Gå til innhold

Avstandsforhold - ff?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen her har vært i et avstandsforhold, og hatt en ff når man ikke får sett kjæresten på en stund? Altså en enighet med kjæresten om at begge to kan ha sex med andre folk, når man er fra hverandre?  :) I så fall, hva er erfaringene med det?

Jeg har vært i avstandsforhold i noen år nå, og avtanden kommer til å vare ganske mange flere år til, pga. studie/jobbsituasjonen vår. Er seksuelt frustrert nesten hele tiden. Og nei, leketøy hjelper ikke stort. Jeg savner nærhet og menneskelig kontakt. Jeg er glad i kjæresten min, og jeg har lyst til å ha sex med kun ham, men jeg merker at det blir mer og mer vanskelig å leve i sølibat over lengre perioder. Jeg føler meg slem som i det hele tatt tenker på å ha sex med andre, men det er jo helt naturlig å ønske mer sex. Spesielt når jeg er i min beste alder. :ler:

Har forresten luftet disse tankene med kjæresten. Vi blir enige om at det er greit med en ff, men så trekker vi det tilbake fordi vi kommer til å bli sjalu og såret. Vi ønsker jo ikke at noen av oss skal ha sex med en annen person, men i denne situasjonen er det jo nesten uungåelig? :/ Jeg tror ikke jeg klarer å leve sånn her i minst ti år til.

Håper noen kan dele erfaringer med meg.

Anonymkode: 9aaf7...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg aldri godtatt. Helt uaktuelt for meg. Ingen får lov å ha de seksuelle godene av min kjæreste annet enn meg. Egoistisk som jeg er. Men sånn er det. Det er så privat og intimt, at det jeg ikke ville taklet den tanken. Hva om han hadde tent mer på henne enn meg, og gjorde det slutt, fordi den andre var mer interesant og tiltrekkende. Nei. Jeg hadde ikke taklet det. Og samme gjelder meg, jeg skal heller ikke ha sex med noen andre. Ikke fordi jeg trur jeg kan bli tiltrukket av andre. Men jeg ville ikke utsatt kjæresten min for noe slik. Også klarer jeg ikke tanken på å ha sex med en elsker. Jeg er så imot utroskap, og da ville det blitt slutt. Og det ville vært utroskap for meg.

Men vet jo mange har åpne forhold hvor de godtar at kjæresten har elskere utenom en selv.

Anonymkode: 6cfa2...130

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...