Gå til innhold

Han stirret på rumpa til servitøren


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen min ser på andre jenters rumper, og det gjør jeg også. Fine rumper er fint å se på, på begge kjønn. Noen ganger diskuterer jeg og typen om hvem som har den fineste rumpa :fnise: 

Anonymkode: 21df6...75b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typen min ser på andre jenters rumper, og det gjør jeg også. Fine rumper er fint å se på, på begge kjønn. Noen ganger diskuterer jeg og typen om hvem som har den fineste rumpa :fnise: 

Anonymkode: 21df6...75b

Det gjorde eksen og jeg også. Ingen ting farlig med det. 

 

Anonymkode: bceb0...3b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk. Har opplevd det samme og det blir bare verre. 

Anonymkode: 72f54...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2/9/2016 at 6.57, AnonymBruker skrev:

Typen min ser på andre jenters rumper, og det gjør jeg også. Fine rumper er fint å se på, på begge kjønn. Noen ganger diskuterer jeg og typen om hvem som har den fineste rumpa :fnise: 

Anonymkode: 21df6...75b

Sorry, men for meg høres det stusslig ut. Klassisk for damer som liksom for å komme slibrige mannen i forkjøpet å liksom måtte kommentere andre damers rumper osv. Jeg føler medynk med damer som holder på sånn,  får vondt av de. Hadde en date stirret på andre slik TS beskriver?  Aldri møtt vedkommende igjen. Og ps til alle menn der ute; når jeg vurderer, stirrer på en annen mann er det FORDI jeg vil ha sex med vedkommende og rett og slett suge k hans!. Så når det skjer?  Jeg har mer lyst på andre enn deg.  

Anonymkode: 0fd42...64b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men for meg høres det stusslig ut. Klassisk for damer som liksom for å komme slibrige mannen i forkjøpet å liksom måtte kommentere andre damers rumper osv. Jeg føler medynk med damer som holder på sånn,  får vondt av de. Hadde en date stirret på andre slik TS beskriver?  Aldri møtt vedkommende igjen. Og ps til alle menn der ute; når jeg vurderer, stirrer på en annen mann er det FORDI jeg vil ha sex med vedkommende og rett og slett suge k hans!. Så når det skjer?  Jeg har mer lyst på andre enn deg.  

Anonymkode: 0fd42...64b

Chillax! Du virker så følsom :fnise: Man ser pene mennesker og ting overalt, betyr ikke man MÅ ha dem ^^

Anonymkode: 21df6...75b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde takka nei til ny date. Synes det er respektløst både mot deg og servitøren, og jeg synes det er ganske usexy med folk som ikke klarer å styre seg. Trenger jo ikke oppføre seg som bikkjer. 

Jeg ser av og til at kjæresten min legger merke til pene kvinner og pene rumper. Men jeg legger også merke til hvor fort han drar til seg blikket igjen, og at han nesten komisk overdrevet ser heelt andre veien dersom jeg skulle finne på å kikke på ham mens han ser noe pent :ler:

Det handler ikke om ønsket om at han ikke skal legge merke til andre, det handler om å vise både henne og meg respekt ved å ikke glo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis TS er så plaget av andres rumper, kan ikke hun vise mer av rumpa si. Da ser han ikke på andre rumper. 

Anonymkode: 21df6...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9. februar 2016 at 14.26, AnonymBruker skrev:

 For kvinnfolk ville jo ALDRI ha gjort det samme liksom ?

Anonymkode: bc7e3...d4f

TS dater antakeligvis ikke kvinner, og dermed er ikke dette et problem for henne. Hva er relevansen i innlegget ditt? 

Anonymkode: 0bdcc...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men for meg høres det stusslig ut. Klassisk for damer som liksom for å komme slibrige mannen i forkjøpet å liksom måtte kommentere andre damers rumper osv. Jeg føler medynk med damer som holder på sånn,  får vondt av de. Hadde en date stirret på andre slik TS beskriver?  Aldri møtt vedkommende igjen. Og ps til alle menn der ute; når jeg vurderer, stirrer på en annen mann er det FORDI jeg vil ha sex med vedkommende og rett og slett suge k hans!. Så når det skjer?  Jeg har mer lyst på andre enn deg.  

Anonymkode: 0fd42...64b

Du må ikke skjære alle damer over en kam. Kan hende noen av oss er bi^^ 

Anonymkode: 21df6...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men for meg høres det stusslig ut. Klassisk for damer som liksom for å komme slibrige mannen i forkjøpet å liksom måtte kommentere andre damers rumper osv. Jeg føler medynk med damer som holder på sånn,  får vondt av de. Hadde en date stirret på andre slik TS beskriver?  Aldri møtt vedkommende igjen. Og ps til alle menn der ute; når jeg vurderer, stirrer på en annen mann er det FORDI jeg vil ha sex med vedkommende og rett og slett suge k hans!. Så når det skjer?  Jeg har mer lyst på andre enn deg.  

Anonymkode: 0fd42...64b

Jepp. Mange krampeaktig "chille" damer der ute som sannsynligvis dør litt innvendig hver gang de skal de må velge å være buddies med kjæresten fremfor å måtte fremstå som snerpete. Gud forby, liksom. 

 

 

Anonymkode: 82f2e...c34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Chillax! Du virker så følsom :fnise: Man ser pene mennesker og ting overalt, betyr ikke man MÅ ha dem ^^

Anonymkode: 21df6...75b

Hehe jepp! Ikke diskuter med følsomme jenter. De dør innvendig og får vondt av det de ikke liker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å se, og du kan ikke ta fra mannen det. :) 

 

Anonymkode: 4a7c0...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...