Gå til innhold

Cremen er GRAVID


Gjest crem

Anbefalte innlegg

Lurte egentlig på å flytte prøvedagboken min over til graviddagbok, men tenkte jeg ønsker å starte denne graviditeten uten alle mine sorger og utålmodighet prøveperioden medbrakte og starte graviditeten med blanke ark :)

For de som ikke kjenner til min prøvedagbok, kan jeg gi en kjapp liten oppsummering her:

slutta meg p-sprøyta i desember 2013, begynte prøvingen i april 2014, to blå i desember 2014, endte i SA i uke 8 i  januar 2015. så tok det 11 pp med mye sorg før spira satt på nytt og to blå i desember 2015, begynte å blø rett før nyttårsaften og blødde konstant i to uker, med to dager med voldsom blødning, og tenkte at nå var alt håp ute, men graviditetstesten viste sterkere og sterkere positiv, samt at clearblue digital gikk fra 2-3 til 3+, jeg fikke n time hos legen hvor jeg målte hcg verdiene og fikk time til tidlig ul. ultralyden viste et flott lite foster på syv uker, med bankende hjerte. nervene mine var noe roet ned, men var fremdeles ikke overbevist, og fikk time til ny ul to uker senere. i uke 9 var jeg inne for ny ul, og der så jeg en BABY (eller kunne se at det var noe som holdt på å utvikle seg til en baby), som lå og sparket med føttene og viftet med armene og hjertet slo helt perfekt og jeg har aldri vært mer forelsket og lykkeliget i et om samme sekund som da jeg så på skjermen! fant aldri ut hva som var årsaken til at jeg blødde, og så lenge babyen har det bra, kunne jeg ikke brydd meg mindre :fnise:

så nå krysser jeg fingrene for at veien videre bare blir fryd om gammen, med sjøsyke hele dagen og allerede smertefult bekken, kjempe ømme og store pupper og tissing tre ganger hver natt :hjerte: 

i dag er jeg 10+2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se her ja :) Da fortsetter jeg kommentarsporet her jeg også :fnise: 

Jeg var også kronisk fyllesyk og svimmel som du beskriver. Det gikk over for meg i uke 11, så håper du snart ser enden på visa :) Det skal visst bli betraktelig bedre når morkaka tar over hormonproduksjon :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så glad av å lese historien din! Etter nedturer så gikk det endelig bra til slutt! Følger med videre. Kan ikke love at jeg kommenterer konstant, det er ikke alltid jeg er i "humør" å gå innom graviddagbøkene. Men av og til er det veldig inspirerende. I hvert fall historier som dette :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer ☺ Snikleste i prøvedagboken din da jeg prøvde (prøveperioden ble bare 1 før den satt da..). Krysser fingrene for deg! Fyllesjuka går forhåpentligvis fort over (eller min gjorde i uke 10, er nå drøye 12), men tissinga...ikke snakk ( kunne sovet på do i stedet for senga) 

☺☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme greia her, med tissinga. 15+6 i dag, og jeg må opp på do mellom 3-6 ganger per natt. :ler: Lurer på hvordan det skal bli når babyen vokser og tar all plass inni der, da må jeg vel bare flytte inn på do tror jeg. 

Men det kan jo hende du er heldig, for egentlig skal det visst bli bedre etter uke 12, for så å bli verre igjen på slutten av svangerskapet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her  jeg! :) Gratulerer med graviditeten, krysser fingre og tær for at alt går bra denne gangen! Og det tror jeg jammen det gjør når du først har kommet så langt som du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Sletta brukeren din? :(Håper likevel at alt er bra.

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...