke er da ikke så viktig, du skal vel ikke bo i et interiørmagasin?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gardiner er absolutt ikke "ut" og i hvert fall ikke på soverommet! (Selv har jeg nettopp hengt opp litt tunge, mørke fløyelsgardiner som bl.a. skal skjerme for den tidlige morgensolen ut over våren). Hva slags gardiner vil selvfølgelig avhenge av hvilken stil du har ellers. Fargene er også tilbake i interiørbildet hvis du er opptatt av hva som er "in".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke gardiner i stua, passer rett og ikke inn. Men, holder på å pusse opp soverommet nå og der skal vi fjerne rullegardinene og ha lystette gardiner festet i skinne i taket, slik som på hotell. 

Anonymkode: 6c675...c79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gardiner noen steder! Har persienner i vindu med mye innsyn, Lystett rullegardin på soverom og film på vinduet på badet. I stua har jeg fire store vinduer helt uten gardiner. Føler at alt blir så mye lysere og renere uten gardiner. Har heller ikke duker eller gulvmatter. Minst mulig egentlig.

Anonymkode: 22fbe...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gardiner er jo på full fart inn igjen i husene våre! Har du ikke sett alle de nyeste bildene på nettet?

Anonymkode: fad40...f7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har liftgardiner i stua (profilerte karmer som jeg syntes er så fine) på soverommet har jeg rullegardin. Hos meg passer det ikke med gardiner. Det blir for mye rett og slett. Jeg har heller ikke teppe under sofabord eller spisestue. Liker å ha det "rent og ryddig" og føler det ser mere ryddig ut, uten. 

Anonymkode: a61c7...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har veldig store vinduer i stua (sånn typ 2 meter høye og nesten hele veggen bred) og vi har veldig lette hvite gardiner som går helt ned til gulvet. Det er alltid hengt da (på sånn gardinkrok) så er mest bare til pynt. Føler stuen ser skikkelig naken ut uten.

På soverommet har vi mørke tunge gardiner som stenger ute solen. Nå har vi ganske lite soverom ( :( ) så tror at lange gardiner hadde tatt for mye plass. Derfor er de korte og kjedelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10. februar 2016 at 22.29, Sølvrosen skrev:

Hva er galt med gardiner på soverommet? Det skjermer for innsyn, det skjermer for lys og det skaper en hyggelig atmosfære. hva som er moderne eller ikke er da ikke så viktig, du skal vel ikke bo i et interiørmagasin?

Mente ikke at det var noe galt!

Lurte bare på om det var fint med gardiner på soverommet -  at det kanskje kunne være med på å skape litt hotellrom følelse.

TS.

Anonymkode: 44ead...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har folk slutta å gå rundt i bare trusa ..eller naken?

Jeg har gardiner og rullgardiner i alle vinduer .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lite til ingen innsyn i huset og følgelig knapt gardiner heller. På barnerommet henger det noen tjukke greier med barnemotiv sydd på - for å stenge ut sollyset om sommeren.

Synes gardiner er stygge og stenger for utsikt, de gjør rommet mindre og plukker opp støv. Det er ikke ønskelig.

Anonymkode: 78a41...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hvite lingardiner på soverom og stue. Persienner bak. Syns ikke det er særlig pent med kun persienner. Ser ut som man har glemt å innrede.

Anonymkode: 1dfd3...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gardiner er på veg inn igjen.

Det blir lunere i rommet, de er isolerende og gir bedre akustikk. 

Anonymkode: 415f6...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...