Gå til innhold

Stakkars menneske har for mye penger at det gjør vondt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er bare en ting å gjøre da; Doner bort formuen til veldedige formål, så blir du fri:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler ikke på at smerten er ektefølt, men det er vanskelig å samle så veldig mye sympati, sånn egentlig. Sliter hun med å få seg venner så kan det kanskje ha noe med at hun selv ekskluderer stor del av potensielle venner pga livsstilen og at de vennene hun har, er "venner" som det eneste hun har til felles med er nettopp livsstilen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredsmegleren skrev:

Tror og håper at bloggen hennes har en form for ironisk undertone 

Jeg oppfattet det umiddelbart som ironi

Anonymkode: ed36f...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg oppfattet det umiddelbart som ironi

Anonymkode: ed36f...476

Det gjorde ikke jeg.

Anonymkode: 2c63d...c15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme gamle leksa. Skriv noe kontroversielt, noe som pirker og stikker i den norske folkesjela så har du plutselig økt klikk på bloggen din med 50%:filer:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan jo gi bort til de fattige.  Da forsvinner en stor sum og det gjør ikke så vondt lenger :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så jævlig vondt å være rik så gi pengene bort til folk som trenger det i stedet for å syte. Men nå er jo bloggere kun ute etter oppmerksomhet da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Dette må vel være den aller, aller dummeste  kronikken, som jeg har lest i Dagbladet noensinne!

 0g dette sier vel ikke så rent lite, for å si det sånn!

Anonymkode: 30a88...3cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som rik vet man ikke hvordan det er å ha det vanskelig. Derfor vet man lite om livet.

Anonymkode: bdeea...3c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Det innlegget var patetisk. Det er vondt å være rik,det er vondt å være vakker,det er vondt å være kjendis. Osv osv. Det er ikke pengene,skjønnhet eller status som er årsaken til "elendigheten". Det er dårlig selvtillit og dårlig dømmekraft (når det gjelder hvem de velger å omgi seg med ). Noe så latterlig.

De har det kanskje vondt,og det er trist. Andre har det også vondt,og det er like trist. Livet kan være vondt for alle.

Blir matt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som rik vet man ikke hvordan det er å ha det vanskelig. Derfor vet man lite om livet.

Anonymkode: bdeea...3c4

Det er feil da. Selvfølgelig har rike problemer som enhver annen,og jo,de kan vite mye om livet. Poenget er at det ikke er pengene som er problemet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun prøver å formidle at noen vil være sammen med henne på grunn av pengene hennes, ikke fordi de liker henne som person, og at noen ikke ser den personen hun er fordi hun er så rik. 

Jeg tror hun kan ha rett i at noen tiltrekkes av skjønnhet og rikdom, og ikke av personligheten bak alt det overfladiske. Dermed kan man ende opp med forhold og vennskap som ikke er ekte og varige. 

Jeg tror det enkleste er å være gjennomsnittlig, både når det gjelder rikdom og utseende, men jeg ville heller vært rik enn fattig. 

Anonymkode: cc59a...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...