Gå til innhold

Slutt å flett inn asylsøkerne og Syria i hver jævla samtale!!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er lei! Hver eneste debatt som handler om penger, politiets beskyttelse eller lignende går fort inn på tema om flyktninger. Det går ikke an å duskutere noe som helst uten at en halvgammal norsk mann skal begynne å klage og syte.

Jeg så en artikkel fra TV2 på Facebook om at politiet trenger nye helikopter. Jeg tenkte "Nå klikker jeg på kommentarene og leser om flyktninger" og hadde jeg rett? JA! Fordi disse karene kan jo ikke la være å si "Vi kan ikke få nye helikopter fordi Norge sender penger til Syria." 

Joda... det er det som stopper Norge fra å kjøpe tre helikoptre... Syria og flykningene. Det er så synd på oss fordi vi har så lite penger. *facepalm* Ta dere sammen! Må dere ødelegge og avspore hver debatt med det Syria sytet deres?

Jente blir overfalt "Ja, så som Norge slipper flykninger inn blir dette daglig kost."

Politiet får ikke bruke pistol "Bare vent til flyktningene kommer!"

Jeg blir sprø. Det går an å ta en pause fra det flyktning hatet og være saklig også. 

Anonymkode: 8cd86...9d2

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er lei! Hver eneste debatt som handler om penger, politiets beskyttelse eller lignende går fort inn på tema om flyktninger. Det går ikke an å duskutere noe som helst uten at en halvgammal norsk mann skal begynne å klage og syte.

Jeg så en artikkel fra TV2 på Facebook om at politiet trenger nye helikopter. Jeg tenkte "Nå klikker jeg på kommentarene og leser om flyktninger" og hadde jeg rett? JA! Fordi disse karene kan jo ikke la være å si "Vi kan ikke få nye helikopter fordi Norge sender penger til Syria." 

Joda... det er det som stopper Norge fra å kjøpe tre helikoptre... Syria og flykningene. Det er så synd på oss fordi vi har så lite penger. *facepalm* Ta dere sammen! Må dere ødelegge og avspore hver debatt med det Syria sytet deres?

Jente blir overfalt "Ja, så som Norge slipper flykninger inn blir dette daglig kost."

Politiet får ikke bruke pistol "Bare vent til flyktningene kommer!"

Jeg blir sprø. Det går an å ta en pause fra det flyktning hatet og være saklig også. 

Anonymkode: 8cd86...9d2

Jaja, snart blir det nok ikke LOV TIL å skrive hva man VIL på internett, for da har alle de slemme syriske flyktningene tatt over landet og sørget for sharialov!!!!! Da angrer du nok på at du gjorde narr av halvgamle menn som tror at sine reaksjonære db.no-holdninger er interessante i enhver sammenheng. 

Anonymkode: 3672d...e9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er lei! Hver eneste debatt som handler om penger, politiets beskyttelse eller lignende går fort inn på tema om flyktninger. Det går ikke an å duskutere noe som helst uten at en halvgammal norsk mann skal begynne å klage og syte.

Jeg så en artikkel fra TV2 på Facebook om at politiet trenger nye helikopter. Jeg tenkte "Nå klikker jeg på kommentarene og leser om flyktninger" og hadde jeg rett? JA! Fordi disse karene kan jo ikke la være å si "Vi kan ikke få nye helikopter fordi Norge sender penger til Syria." 

Joda... det er det som stopper Norge fra å kjøpe tre helikoptre... Syria og flykningene. Det er så synd på oss fordi vi har så lite penger. *facepalm* Ta dere sammen! Må dere ødelegge og avspore hver debatt med det Syria sytet deres?

Jente blir overfalt "Ja, så som Norge slipper flykninger inn blir dette daglig kost."

Politiet får ikke bruke pistol "Bare vent til flyktningene kommer!"

Jeg blir sprø. Det går an å ta en pause fra det flyktning hatet og være saklig også. 

Anonymkode: 8cd86...9d2

Hva vil du gjøre da?

Anonymkode: 90e4c...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er lei! Hver eneste debatt som handler om penger, politiets beskyttelse eller lignende går fort inn på tema om flyktninger. Det går ikke an å duskutere noe som helst uten at en halvgammal norsk mann skal begynne å klage og syte.

Anonymkode: 8cd86...9d2

Vel, de har jo faktisk ett poeng også da.

Tenkt på alle milliardene som Norge kaster bort (for eksempel) på Regnskogen? Dersom alle disse milliardene faktisk hjelper, så hadde det selvfølgelig vært en ting, men Regnskogen blir hugget ned uansett hvor mange penger som Norge pøser inn hvert eneste år...

Tenkt på hvor mye penger Norge bruker på asylsøkere, immigranter og lykke-jegere som kommer seg helt til Norge? Bare forestill deg hvor mange mennesker man kunne ha hjulpet i nær-områdene, med disse pengene...

Anonymkode: 55ba4...532

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, de har jo faktisk ett poeng også da.

Tenkt på alle milliardene som Norge kaster bort (for eksempel) på Regnskogen? Dersom alle disse milliardene faktisk hjelper, så hadde det selvfølgelig vært en ting, men Regnskogen blir hugget ned uansett hvor mange penger som Norge pøser inn hvert eneste år...

Tenkt på hvor mye penger Norge bruker på asylsøkere, immigranter og lykke-jegere som kommer seg helt til Norge? Bare forestill deg hvor mange mennesker man kunne ha hjulpet i nær-områdene, med disse pengene...

Anonymkode: 55ba4...532

Nei, nei nei nei. Du kan slutte å tenke på det.  

 

Ts jeg føler med deg, men tror bare vi må bite i oss at vi bor i et land med flest bleiebabyer (les halvgamle bortskjemte mannfolk, og sure bortskjemte kvinnfolk).

Anonymkode: b3468...b59

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nei nei nei. Du kan slutte å tenke på det. 

Ja, for problemer forsvinner som kjent hvis man lar være å tenke på og snakke om dem.

Anonymkode: dbc5e...e37

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er klart at flyktningkrisen på mange måter er relevant for både politi og budsjetter, men det er samtidig ikke særlig interessant å trekke inn flyktningene i hver eneste diskusjon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er lei! Hver eneste debatt som handler om penger, politiets beskyttelse eller lignende går fort inn på tema om flyktninger. Det går ikke an å duskutere noe som helst uten at en halvgammal norsk mann skal begynne å klage og syte.

Jeg så en artikkel fra TV2 på Facebook om at politiet trenger nye helikopter. Jeg tenkte "Nå klikker jeg på kommentarene og leser om flyktninger" og hadde jeg rett? JA! Fordi disse karene kan jo ikke la være å si "Vi kan ikke få nye helikopter fordi Norge sender penger til Syria." 

Joda... det er det som stopper Norge fra å kjøpe tre helikoptre... Syria og flykningene. Det er så synd på oss fordi vi har så lite penger. *facepalm* Ta dere sammen! Må dere ødelegge og avspore hver debatt med det Syria sytet deres?

Jente blir overfalt "Ja, så som Norge slipper flykninger inn blir dette daglig kost."

Politiet får ikke bruke pistol "Bare vent til flyktningene kommer!"

Jeg blir sprø. Det går an å ta en pause fra det flyktning hatet og være saklig også. 

Anonymkode: 8cd86...9d2

WORD

Anonymkode: dd3b8...c44

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, de har jo faktisk ett poeng også da.

Tenkt på alle milliardene som Norge kaster bort (for eksempel) på Regnskogen? Dersom alle disse milliardene faktisk hjelper, så hadde det selvfølgelig vært en ting, men Regnskogen blir hugget ned uansett hvor mange penger som Norge pøser inn hvert eneste år...

Anonymkode: 55ba4...532

Regnskogen er faktisk ganske viktig. Det er ikke verdt de miliardene å gi opp med å prøve å redde den. :klaske:

 

Anonymkode: 8cd86...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Kunne ikke sagt meg mer enig.

 

Du kan starte en tråd om maurenes liv inni maurtua og det er folk som vil dra inn Syria og asylsøkere,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regnskogen er faktisk ganske viktig. Det er ikke verdt de miliardene å gi opp med å prøve å redde den. :klaske:

 

Anonymkode: 8cd86...9d2

Jeg tror iallefallat at alle disse milliardene kunne ha blitt benyttet MYE, MYE bedre.

Jeg mener ikke at Norge burde kuttet støttet tvert, altså. Men at vi heller burde brukt pengene mye smartere, bedre og klokere. for slik dette systemer fungerer i dag, så blir jo regnskogene kuttet ned i alarmerende fart. Uansett om Norge gir økonomiske bidrag eller ikke.... :angry:

Anonymkode: 55ba4...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ide. Det kan til og meg blir et reality show.

Vi burde tvangssende alle som klager til Syria. Så kan de kjempe om tilværelsen og smake litt på flyktningenes liv. 

Jeg kaller det "Norwegian in Syria". Rettigheter tilhører anonymbruker!

Anonymkode: 8cd86...9d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen!

Må innrømme at det er veldig deilig å lese flere som reagerer og har sett seg lei. Snart så det er flyktningenes feil at jeg brekker en negl jo....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nordmenn er så bortskjemte. For litt siden hørte jeg en dame som er på full trygd at hennes voksne barn ikke fikk pengehjelp av NAV! Hennes voksne barn bor hjemme hos mor og gjør ikke en dritt og prøver i alle fall ikke å få jobb eller noe som helst utdannelse, og det er ikke noe galt med helsen deres. Og så syter slike mennesker om at de ikke får det DE trenger fordi Norge hjelper mennesker som er på flukt fra IS. FOR SHAME! 

Det er så flaut. 

Friske oppegående mennesker bør forsøke å få seg en job. NAV er for de som trenger hjelp, ikke voksne oppegående mennesker som aldri har søkt en jobb i hele sitt liv. 

Anonymkode: 8cd86...9d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først har vi et politisk diktatur som nekter å akseptere en annen mening en PRO flyktninger.

Så krever nå de samme sosial liberalistene sensur av forumsider hvor man diskuterer konsekvensene.

Ingen ting kommer godt ut fra denne fiendlige innstillingen til alle som ikke ser noe gøy med 200 000 muslimer i norge.

Anonymkode: 1ae02...31d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Først har vi et politisk diktatur som nekter å akseptere en annen mening en PRO flyktninger.

Så krever nå de samme sosial liberalistene sensur av forumsider hvor man diskuterer konsekvensene.

Ingen ting kommer godt ut fra denne fiendlige innstillingen til alle som ikke ser noe gøy med 200 000 muslimer i norge.

Anonymkode: 1ae02...31d

Det handler ikke om at vi krever det, men vi er lei av at det skal dras inn hele tiden og over alt. Det er ikke nødvendig å dra inn flyktnimgesituasjonen hele tiden, i alle diskusjoner. Det gjør ikke at flere blir enige med dere, men at flere blir drittlei hele saken og gir mer f.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, herzeleid skrev:

Det er klart at flyktningkrisen på mange måter er relevant for både politi og budsjetter, men det er samtidig ikke særlig interessant å trekke inn flyktningene i hver eneste diskusjon. 

Helt enig. Det er jo trist det som skjer,  men irriterende når folk må dra det opp i hver debatt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikaner må forlate Norge fordi hun har to arbeidsgivere. 

"Hun burde si at hun er syrisk flyktning."

" Da blir det jo ledige stillinger for 2 uintegrerte asylsøkere!

" Siden hun er av vestlig opprinnelse er hun tydligvis ikke verdifull nok, hadde hun vært fra syria etc hadde det blitt demonstrasjoner...blir kvalm! "

 

:scorpis:

 

Anonymkode: 8cd86...9d2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8. februar 2016 at 15.42, Balian de Ibelin skrev:

Kunne ikke sagt meg mer enig.

 

Du kan starte en tråd om maurenes liv inni maurtua og det er folk som vil dra inn Syria og asylsøkere,

Ut i naturen på NRK får plutselig et en ny kommentarmasse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...