Gå til innhold

Hvilken musikk gir deg treningskick?


hypes

Anbefalte innlegg

Hei! :) Lurer på hvilke sanger som gir dere det skikkelig syke boostet man trenger for å presse seg ekstra hardt på trening? 

Vil gjerne dele mine to favorittsanger som gjør meg GAL på trening om dagen:tongue: Det varierer såklart, men disse to er kanskje de definitivt sykeste låtene jeg noen sinne har hørt - mesterverk!!

Loud - Network
Tezla - Venetian Bass 

Når det kommer til sjanger generelt..så er det ingenting som slår Progressive PsyTrance for min del. Helt sykt hvordan jeg klarer å presse meg til slik musikk.. 

Hva med dere? Favoritt sanger for øyeblikket og favoritt treningssjanger(e)? Moro å se hva som får andre motivert :) 

Endret av hypes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest cheshirecat

Kjempebra tråd! Liker electronia, trance, dance.. Eric Prydz med "Opus" anbefaler jeg, (hør den ferdig, den bygger seg opp gradvis og tar av mot slutten) samt "delilah" til Florence and the Machine 😁💪 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.2.2016 at 23.41, cheshirecat skrev:

Kjempebra tråd! Liker electronia, trance, dance.. Eric Prydz med "Opus" anbefaler jeg, (hør den ferdig, den bygger seg opp gradvis og tar av mot slutten) samt "delilah" til Florence and the Machine 😁💪 

Takker! :laugh: Tenkte at det er jo noe som kan komme mange av oss litt til gode. 

Den sangen likte jeg! Liker sanger som bygger seg opp! Eric Prydz har jo i seg selv mye bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...