Gå til innhold

Crazy cat ladies


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Noen crazy cat ladies der ute? Jeg føler meg som en veldig crazy cat lady :fnise: Eeelsker katter! Ser jeg en katt så må jeg pusse på den og prøve å få den til å kose :sprettoy: Sånn som i dag når jeg skulle på butikken, så møtte jeg på nabokatten ute her, og da tok jeg meg ekstra 10 minutt for å oppnå kontakt med den og kose med den :hoho: Samme når jeg kom hjem, da var den andre nabokatten ute her :fnise: Same procedure as last time.. :plystre:   Så kommer jeg hjem og da venter pusen min på kos.. Haha så pleier jeg å leke med katta ute i snøen for det elsker hun. Kaster snøballer og hun jakter på de.. Naboene i borettslaget må jo tro jeg er helt crazy :fnise: 
Er det flere der ute som er som meg? haha..

tumblr_nsqsobWKkh1uoif93o1_1280.jpg

arROvq7_700b_v1.jpg

  • Liker 20
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aucaman

Jeg er sånn med hunder. Heldigvis tar det ikke så lang tid før man får etablert kontakt med de. Kan såååå relatere meg til det!

Endret av Aucaman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat som deg,  elsker katter  men OG hunder like høyt.-:))  Koser med så mange jeg kan, og er alltid observant om de blir behandlet bra osv. Gjør de ikke det, setter jeg himmel og jord i bevegelse for å endre på den situasjonen.  Følelsen av å hjelpe dyr er uovervinnelige!! 

Anonymkode: 85f7d...1fd

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er akkurat som deg TS. Prøver å kose med alle katter jeg kommer forbi. Har 2 katter men kunne godt tenke meg å ha flere lol😂.... synes det er så koselig å bli kjent med nye katter særlig hvis de er glad å se deg. Jeg er sånn med hunder ååå men  litt  mer skeptisk.... 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er SÅ meg!! Har to katter som blir med meg hjem i ferier, da er det en katt i hver sin bag over hver skulder på Gardermoen, får noen blikk da! 😹 Crazy cat woman on tour! 

Screenshot_2016-02-06-19-48-56.png

Anonymkode: 6fc50...d84

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha så gøy å se det er flere enn meg der ute som er like :fnise:

 

685ef301e7e1db1a2e009072721ecc40.jpg

enhanced-buzz-30745-1378206965-4.jpg

Endret av Sitronmelis
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Sitronmelis skrev:

Noen crazy cat ladies der ute? Jeg føler meg som en veldig crazy cat lady :fnise: Eeelsker katter! Ser jeg en katt så må jeg pusse på den og prøve å få den til å kose :sprettoy: Sånn som i dag når jeg skulle på butikken, så møtte jeg på nabokatten ute her, og da tok jeg meg ekstra 10 minutt for å oppnå kontakt med den og kose med den.

 

Sånn er jeg også. Det er det samme hva slags katt, og hvem sin katt, ser jeg en katt må jeg bare stoppe opp for å kose med den. "Kom da pus, pss pss pss!", "Mrr, mirr, mrrauu!" , "Å så fin pus du er!" En spasertur er ikke komplett hvis jeg ikke treffer minst én katt som vil hilse på meg i løpet av turen.

Klar for litt Crazy Cat Lady-musikk? :danser:

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja her er jeg! :hallo: Jeg er ute å leker med katten min, mannen min og. Vi løper å gjemmer oss og så følger katten etter og spretter skyhøyt når han finner oss. Han er og med på hytta og det elsker vi, da kan vi gå lange turer med han, han går løst og vil helst gå forran, men så skjer det noe spennende ute  buskene som han blir opptatt med og så kommer han i fullfart for å gå først igjen. Jeg prater med han og synger til han. Hvis de jeg besøker har katt så er den nesten det første jeg spør etter.. Hvis jeg ser en katt mens vi kjører bil så helt automatisk får en jeg høy stemme "piiiispiiispiiis". Jeg skårer høyt på crazyskalaen, men foreløbig har jeg bare en katt. Vi ser og etter et hus med større tomt eller skog i nærheten for å kunne gå mer tur med han.:PMen jeg tror han har det veldig godt hos oss da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EEEEEEEEEEELSKER pusekatter!
Her hvor jeg og kjæresten bor, så har nabolaget en "fellespus" på deling. For en del år siden var det noen som bodde her og som eide katten, men da de flyttet nektet katten å være med, han bare kom ned hit igjen. Heldigvis har alle de koselige pensjonistene tatt seg av ham, så han har noen hus å velge mellom. Dette fikk vi høre da vi flyttet hit, da hun som bodde her før oss var veldig ivrig på å ha pusen på besøk, så han var jo storfornærmet da vi flyttet inn og ikke skjønte greia. Han er meget velkommen inn nå da :fnise:

Det er spesielt to pensjonistpar han er mest inne hos, for der får han også tilbringe natten. Ellers har vi sørget for at han kommer seg inn i vedskjulet vårt, hvor vi har en kasse med pledd, i tilfelle han skulle være ute en natt. Vi mistenker at han egentlig er ganske bortskjemt da, for han er ikke akkurat mager, og er snar med å gå mot kjøkkenet når han får komme inn til oss.

Og så er han en skikkelig kooooosepus! :hoppendeglad:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...