Gå til innhold

Er det en sjanse for at han liker meg? Eller er jeg bare "lett" ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er med i en felles "organisasjon" med MANGE medlemmer, og det arrangeres mange fester der. Vi møttes på en fest i starten, og rotet og koste hele kvelden. Vi ble ikke med hverandre hjem fordi jeg bor hos foreldrene mine for øyeblikket og fordi han ikke kunne ta meg med hjem av en eller annen grunn. (Vet ikke hvorfor.) 

Vi møttes en uke senere, også på fest. Denne gangen hang vi bare sammen siste delen av kvelden, satt i fanget på han og kysset..:rodmer: (Jeg dunket først borti han den kvelden, tror han så meg, men tok ikke kontakt selv først. Da jeg gjorde det, kysset han meg og sa han koste seg sist og at vi skulle sankkes senere i løpet av kvelden. Og han kom etter hvert bort til meg. Han fikk meg også til å hilse på de to kompisene sine som han hadde med seg den kvelden, da. Etter dette dro vi hjem til meg, koset, men hadde ikke sex, litt fordi jeg unngikk det.. Han måtte dra tidlig hjem neste morgen, skulle reise bort noe dager.

Ser på face at han ikke skal på det neste arrangementet som er nå til helga. Dette kan jo forklares av at det ble en "heftig" helg for denne helga. (Mye alkohol, både tors, fredag og lørdag for han.) Men samtidig så tenker jeg at om han hadde tenkt på meg, så ville han dukket opp når han ser jeg skal dit... 

Vi har ikke hatt noe kontakt mellom eller etter det, og vi er ikke venner på face engang. (Men jeg har snoket masse på han..:tongue:

Vanskelig dette, liker han godt, men er jo ikke sikkert han legger noe som helst i det. Det skal også nevnes at det var jeg som sjekket han opp første gangen (men fikk god respons da) , + at det var jeg som ga lyd fra meg andre gangen.. (Som nevnt over.) Føler generelt at jeg (dessverre) har gitt sterkt uttrykk for at jeg liker han.. Neste gang får jeg heller la han komme bort til meg, og så bør jeg kanskje "forsvinne" fra i løpet av kvelden tenker jeg. ;) kan ikke være FOR tilgjengelig, eller hva tror dere? 

TAKK dere som gidder å lese og svare! Hilsen usikker jente 22  

Anonymkode: bee03...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, revestrekjenta skrev:

nei nei nei :P

ok? gjerne fortell meg hvorfor da.. :) Det kan godt hende at du har rett altså. 

ts

Anonymkode: bee03...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke legg noen planer, ikke tenk så mye, bare gjør. 

Anonymkode: e99a6...51d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke "forsvinn" fra han, da skjønner han jo ingenting og tror du ikke er interessert lenger. 

Anonymkode: cc318...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke "forsvinn" fra han, da skjønner han jo ingenting og tror du ikke er interessert lenger. 

Anonymkode: cc318...105

Tenkte ikke egentlig "forsvinne", men å kanskje ikke henge med han hele kvelden? Gå vekk og snakke med andre osv.. Kanskje jeg skal høre på ab 51d. Bare gjøre uten å tenke....

ts

Anonymkode: bee03...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest revestrekjenta
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke legg noen planer, ikke tenk så mye, bare gjør. 

Anonymkode: e99a6...51d

HUN skjekket opp han. menn tar det som skjekker dem opp uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, revestrekjenta skrev:

HUN skjekket opp han. menn tar det som skjekker dem opp uansett :P

Jeg skjekker ikke menn ... men sjekking er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest revestrekjenta
39 minutter siden, Silfen skrev:

Jeg skjekker ikke menn ... men sjekking er noe helt annet.

hehe ;PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne jo prøvd å legge han til på face da? Skjønner du ikke vil skremme han vekk ved å virke for ivrig, men tenker at om han uansett liker deg så synes han det bare er hyggelig. Men sikkert lurt å prøve å henge litt uten han neste fest og legg merke til om han ser etter deg. Pass på å ikke overtenke!

Og ikke hør på fjortenåringen over. Det kan godt hende han liker deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest revestrekjenta
9 minutter siden, Egraf skrev:

Du kunne jo prøvd å legge han til på face da? Skjønner du ikke vil skremme han vekk ved å virke for ivrig, men tenker at om han uansett liker deg så synes han det bare er hyggelig. Men sikkert lurt å prøve å henge litt uten han neste fest og legg merke til om han ser etter deg. Pass på å ikke overtenke!

Og ikke hør på fjortenåringen over. Det kan godt hende han liker deg også.

Du bommer grovt på alderen min ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere *kun* møtes på fest og roter, og ikke en gang er facebookvenner, så ligger det vel ikke så godt an. Jeg foreslår at du legger ham til på facebook, og inviterer ham med på en aktivitet som helt klart ikke inviterer til seksuell kontakt. For eksempel tur på museum, tur på kafé på formiddagen, tur i parken eller båttur.

Jeg skjønner at det virker skummelt for deg å legge ham til på facebook og invitere ham ut, men altså, når dere er så fysiske som dere er, så skulle det bare mangle at du tar såppas med plass i livet hans. Hvis han er interessert tilbake, så blir han kjemepeglad for at du inviterer ham ut, hvis han ikke er interessert tilbake, så finner du ut av det med en gang, og du slipper å bli alt for involvert og falle alt for hardt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Sidsel skrev:

Hvis dere *kun* møtes på fest og roter, og ikke en gang er facebookvenner, så ligger det vel ikke så godt an. Jeg foreslår at du legger ham til på facebook, og inviterer ham med på en aktivitet som helt klart ikke inviterer til seksuell kontakt. For eksempel tur på museum, tur på kafé på formiddagen, tur i parken eller båttur.

Jeg skjønner at det virker skummelt for deg å legge ham til på facebook og invitere ham ut, men altså, når dere er så fysiske som dere er, så skulle det bare mangle at du tar såppas med plass i livet hans. Hvis han er interessert tilbake, så blir han kjemepeglad for at du inviterer ham ut, hvis han ikke er interessert tilbake, så finner du ut av det med en gang, og du slipper å bli alt for involvert og falle alt for hardt.

Jeg er i utgangspunktet enig med deg, men det var først for ca. 8-9 dager siden vi møttes for første gang også.. (Vi er begge nye i organisasjonen.) Så tenker jeg gir det litt mer tid før jeg gjør noe. :) Eller hva? 

Takk for svar!

ts

Anonymkode: bee03...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg være så snill og få vite hvilken organisasjon det er? Eller et hint om hva jeg må søke på? (Jeg trenger venner, og jeg liker å feste :fnise:)

Anonymkode: 33e57...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg være så snill og få vite hvilken organisasjon det er? Eller et hint om hva jeg må søke på? (Jeg trenger venner, og jeg liker å feste :fnise:)

Anonymkode: 33e57...c25

hvis du sender meg PM! Så kan vi snakke litt i det :D heheheheh , (om du er villig til det, så kan jeg avsløre brukernavn. For alt jeg vet er du han fyren jeg liker vet du.. ;););)

ts

Anonymkode: bee03...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente dessverre, ikke meningen å la deg få håp nå :P Men hvis du vil vise brukernavnet så jeg kan sende pm blir jeg veldig glad :D 

Anonymkode: 33e57...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er usikker på om han liker deg, og skal begynne å spille, på bakgrunn av at han ikke skulle på ET arrangement? Kan hende han har andre planer i helga.. 

Prøv å snakk med han edru du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du avslo sex sist dere var sammen, og har tenkt å forsvinne fra han/ignorere han litt neste gang du ser han?

Høres ikke ut som en veldig bra idé. 

Jeg synes dette kan høres ut som starten på en fin flørt eller noe mer, men ikke stress så jævlig med det. Bare la det skje.

Og pust med magen, du har god tid og høres ut som det vil være andre fester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som en luremus, og luremuser bruker man ikke tid på.

Anonymkode: 42ec9...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...