Gå til innhold

Crazy cat ladies


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, -Tricia- skrev:

Denne er morsom :laugh::hjertesmil:

Litt bakterier er bare bra, det styrker immunforsvaret. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HappyWaffle

åååh de pusene :rodmer::rodmer:  har en "fosterunge" hos meg nå å han er så helskjønn! katter jeg har hatt tidligere blir bare merkelige i forhold til andre katter. de er med å går turer, går i bånd så de får være med inn på felleskjøpet og andre steder det er lov. ene katten min DIGGET dyrlegen og ble helt i ekstase når han så henne :fnise: mine katter er ikke kjeledyr, de er babyene mine :fnise: puser på katter jeg møter ute, MÅ kose med katter hos andre. når jeg hadde katt selv brukte jeg mer penger på ting til dem en meg selv. klatrestativer, leker, godis osv osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker kattepuser! Har hatt katter siden jeg ble født. Det er noe ved katter som bare er helt fantastisk! De er så smarte, lure og mystiske dyr. Har tre skjønne pusekatter:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Tricia-
Den 9.2.2016 at 12.41, Perelandra skrev:

Litt bakterier er bare bra, det styrker immunforsvaret. :jepp: 

Ja, jeg blir ikke skremt av bakterier, det er overalt uansett. Synes bare animasjonen i seg selv er så morsom :laugh:

Endret av -Tricia-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eeeeeelsker katter og har 4 fantastiske puser selv.  :rodmer: De er babyene mine og englene mine og aldri i verden om jeg kunne levd uten dem! Koser og leker masse med dem hver dag og gleder meg alltid til å komme hjem til puseluskene mine. Ingenting er som å ligge i stolen med alle kattene hos meg samtidig! Noe mer beroligende finnes ikke. Bruker masse penger på leker og klatrestativer og de får selvsagt bare kvalitetsmat. Ser jeg en katt ute måååå jeg puse på den og hilse på den. Katter tiltrekkes meg også, selv den skyeste katt kommer til meg for å få kos. Så her har du en skikkelig crazy catlady, ja. :pasha::catmilk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke katt selv men er en katt på jobben den kommer med engang å vil kose er en grønn katt med sylskarpe klør. :rodmer:

Anonymkode: bcb64...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke katt selv men er en katt på jobben den kommer med engang å vil kose er en grønn katt med sylskarpe klør. :rodmer:

Anonymkode: bcb64...8f5

Grønn katt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, caskerette skrev:

Ja! Foretrekker katter foran menn.

I hear you sistah! Føler det akkurat sånn jeg og nå for tiden😛

Anonymkode: 6fc50...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, caskerette skrev:

Ja! Foretrekker katter foran menn.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I hear you sistah! Føler det akkurat sånn jeg og nå for tiden😛

Anonymkode: 6fc50...d84

 

-youll-be-a-crazy-cat-lady-in-no-time_20

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crazy Catlady and Proud! Holdt på med dyrevern i noen år nå og har i perioder huset full av kattunger og voksnekatter. Heldigvis har jeg en katteglad mann også :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg sånn til å få katt! Har ønsket meg det i flere år, og den største motivasjonen min for å kjøpe større leilighet er at da kan jeg ha katt:biggrin: Gleder meg så til å kose med den, ta den med meg på turer og skjemme den bort:fnise: Er stolt av å være crazy cat lady!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, jeg skulle gjerne hatt katt, men tvinger ingen til å bo med meg, ettersom jeg er litt for lite hjemme. Heldigvis har vi et topp borettslag med nesten flere katter enn folk...nok å kose på ;-D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, caskerette skrev:

Vel, jeg skulle gjerne hatt katt, men tvinger ingen til å bo med meg, ettersom jeg er litt for lite hjemme. Heldigvis har vi et topp borettslag med nesten flere katter enn folk...nok å kose på ;-D

Det er et veldig fornuftig valg. Altfor mange tror kattene klarer seg selv og lar de være altfor mye alene. :( Godt du har katter i borettslaget å kose på i hvertfall. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her for å joine klubben :ler: Ordentlig crazy cat lady. Vi har 3 frøkner og jeg elsker de. Jeg var i fyr og flamme når vi skulle flytte et sted vi fikk lov å ha dyr, ENDELIG kunne jeg få katt (allergisk forelder, så vi hadde ikke husdyr). Manne trakk litt på skuldrene og mente at katt var helt ok dyr, vi kunne selvfølgelig få et par om jeg ville. Tok fem minutter etter at de kom inn døra så var han helfrelst crazy cat man :ler:

Jeg vil helst ha 4 jeg da, men da trenger i større plass, vi bor på 65 kvadrat på et plan og det er akkurat nok plass til tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for tiden en stor og fire små på 10 uker. Én av dem vil bare ligge i armene akkurat nå og det tar en evighet å skive denne linjen med bare én hånd.

Anonymkode: de1d4...daa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...