Gå til innhold

er dere enig eller uenig i dette bildet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om man tror Markus Hansson eller Lan Marie Berg har noe til felles med Stalin er man så ideologisk forvirret at man sannsynligvis sliter med å skille Siv Jensen og Adolf Hitler.

Nei, ikke enig. Bare bambus.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Folk som tror dette har ufattelig liten kunnskap om Stalin.

javel????? så du hvet så mye ??

Anonymkode: f98a5...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

javel????? så du hvet så mye ??

Anonymkode: f98a5...55d

Si meg hvor har jeg skrevet at jeg vet mye ?

 

Men ja jeg vet ihvertfall at å sammenligne Miljøpartiet de grønne med Stalin viser en totalt mangel på kunnskap om Stalin.

Og når det kommer til russisk historie så vet jeg faktisk ganske mye. Det kan kanskje virke sånn men jeg er ikke totalt kunnskapsløs. Men det er jeg ikke.

 

Endret av Balian de Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

javel????? så du hvet så mye ??

Anonymkode: f98a5...55d

Hvet???

Anonymkode: 49adf...6c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvet???

Anonymkode: 49adf...6c3

Jeg tror du er i stand til å forstå at h"n mente vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

javel????? så du hvet så mye ??

Anonymkode: f98a5...55d

H*n vet åpenbart mer om Josef Stalin enn det den som laget dette bildet gjør.

For ordens skyld vet jeg nok mer enn de fleste om Stalin. Men om man har videregående, og har lest kapitlet i historieboka om Stalin, bør man ha mer kunnskap om Stalin enn det som kommer frem i det bildet.

Det er som å sammenligne Jon Lilletun med Ayatolla Khomeini fordi begge hadde skjegg og var religiøse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke enig i bildet akkurat dem er jo ikke Stalin, men dem er jo sosialister? 

Endret av goggen71
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Si meg hvor har jeg skrevet at jeg vet mye ?

 

Men ja jeg vet ihvertfall at å sammenligne Miljøpartiet de grønne med Stalin viser en totalt mangel på kunnskap om Stalin.

Og når det kommer til russisk historie så vet jeg faktisk ganske mye. Det kan kanskje virke sånn men jeg er ikke totalt kunnskapsløs. Men det er jeg ikke.

 

Jeg er ikke helt enig med med bildet , men tenker kansje at miljøpartiet er røde på innsiden. Ikke at Stalin er der... men det er mistenklig når politikken dems er så "grønn" på en måte ? tilfeldig?

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvet???

Anonymkode: 49adf...6c3

ok så du skal mobbe meg pga dyslexi? Saklig... Det er bare frekt. 

2 timer siden, nordpedant skrev:

H*n vet åpenbart mer om Josef Stalin enn det den som laget dette bildet gjør.

For ordens skyld vet jeg nok mer enn de fleste om Stalin. Men om man har videregående, og har lest kapitlet i historieboka om Stalin, bør man ha mer kunnskap om Stalin enn det som kommer frem i det bildet.

Det er som å sammenligne Jon Lilletun med Ayatolla Khomeini fordi begge hadde skjegg og var religiøse.

Jeg vet også mye om Josef Stalin som han het. Blandt annet så vokste han opp i georgia, og var på interntskole, men ingen der viste at han skulle bli SÅ kommunist? Så kansje er det sånn med Miljøpartiet også? At de blir ekstreme etterhvert, såsnn som Stalin..? Bare noen ideer....

Anonymkode: f98a5...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har MDG i det hele tatt noen ideologi eller gjennomtenkt politikk når det kommer til annet enn klima- og miljøpolitikk? For meg virker det som om partiet er villig til å samarbeide med hvem som helst som er villig til å gi dem innflytelse i klima- og miljøspørsmål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin
57 minutter siden, Pterinochilus skrev:

Har MDG i det hele tatt noen ideologi eller gjennomtenkt politikk når det kommer til annet enn klima- og miljøpolitikk? For meg virker det som om partiet er villig til å samarbeide med hvem som helst som er villig til å gi dem innflytelse i klima- og miljøspørsmål.

Jeg tror ikke det. Virker ihvertfall ikke slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også inntrykk av at MDG var noe venstrevridde i starten, men enig i at det virker som klima er eneste sak og at de går til sengs med hvilket parti det måtte være så lenge de får noe grønt inn i det blå eller røde. 

Med venstrevridde mener jeg forøvrig ikke stalinister altså.. Selvsagt ikke enig i bildet, det er rett og slett idioti i ordets opprinnelige bruk i gamle grekenland (en som ikke kan politikk). Flaut. Ikke heng det opp på pulten din, det er mitt råd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, nordpedant skrev:

H*n vet åpenbart mer om Josef Stalin enn det den som laget dette bildet gjør.

For ordens skyld vet jeg nok mer enn de fleste om Stalin. Men om man har videregående, og har lest kapitlet i historieboka om Stalin, bør man ha mer kunnskap om Stalin enn det som kommer frem i det bildet.

Det er som å sammenligne Jon Lilletun med Ayatolla Khomeini fordi begge hadde skjegg og var religiøse.

Men det er da mange som sammenligner Frp/Listhaug/Dansk smykkelov med nazister. Regner med at du tar avstand fra slike sammenligninger også?

Anonymkode: c4b13...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet også mye om Josef Stalin som han het. Blandt annet så vokste han opp i georgia, og var på interntskole, men ingen der viste at han skulle bli SÅ kommunist? Så kansje er det sånn med Miljøpartiet også? At de blir ekstreme etterhvert, såsnn som Stalin..? Bare noen ideer....

Anonymkode: f98a5...55d

Nei, det er bare bambus. Slutt å tulle så mye.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men det er da mange som sammenligner Frp/Listhaug/Dansk smykkelov med nazister. Regner med at du tar avstand fra slike sammenligninger også?

Anonymkode: c4b13...206

Jo, det gjør jeg. Det er nok å lese det jeg skriver om slike ideer ellers i forumet, eller eventuelt, hva jeg skriver i denne trådens andre innlegg:

"Om man tror Markus Hansson eller Lan Marie Berg har noe til felles med Stalin er man så ideologisk forvirret at man sannsynligvis sliter med å skille Siv Jensen og Adolf Hitler."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...