Gå til innhold

Tenner på de i garderoben!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg går ofte på treningsenter og elsker forøvrig å holde meg i form, få svettet skikkelig ut både i basseng og i styrkerom. I garderoben dusjer jeg alltid etter trening, noen ganger tar jeg badstue også. Det som fassinerer meg skikkelig er å se på de mange vakre kroppend der inne, kjenner at blode bruser skikkelig om det kommer ei fin dame med stram kropp. For ikke og snakke om fine bryster og barbert nedentil.

Er det noen som har det slik som jeg, tenker på både dere gutter og damer?

 

 

Anonymkode: 33c95...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå bruker jeg ytterst sjelden garderober fordi jeg heller vil dusje hjemme, men nei, jeg har aldri tent på noen i garderoben. Jeg gjør det jeg skal og går igjen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bemerker meg omtrent 1-2 ganger i uka en gutt i tidlig tjueårene som såvidt trener og alltid stirrer på damene i tredemølla (bruker en maskin rett bak tredemøllene). Er dette deg ts?

Anonymkode: 79108...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er merkelig ikke å dusje etter trening.

Er nok ikke meg du har lagt merke til nei. Er noeeldre en i 20 åra.

 

Anonymkode: 33c95...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bifil og elsker å se på vakre kvinnekropper i dusjen på gymmet. Så mange fine veltrente kropper. Noen ganger blir jeg så het at det ikke bare er dusjvannet som gjør meg våt...☺️

Anonymkode: 8d8f1...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bifil og elsker å se på vakre kvinnekropper i dusjen på gymmet. Så mange fine veltrente kropper. Noen ganger blir jeg så het at det ikke bare er dusjvannet som gjør meg våt...☺️

Anonymkode: 8d8f1...604

Er vel ikke noe problem å finne motivasjon for å komme seg på trening for din del da ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2/11/2016 at 12.55, AnonymBruker skrev:

Jeg er bifil og elsker å se på vakre kvinnekropper i dusjen på gymmet. Så mange fine veltrente kropper. Noen ganger blir jeg så het at det ikke bare er dusjvannet som gjør meg våt...☺️

Anonymkode: 8d8f1...604

Samme her. 

Liker å se på andre jenters kropper, Dusjen og badstuen etterpå er på sett og vis treningens høydepunkt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir også velldig varm om kinn når jeg er i dusjen etter trening. En gang hadde jeg sett på ei søt å velltrent dame. Ble så kåt av opplevelsen, da jeg trodde jeg var alrne ble det kosing i dusjhjørne mitt. Ide jeg kikka meg over skuldren så sto det ei annen dame like v meg. Hun smilte å sa hei mens hun blunka til  meg. Jeg ble helt lammlått å stum. Har aldri kommetover at jeg ikke prata med henne å knyttet kontakt. 

Siden har jeg stått i dusjen å håpet på å se fine damer, det er så deilig følelse.

 

 

 

Anonymkode: 33c95...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt sugd i garderoben så jeg har i alle fall hatt tenning der.

Anonymkode: d36e8...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15.2.2016 at 13.13, AnonymBruker skrev:

Blir også velldig varm om kinn når jeg er i dusjen etter trening. En gang hadde jeg sett på ei søt å velltrent dame. Ble så kåt av opplevelsen, da jeg trodde jeg var alrne ble det kosing i dusjhjørne mitt. Ide jeg kikka meg over skuldren så sto det ei annen dame like v meg. Hun smilte å sa hei mens hun blunka til  meg. Jeg ble helt lammlått å stum. Har aldri kommetover at jeg ikke prata med henne å knyttet kontakt. 

Siden har jeg stått i dusjen å håpet på å se fine damer, det er så deilig følelse.

 

 

 

Anonymkode: 33c95...945

Du var heldig du møtte på henne, hadde du møtt på meg så hadde jeg fått deg kastet ut.

 

Anonymkode: c682f...03c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er ikke så uvanlig å se gutter/menn som bruker ekstra god tid i dusjen og blir småharde.......................

Anonymkode: d9053...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er derfor en del av oss dusjer hjemme og trener med ordentlige klær på oss. Vi blir plaget av all denne tenningen og gloingen. Det er ikke ok.

Anonymkode: ead2f...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer aldri etter trening, jeg foretrekker å dusje hjemme. Men når jeg har vært i svømmehallen blir det jo dusjing, og skal innrømme at jeg kan tenne på kvinnekropper. Men, jeg glor ALDRI! Jeg ville følt meg svært ukomfortabel hvis noen glodde på meg, så jeg kaster et raskt blikk når ingen ser, og tenner i stillhet, hehe :) 

Er forøvrig 100% heterofil og har aldri hatt sex med jenter.

Anonymkode: 3d790...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dusjer aldri etter trening, jeg foretrekker å dusje hjemme. Men når jeg har vært i svømmehallen blir det jo dusjing, og skal innrømme at jeg kan tenne på kvinnekropper. Men, jeg glor ALDRI! Jeg ville følt meg svært ukomfortabel hvis noen glodde på meg, så jeg kaster et raskt blikk når ingen ser, og tenner i stillhet, hehe :) 

Er forøvrig 100% heterofil og har aldri hatt sex med jenter.

Anonymkode: 3d790...058

Det er nok ikke så i "stillhet" som du tror. Vi ser at det renner nedover lårene dine. Men det er helt ok, jeg har helt andre intimgrenser til andre kvinner enn jeg har til menn. Så stirr i vei, og forvent å få noen blikk tilbake.

Anonymkode: 9dd05...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er derfor en del av oss dusjer hjemme og trener med ordentlige klær på oss. Vi blir plaget av all denne tenningen og gloingen. Det er ikke ok.

Anonymkode: ead2f...08b

Men i dusjen er det jo en annen kvinne som eventuelt titter, er det så farlig da?

Anonymkode: 9dd05...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok ikke så i "stillhet" som du tror. Vi ser at det renner nedover lårene dine. Men det er helt ok, jeg har helt andre intimgrenser til andre kvinner enn jeg har til menn. Så stirr i vei, og forvent å få noen blikk tilbake.

Anonymkode: 9dd05...099

Herregud. Jeg stirrer som sagt ikke, og det renner ikke fra noen steder. 

Anonymkode: 3d790...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...