Gå til innhold

Hjelp værsåssnill


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 23 år som er sammen med en gutt på 23. Vi har vært sammen i 1 år og har hatt en stor krangel nå. Han føler at jeg har løyet til han og vært utro! Det har jeg ikke. Saken er at sommeren 2015 så møtte jeg noen kompiser uten at han viste det, og dette fant han ut av for ikke så lenge siden og mente da at jeg har vært utro osv. Jeg har ikke vært utro og prøvde å forklare han situasjonen uten hell! 

Han sier at jeg må tenke over situasjonen og at han ikke vil være sammen med meg før jeg har tenkt og gitt han en god grunn til hvorfor jeg møtte disse kompisene mine osv. Jeg har bare fortalt at jeg angrer for ar jeg ikke sa noe til han og jeg forstår han. Han sier at det rr ikke det han vil høre! Han vil høre noe nytt.. Har dere noe forslag? Jeg er så utrolig lei meg og vil virkelig ikke miste han! Han er så god mot meg. Men jeg har ikke gjort noe gale! 

Han sier det er slutt, men når vi møtes så kysser han meg og vi har sex osv.. Når jeg spør hvorfor han gjør sånt så sier han at han fortsatt har følelser for meg og elsker meg. 

Saken er utrolig laaang.. Men trenger bare tips til hva jeg kan si til han så han forstår at jeg angrer og er lei meg osv!! Please svar fort 

Anonymkode: 14910...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han virker kontrollerende og urimelig. Er han det ellers?

Anonymkode: c8eed...0cd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du må ha lov til å ha venner, og at du ikke vil skjule ting for han. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkn opp og se faresignalene denne mannen sender ut. Enten må du finne deg i å bli brukt, bli eid og kontrollert, eller så må du gjøre det helt slutt. 

Anonymkode: b61e1...8e0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Testosteron skrev:

Hvorfor fortalte du ham ikke med en gang at du hadde møtt de kompisene? 

Hvorfor skulle hun egentlig det?

Anonymkode: c8eed...0cd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, du treffer noen kompiser av deg, og siden du tydeligvis har meldeplikt (:scorpis:) og glemte å si det, så er han sint og må tenke på om han i det hele tatt vil være sammen med deg? Han høres ut som en idiot. Og det får meg til å tenke at han bare trengte en unnskyldning for å gjøre det slutt, egentlig. Og hvis det ikke er det, har du lyst til å være med en sånn fyr som må ha kontroll over hvem du treffer? Virkelig? Jeg ville heller tenkt at jeg slapp billig unna her, og prøvd å komme meg videre.

Anonymkode: 1aa35...2aa

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han er kontrollerende. Han sjekker tlf min konstant. Lar meg ikke ha snap, Instagram eller Facebook! Jeg har slettet alt fordi jeg elsker han så høyt. Han har til og med Appleiden min. Grunnen til at jeg ikke sa noe til han var fordi jeg trodde det var greit med kompiser osv! Jeg har prøvd å fortelle han at jeg aldri mer skal skjule noe for han osv.. 

Men han sier at jeg må tenke over problemer mitt og hvorfor vi er havnet oppi det! Så vil han høre gode grunner, og ikke grunner som at de er kompiser osv.. Eller at jeg angrer og unnskyld osv! 

Anonymkode: 14910...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Genevieve skrev:

Si at du trodde han ville bli sint, slik som han reagerer nå. 

Jeg har sagt det! Men det er ikke godt nok for han. Er så lei meg og får ikke sove eller spise pågrunn at dette. 

Anonymkode: 14910...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat
6 minutter siden, Testosteron skrev:

Hvorfor fortalte du ham ikke med en gang at du hadde møtt de kompisene? 

Fordi de hadde orgie såklart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle hun egentlig det?

Anonymkode: c8eed...0cd

Hvorfor skulle hun ikke gjøre det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okey, du treffer noen kompiser av deg, og siden du tydeligvis har meldeplikt (:scorpis:) og glemte å si det, så er han sint og må tenke på om han i det hele tatt vil være sammen med deg? Han høres ut som en idiot. Og det får meg til å tenke at han bare trengte en unnskyldning for å gjøre det slutt, egentlig. Og hvis det ikke er det, har du lyst til å være med en sånn fyr som må ha kontroll over hvem du treffer? Virkelig? Jeg ville heller tenkt at jeg slapp billig unna her, og prøvd å komme meg videre.

Anonymkode: 1aa35...2aa

Enig i denne TS, du burde begynne å visualisere et liv uten ham. Dette er ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Våkn opp og se faresignalene denne mannen sender ut. Enten må du finne deg i å bli brukt, bli eid og kontrollert, eller så må du gjøre det helt slutt. 

Anonymkode: b61e1...8e0

Du har rett. Jeg klarer bare ikke å GI slipp. jeg elsker han for høyt! 

Anonymkode: 14910...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres IKKE god ut. Dette forholdet må du virkelig revurdere.

Anonymkode: c8eed...0cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okey, du treffer noen kompiser av deg, og siden du tydeligvis har meldeplikt (:scorpis:) og glemte å si det, så er han sint og må tenke på om han i det hele tatt vil være sammen med deg? Han høres ut som en idiot. Og det får meg til å tenke at han bare trengte en unnskyldning for å gjøre det slutt, egentlig. Og hvis det ikke er det, har du lyst til å være med en sånn fyr som må ha kontroll over hvem du treffer? Virkelig? Jeg ville heller tenkt at jeg slapp billig unna her, og prøvd å komme meg videre.

Anonymkode: 1aa35...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja han er kontrollerende. Han sjekker tlf min konstant. Lar meg ikke ha snap, Instagram eller Facebook! Jeg har slettet alt fordi jeg elsker han så høyt. Han har til og med Appleiden min. Grunnen til at jeg ikke sa noe til han var fordi jeg trodde det var greit med kompiser osv! Jeg har prøvd å fortelle han at jeg aldri mer skal skjule noe for han osv.. 

Men han sier at jeg må tenke over problemer mitt og hvorfor vi er havnet oppi det! Så vil han høre gode grunner, og ikke grunner som at de er kompiser osv.. Eller at jeg angrer og unnskyld osv! 

Anonymkode: 14910...1b1

Det er selvfølgelig greit å ha kompiser, og siden du ikke så noen grunn til å fortelle det, så må du bare holde fast på at det er det som er grunnen til at du ikke sa noe, og at grunnen ikke er at du har noe å skjule

Det er galt av ham å si at du må "tenke over problemet ditt" og at du må angre og be om unnskyldning, for du har jo ikke gjort noe galt, og det må du holde fast på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg vil egentlig ikke det. Men jeg klarer ikke å gi slipp på han! Jeg tenker på alt det fine vi har gjort sammen osv.. Det er utrolig vanskelig

Anonymkode: 14910...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, cheshirecat skrev:

Fordi de hadde orgie såklart. 

Det hadde vi nok ikke. Jeg fortalte han ikke om det fordi jeg trodde det var greit å ha venner 

Anonymkode: 14910...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vi nok ikke. Jeg fortalte han ikke om det fordi jeg trodde det var greit å ha venner 

Anonymkode: 14910...1b1

Ja, så feil kan man ta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...