Gå til innhold

Ørevoks på høretelefoner..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarer aldri å holde pluggene fine. Jeg skjuler dem når jeg tar dem ut/inn for at ikke folk skal se dem. Har sett andre ha sånne rene. Hvor får man tak i som ikke fester på seg voks? Mine heter noe med Marsmallow og har konsistens som marsmallows. Bruker sånn olje i ørene og. Kan varmtvann i ørene funke?

Anonymkode: f8b0e...2dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme problem! Jeg bruker Apple sine og der fester alt seg. Vil gjerne ha råd jeg også!

Anonymkode: 7913d...97b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.2.2016 at 11.22, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer aldri å holde pluggene fine. Jeg skjuler dem når jeg tar dem ut/inn for at ikke folk skal se dem. Har sett andre ha sånne rene. Hvor får man tak i som ikke fester på seg voks? Mine heter noe med Marsmallow og har konsistens som marsmallows. Bruker sånn olje i ørene og. Kan varmtvann i ørene funke?

Anonymkode: f8b0e...2dd

Får man ikke kjøpt trekk til pluggene? (og da kan vel trekkene vaskes?)?

Anonymkode: 00385...c46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

evt. vaske ørene om morgenen?

Anonymkode: e2800...45d

Man skal ikke vaske inni øregangene (og det er jo inni øregangen at gøretelefon-pluggen settes)

Anonymkode: 00385...c46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man skal ikke vaske inni øregangene (og det er jo inni øregangen at gøretelefon-pluggen settes)

Anonymkode: 00385...c46

Jo. Vask inni øregangene.. Hva er egentlig forskjellen på å vaske øregangene med q-tips om man uansett stapper øretelefoner inni? Det får tydligvis samme effekt siden det kommer ørevoks på de. Hadde mistet matlysten for resten av livet om jeg så noen dra ut en propp med ørevoks!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.2.2016 at 11.22, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer aldri å holde pluggene fine. Jeg skjuler dem når jeg tar dem ut/inn for at ikke folk skal se dem. Har sett andre ha sånne rene. Hvor får man tak i som ikke fester på seg voks? Mine heter noe med Marsmallow og har konsistens som marsmallows. Bruker sånn olje i ørene og. Kan varmtvann i ørene funke?

Anonymkode: f8b0e...2dd

Det er mulig at  det hadde vært lurt å fått skylt ørene for ørevoks (på legesenter eller hjemme). Jeg greier ikke å gjøre det selv, så jeg får det gjort på legesenteret. Da må man dryppe ørene med rapsoljeeller annen matolje i et par dager før skyllingen.

Noen produserer mer ørevoks enn andre, og jeg er en av de førstnevnte

Anonymkode: 00385...c46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes også høretelefoner som skal plasseres på det ytre øret (dvs uten den pluggen som stikkes inni øret). Kanskje det hadde vært bedre for deg?

Øreplugger gjør dessverre det samme ugustige som bruk av q-tips gjør i øregangene: de dytter voksen innover i øret slik at det kan bli store propper med voks inni øret. Ørevoks skal komme naturlig ut av øregangen av seg selv, men når vi dytter plugger/ qtips i øregangen, vil ikke voksen komme ut som den skal.

 

 

Anonymkode: 00385...c46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg hodetelefoner slik du slipper å ha de inn i ørene.

Anonymkode: 89cf0...610

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...