Gå til innhold

Crazy cat ladies


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg elsker katter, men siden jeg er så fryktelig allergisk kan jeg dessverre ikke ha katt. :( Min store sorg i livet. (jada, jeg vet det finnes katter som kan være allergivennlige, men jeg synes det er feil å betale flere tusen kroner for en (rase)katt når det finnes så mange mange fine puser som trenger et hjem).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker katter!! Dumpa faktisk en fyr fordi han sa at han ikke likte katter en gang. Etter det lærte jeg meg å spørre dater om de likte katter og om de var allergiske :Phar heldigvis funnet meg en katteelskende mann. 

For øyeblikket har vi ikke egen katt, men er fosterhjem for dyrebeskyttelsen. Har hatt en fosterkatt her i snart et år nå, kom hit når den var litt over 3 mnd. Hadde aldri hatt kontakt med mennesker før det sannsynligvis. Den hadde to søsken som var syke og aggressive, de var så redde at de til slutt fikk slippe. Men sistemann viste litt nysgjerrighet og fantes ikke aggressiv, så det ble bestemt at den skulle få en sjanse. Den liker oss nå, og vi får kose med den og håndtere den fint. Men venner og familie har begynt å tulle med at katten bare finnes i vårt hodet, det er nemlig ingen andre som noen gang har møtt den :P den bare gjemmer seg. Så vi har vel i grunn begynt å innse at den katta må bli her til den dør. Ikke det at jeg har noe i mot det, haha.

 

Anonymkode: 568af...4c6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var egentlig en hundeperson, men siden vi ikke kunne ha hund så skaffet vi oss katt. å nå er jeg helt frelst :P har 3 katter nå som er snart 2 år gamle. jeg elsker å skjemme de bort og gjør vel det egentlig litt for mye. men de er babyene mine ;)

Anonymkode: 6ef84...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 12.2.2016 at 21.16, Mis(s)Understood skrev:

 

:hjerte: 

sånn gjør katten min å ^^. når hun ligger på stativet sitt og jeg går forbi pleier hun å strekke ut labben å klore seg fast i genseren min slik at jeg må stoppe også gjør hun seg skikkelig til ^^

Anonymkode: 6ef84...ef5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som postbud og koser med alle kattene som vil ha kos på min postrute :)

Anonymkode: 3745f...685

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Synes denne er veldig søt. ;):)

 

Hvis du ikke kan se hele youtube videoen innpå her så se den innpå youtube, klikk på den youtube linken på siden så kan du se hele videoen innpå youtube istedenfor.

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 8. februar 2016 at 0.16, Sitronmelis skrev:

Noen crazy cat ladies der ute? Jeg føler meg som en veldig crazy cat lady :fnise: Eeelsker katter! Ser jeg en katt så må jeg pusse på den og prøve å få den til å kose :sprettoy: Sånn som i dag når jeg skulle på butikken, så møtte jeg på nabokatten ute her, og da tok jeg meg ekstra 10 minutt for å oppnå kontakt med den og kose med den :hoho: Samme når jeg kom hjem, da var den andre nabokatten ute her :fnise: Same procedure as last time.. :plystre:   Så kommer jeg hjem og da venter pusen min på kos.. Haha så pleier jeg å leke med katta ute i snøen for det elsker hun. Kaster snøballer og hun jakter på de.. Naboene i borettslaget må jo tro jeg er helt crazy :fnise: 
Er det flere der ute som er som meg? haha..

tumblr_nsqsobWKkh1uoif93o1_1280.jpg

arROvq7_700b_v1.jpg

Så koselig at du er så glad i katter og stolt av det! Ville bare minne deg på at du må være EKSTRA påpasselig med å vaksinere katten din som om det er en utekatt, selv om det er en innekatt. (Sier ikke at du har innekatt, bare hvis). Du kan lett smitte katten din!

Ellers, kos deg videre med kattekos :)

 

Anonymkode: d605c...4fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Terapi på en dårlig dag. Ingenting er som et fang fullt av malende småpuser!

Takk @Rumle for tips om videoen. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perelandra skrev:

---

 

Takk @Rumle for tips om videoen. :)

Bare hyggelig, den er herlig :blomst: 

 

Men, ser dere mangler en veeeeeldig viktig katt i denne fine tråden :jepp: 

 

 

:rodmer:

 

 

 

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...