Gå til innhold

Jeg føler meg allerede verdiløs, hva vil det si om jeg selger sex for penger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel, jeg er ei vanlig jente, har noen få venner, og en familie som bryr seg om meg. Men på grunn av mye vondt kjenner jeg meg fullstendig verdiløs. Jeg har vært deprimert i mange år, men har til en viss grad kommet meg ut av det, men verdifølelsen finnes ikke likevel. 
Har jobb, og greier meg sparsommelig. Har prøvd mye for å kjenne meg virkelig levende, og som at jeg betyr noe, for meg selv og for omverdenen, men det virker ikke som noe tar på. 

Jeg liker sex, til en viss grad. Jeg liker å se den andre personen nyte det. Jeg trenger en del bekreftelse, og det er ingen hemmelighet at det å ha sex med noen gir meg det til en viss grad, selv om jeg vet at det er midlertidig. Og at det kun handler om sex for den andre, men jeg er allerede verdiløs, så hvor mye verre kan jeg føle meg?

Jeg har noen jeg har regelmessig sex med, og han er villig til å betale meg for dette. Han sa han kunne betale ca. 2000 for en helg f.eks. Og dette er jo penger som hadde kommet godt med. Kjenner andre menn også (som jeg uansett flørter med) som ville betalt. Hva jeg synes om dem som ville betalt? Jeg vet ikke, de er vel ensomme de også. Hva jeg tenker om andre som selger seg? All ære til dem som klarer å gjøre det uten å føle seg ille, og det trenger ikke å gjøre dem til dårlige mennesker. 
Siden jeg uansett føler meg verdiløs, kan det komme noe galt ut av å få de ekstra pengene for noe jeg gjør uansett?

Anonymkode: 6563f...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror, uten at jeg skal være for sikker, at det i ditt tilfelle vil være en forsterkende, nedadgående spiral. Det du trenger er ting som løfter deg opp, mennesker som har sex med deg fordi de vil, med akkurat deg, og ikke noen som i utgangspunktet kunne betalt hvem som helst.

 

Det er mulig at det finnes mennesker som klarer å se på det å selge sex som en nøytral, eller i ytterste smale tilfeller en positiv opplevelse, men jeg tror nok at det er mennesker som går inn i det fra en plassering "høyere på skalaen" enn du. Mitt råd er å heller komme deg ut av dette med de midler du har, og se verdien i det. Og kutte ut han som vil forsøke å kjøpe seg mer av tiden din. Du trenger mennesker som tilfører deg noe positivt! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen vil betale for deg, er jo det nettopp et bevis på at du ikke er verdiløs. Tenk hvis ingen ville ligge med deg, da hadde du vært verdiløs, da! (På det punktet, vel å merke. Du kan jo være en enestående maler, f.eks., likevel).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fjompen skrev:

Jeg tror, uten at jeg skal være for sikker, at det i ditt tilfelle vil være en forsterkende, nedadgående spiral. Det du trenger er ting som løfter deg opp, mennesker som har sex med deg fordi de vil, med akkurat deg, og ikke noen som i utgangspunktet kunne betalt hvem som helst.

 

Det er mulig at det finnes mennesker som klarer å se på det å selge sex som en nøytral, eller i ytterste smale tilfeller en positiv opplevelse, men jeg tror nok at det er mennesker som går inn i det fra en plassering "høyere på skalaen" enn du. Mitt råd er å heller komme deg ut av dette med de midler du har, og se verdien i det. Og kutte ut han som vil forsøke å kjøpe seg mer av tiden din. Du trenger mennesker som tilfører deg noe positivt! 

 

Dette var det første jeg tenkte også, derfor tror jeg du absolutt skal droppe det.  

Anonymkode: bedd5...2ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har vondt i armen, er den beste løsningen å kutte den helt av?

Det er det du gjør mot deg selv psykisk.

Anonymkode: 1d13f...98d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er du selv som må overbevise deg om at du har verdi. 

Ingen andre kan gjøre det for deg. Fortell deg selv at du er mer verdt enn dette. Du vet det nok, innerst inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære  TS. Ikke gjør det! Du vil føle deg enda verre, mer verdiløs.  Du trenger for din egen helse og fremtids skyld kutte ut de du henger med nå. Ingen grunn til å ydmyke deg selv, grave all selvrespekt på dynga når du har resten av livet på å gjøre positive og gledesfylte ting!      Livet kommer alltid med noen smeller,  så ingen grunn til å kaste bort tid på de selvdestruktive, egenproduserte.

Anonymkode: edb6e...0f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ts tenkt seg å bli tatt i fisringen? Hvis ikke er det bare å glemme det. Horekunder kjøper sex fordi de vil ha noe vanlig de drømmer om. Mange horekunder drømmer om å ta en dame i fisringen.

Anonymkode: b8555...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg er ei vanlig jente, har noen få venner, og en familie som bryr seg om meg. Men på grunn av mye vondt kjenner jeg meg fullstendig verdiløs. Jeg har vært deprimert i mange år, men har til en viss grad kommet meg ut av det, men verdifølelsen finnes ikke likevel. 
Har jobb, og greier meg sparsommelig. Har prøvd mye for å kjenne meg virkelig levende, og som at jeg betyr noe, for meg selv og for omverdenen, men det virker ikke som noe tar på. 

Jeg liker sex, til en viss grad. Jeg liker å se den andre personen nyte det. Jeg trenger en del bekreftelse, og det er ingen hemmelighet at det å ha sex med noen gir meg det til en viss grad, selv om jeg vet at det er midlertidig. Og at det kun handler om sex for den andre, men jeg er allerede verdiløs, så hvor mye verre kan jeg føle meg?

Jeg har noen jeg har regelmessig sex med, og han er villig til å betale meg for dette. Han sa han kunne betale ca. 2000 for en helg f.eks. Og dette er jo penger som hadde kommet godt med. Kjenner andre menn også (som jeg uansett flørter med) som ville betalt. Hva jeg synes om dem som ville betalt? Jeg vet ikke, de er vel ensomme de også. Hva jeg tenker om andre som selger seg? All ære til dem som klarer å gjøre det uten å føle seg ille, og det trenger ikke å gjøre dem til dårlige mennesker. 
Siden jeg uansett føler meg verdiløs, kan det komme noe galt ut av å få de ekstra pengene for noe jeg gjør uansett?

Anonymkode: 6563f...887

Det kan helt klart komme mye negativt ut av det. Det kan få deg til å føle deg enda verre, og det kan sementere det inntrykket du har av deg selv. Som ikke nødvendigvis er riktig.

Å transformere et forhold som har i seg potensialet til å være likeverdig til et forhold der sex med deg er en vare han har kjøpt, kommer garantert ikke til å gjøre noe positivt for deg.

I ditt sted ville jeg heller oppsøkt en terapeut for å få hjelp med denne følelsen av å være verdiløs. Du sier at en langvarig depresjon er på vi til å slippe taket? Det er bra.. Fortsett i den retningen. Finn ting som får deg til å føle deg mer glad, og mer levende. Men å selge sex med den motivasjonen du sier du har nå, det er definitivt et steg i gal retning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kunne ts tenkt seg å bli tatt i fisringen? Hvis ikke er det bare å glemme det. Horekunder kjøper sex fordi de vil ha noe vanlig de drømmer om. Mange horekunder drømmer om å ta en dame i fisringen.

Anonymkode: b8555...2f4

Jeg vet ikke om du leste HI. 
Dette er en mann jeg uansett har sex med, og jeg vet jo allerede hva han liker. Og ja vi har analsex. 

TS. 

Anonymkode: 6563f...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fjompen skrev:

Jeg tror, uten at jeg skal være for sikker, at det i ditt tilfelle vil være en forsterkende, nedadgående spiral. Det du trenger er ting som løfter deg opp, mennesker som har sex med deg fordi de vil, med akkurat deg, og ikke noen som i utgangspunktet kunne betalt hvem som helst.

 

Det er mulig at det finnes mennesker som klarer å se på det å selge sex som en nøytral, eller i ytterste smale tilfeller en positiv opplevelse, men jeg tror nok at det er mennesker som går inn i det fra en plassering "høyere på skalaen" enn du. Mitt råd er å heller komme deg ut av dette med de midler du har, og se verdien i det. Og kutte ut han som vil forsøke å kjøpe seg mer av tiden din. Du trenger mennesker som tilfører deg noe positivt! 

Fint skrevet :)

Signerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ts tenkt seg å bli tatt i fisringen? Hvis ikke er det bare å glemme det. Horekunder kjøper sex fordi de vil ha noe vanlig de drømmer om. Mange horekunder drømmer om å ta en dame i fisringen.

Anonymkode: b8555...2f4

Dette er ikke så veldig relevant......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om du leste HI. 
Dette er en mann jeg uansett har sex med, og jeg vet jo allerede hva han liker. Og ja vi har analsex. 

TS. 

Anonymkode: 6563f...887

Hvorfor bry seg om det tåpelige innlegget.

Se hva alle andre her har skrevet å ta det skikkelig til etterretning. Det er nemlig veldig mye sannhet i det de skriver.

Anonymkode: 796f4...16f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2000 for en helg? De fleste tar 2000 for en time. Du blir svindla jo

Anonymkode: 0f64c...298

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

2000 for en helg? De fleste tar 2000 for en time. Du blir svindla jo

Leste du ikke hva hun skrev? Hun er verdiløs, jo.

Anonymkode: 99d94...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

2000 for en helg? De fleste tar 2000 for en time. Du blir svindla jo

Anonymkode: 0f64c...298

Vel nå er dette en mann jeg treffer uansett, og det er ikke sånn at vi har sex hele helga. Vi gjør andre ting, og han betaler, om vi går på middag eller hva enn. Men han kunne betalt/gitt meg 2000kr cash også sa han. Så, svindla...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leste du ikke hva hun skrev? Hun er verdiløs, jo.

Anonymkode: 99d94...b82

Er du her enig med meg at jeg er verdiløs? Eller misforstår jeg deg?

TS.

Anonymkode: 6563f...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære  TS. Ikke gjør det! Du vil føle deg enda verre, mer verdiløs.  Du trenger for din egen helse og fremtids skyld kutte ut de du henger med nå. Ingen grunn til å ydmyke deg selv, grave all selvrespekt på dynga når du har resten av livet på å gjøre positive og gledesfylte ting!      Livet kommer alltid med noen smeller,  så ingen grunn til å kaste bort tid på de selvdestruktive, egenproduserte.

Anonymkode: edb6e...0f0

Jeg ... jeg prøver å åpne meg selv for de gode svarene her. Og jeg ser det er lignende svar jeg ville gitt andre. Men ordene jeg leser her, gir ikke mening for meg. "MER verdiløs"? Jeg er verdiLØS. Hvordan kan jeg miste noe jeg ikke har. Hvordan kan jeg forsterke bekmørke, eller se mer når jeg er fullstendig blind?

Jeg vil ikke kaste bort tid på selvdestruktivt, egenprodusert, men er det ikke bedre å "tjene" de pengene enn å bare gi opp alt? For meg føles det ikke som at jeg har resten av livet til å gjøre positive, gledesfylte ting. 

TS. 

Anonymkode: 6563f...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv deg for sex, til de du liker hvis du vil. Jeg skjønner ikke hvorfor det er verre enn så mye annet som skjer. Som å gifte seg til rikdom eller slikke en kunde oppover ryggen i to år for å få en kontrakt.

Det som er synd, er at du er så voldsomt deprimert. Det med sexen er etter min mening mindre enn alt det andre.

 

 

Endret av Lanista1984
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Pysa skrev:

Det er du selv som må overbevise deg om at du har verdi. 

Ingen andre kan gjøre det for deg. Fortell deg selv at du er mer verdt enn dette. Du vet det nok, innerst inne. 

Jeg får tårer i øynene nå. Det er jeg selv som må overbevise meg om det. Men det kan jeg ikke. Jeg kjenner meg håpløs på det området. Er jeg mer verdt enn dette? Er dette å ha lav verdi? Hvordan, hvis jeg er verdiløs er ikke dette riktig?

TS. 

Anonymkode: 6563f...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...