Gå til innhold

Pendlerparkering på Stovner eller Grorud? Evnt Jessheim? Noen som pendler inn til byen hver dag?


Cessa74

Anbefalte innlegg

Må kanskje bytte jobb  -og da inn mot oslo sentrum. Lønner seg jo ikke akkurat å kjøre inn til sentrum hver dag, så tenkte å ta t-bane fra oslo øst et sted (kommer kjørende fra Lørenfallet i sørum). 

Noen som vet om det er pendlerparkering ved feks Stovnet t-bane eller Grorud? (Er de jeg kommer på i farta som logiske steder ifht å ta t-bane videre inn til sentrum.

Et annet alternativ kan være tog fra Jessheim.

Noen med pendlererfaring fra jessheim/lillestrøm området som bytter til t-bane/tog daglig? 

Har ikke tatt tog eller t-bane på maaaange år  -så vil gjerne ha gode tips ifht å kombinere bil og off. transport inn til oslo sentrum!!!

Endret av Cessa74
xx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tog fra Jessheim er kurant, men toget hjem kan være pyton! Mot oslo på morgenen er det ståplasser fra lillestrøm og hjem på ettermiddagen er det ståplass fra nationalen noen ganger oslo s. Ellers er det rimelig å parkere på jessheim. 50kr i mnd om du har månedskort 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raske svar! Har også hørt dette om stappfulle tog, tog som ikke kommer osv..... Føler t-bane er hakket bedre av to "onder".. 

Tar gjerne imot flere tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du med ruters mnd. kort kan du også velge lokaltoget. Det er flere togstasjoner som har pendlerparking før bomringen. Grorud har f.eks. ledige plasser.

Anonymkode: 6c659...4be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pendlerparkering på Lørenskog togstasjon også, toget derfra er mye raskere enn t-banen ihvertfall.

Anonymkode: f0de6...453

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pendlet med tog i 1,5 år og kom faktisk aldri for sent. Men jeg tar alltid tog så jeg har tid til forsinkelser. Hjem var det oftere kaos følte jeg... Likevel så er jeg ikke super fornøyd med nsb!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...