Gå til innhold

Hvilken musikk gir deg treningskick?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! :) Lurer på hvilke sanger som gir dere det skikkelig syke boostet man trenger for å presse seg ekstra hardt på trening? 

Vil gjerne dele mine to favorittsanger som gjør meg GAL på trening om dagen:tongue: Det varierer såklart, men akkurat nå er det disse to:

Network - Loud

Tezla - Venetian Bass 

Når det kommer til sjanger generelt..så er det ingenting som slår Progressive Psy Trance for min del. Helt sykt hvordan jeg klarer å presse meg til slik musikk.. 

Hva med dere? Favoritt sanger for øyeblikket og favoritt treningssjanger(e)? Moro å se hva som får andre motivert :) 

Anonymkode: a3601...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri hørt om de to der før, egentlig ikke hørt om sjangeren engang. Hva trener du til musikken da? Løping? Styrke

Jeg må være så ærlig som at den musikken der ville jeg ikke trent til. Monoton og kjedelig. Men musikksmaken er ulik, så bra du har funnet noe som funker for deg.

Jeg liker rapmusikk til trening. Gjerne litt tung/sint og med en rytme jeg kan jobbe med. Eller litt oppløftende, skyver meg fremover.Helst kan jeg teksten og bruker den. Fokuserer mer på musikken for å kunne presse meg litt ekstra. Funker for meg både på løping og styrke.

 

Treg begynnelse, se bort fra den:

 

 

 

 

Endret av ekkoet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig tung gangster rap og upolitisk korrekt tung punkrock. :P

Trener mest styrke, men i blandt løping. Og da gjelder det ha musikk med TUNG bass som helst slår i løpetempoet.

 

^^ den der lanye west var aaalt for myk for meg.  Samme med den låta der av Eminen, finnes tungere låter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Toxpack, ikke den med mest tyngde men har flere av de i spillelista.

 

 

 

En favoritt. Troopers.

 

Sjekk ellers ut Agnostic Front, etc. (east coast Hardcore)

 

 

Discilpline. Om fotball hooligans, så passe aggro.

 

 

Så bare se i menyen til høyre for nye forslag. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest cheshirecat

Korn og Rage er perfekt til styrke og roing. Trance og dance samt elektronica til løping og sykling. Gjerne noe som varer over 7-10min 😁 Eric Prydz med "generate" og "Opus" er gode eksempler 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...