Gå til innhold

Bok i dårlig stand


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde bestilt en bok fra Ark, fikk den i posten i dag. Ble så skuffet, boken ser direkte brukt ut. Det er i pocket, men den er helt ruffet opp på baksiden, kantene er slitte. Er dette god nok grunn til å få tilsendt ny bok? Er det en sjanse for at boken faktisk er brukt, eller bare dårlig oppbevart? Syns ikke man skal sende ut slitte bøker :/

Anonymkode: 98adb...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett hva som har skjedd: Klag, og krev å få tilsendt en ny bok. 

Anonymkode: 307e4...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Du kan returnere boken i hvilken som helst ARK-butikk også og forklare saken der :)

Anonymkode: 3c888...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt en mail til Ark nå, så får vi håpe det ordner seg. Bøker skal ikke se brukt ut når man får dem. Kan ikke skylde på posten heller, da baksiden er full i skrapemerker, og boken var godt pakken inn da den kom. 

Anonymkode: 98adb...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er antakelig ikke brukt, men den har nok blitt dårlig behandlet i frakt eller oppbevaring i et tidligere stadium. Disse bøkene produseres jo et sted, så sendes til sentraldistributør, derfra kanskje til bokhandlenes eget sentrallager, etc, så den kan ha vært uheldig på et eller annet tidspunkt. Så lenge du klager og gjør dem oppmerksom på feilen kort tid etter mottak, så går jeg ut fra at de erstatter boken med en ny så fort som mulig.

Anonymkode: 17f2d...97c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er antakelig ikke brukt, men den har nok blitt dårlig behandlet i frakt eller oppbevaring i et tidligere stadium. Disse bøkene produseres jo et sted, så sendes til sentraldistributør, derfra kanskje til bokhandlenes eget sentrallager, etc, så den kan ha vært uheldig på et eller annet tidspunkt. Så lenge du klager og gjør dem oppmerksom på feilen kort tid etter mottak, så går jeg ut fra at de erstatter boken med en ny så fort som mulig.

Anonymkode: 17f2d...97c

Har som sagt sendt mail til Ark, men de har ikke svart enda :dry:

Anonymkode: 98adb...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ville jeg purret hvis de ikke har svart innen lunsjtider mandag!

Anonymkode: 17f2d...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands

Jeg har veldig god erfaring med ARK. Da jeg bestilte en bok derfra og jeg etterlyste den fordi jeg trodde den hadde blitt borte i posten, sendte de meg sporenstreks en ny bok. Da jeg plutselig satt med to bøker sa de bare at jeg kunne beholde begge. 

De tar høyde for at noen bøker blir borte og at noen kan bli skadet. Klag, og de gir deg sikkert en ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta bilde av boken, og ettersend det til Ark, så ser de selv hva de har sendt deg. 

Send heller ikke boken fra deg uten å sikre deg bilder av hvordan den ser ut, altså ta bilder. 

Anonymkode: 5e231...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...