Gå til innhold

Rettigheter etter brann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du ikke innbo forsikring er du fucked, hvorfor trur du at huseier skal betale for dine eiendeler? Jeg blir stadig overrasket over hvor naive folk er i dagens opplyste samfunn.. 

 

PS: Godt og høre at dere har det bra!

Anonymkode: 1627b...7e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, nå har jeg fått svar på det jeg lurte på, så da er diskusjonen avsluttet for min del. Jeg har ingen behov for å bli fortalt at jeg er dum som ikke hadde innboforsikring, dette er jeg smart nok til å forstå helt uten andres hjelp. 😉 

Jeg var klar over at jeg burde hatt innboforsikring, men når noen mennesker forteller meg at de tror jeg har rett på erstatning for tapet, da ville jeg forhøre meg om det kunne stemme. 

Takk for svarene deres!

Anonymkode: 2ef8d...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vel, nå har jeg fått svar på det jeg lurte på, så da er diskusjonen avsluttet for min del. Jeg har ingen behov for å bli fortalt at jeg er dum som ikke hadde innboforsikring, dette er jeg smart nok til å forstå helt uten andres hjelp. 😉 

Jeg var klar over at jeg burde hatt innboforsikring, men når noen mennesker forteller meg at de tror jeg har rett på erstatning for tapet, da ville jeg forhøre meg om det kunne stemme. 

Takk for svarene deres!

Anonymkode: 2ef8d...3a0

Ikke gjør opp fasit basert på at det som skrives på KG er definisjonen på den absolutte sannhet. Snakk litt mer med politiet siden det var de som nevnte det for deg. Det kan være flere aspekter her enn dem de fleste brukere kjenner til.

Uansett så kan det kanskje ta litt tid, og det er flere her som uten å kreve noe sier "Jeg vil gjerne hjelpe hvis jeg kan få lov til det".

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, PoisonIwy skrev:

Hvor bor du? Kanskje kan bidra med litt ting om du er i nærheten. Send pm.

Slenger meg på denne!

 

Send en PM, jeg har i hvert fall en del ekstra ting som TS kanskje kan ha bruk for! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sinsiew skrev:

Slenger meg på denne!

 

Send en PM, jeg har i hvert fall en del ekstra ting som TS kanskje kan ha bruk for! :) 

Dere er utrolig snille alle dere som vil hjelpe. 

Vi kommer til å klare oss. :) Men tusen takk til alle dere som tilbyr!! 

Akkurat nå trengte jeg bare et oppklarende svar.

Anonymkode: 2ef8d...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...