Gå til innhold

hva er tegnene på at han kun vil ha sex, eller om han faktisk er særiøs?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvordan vet man, eller legger merke til at han bare er ute etter et ligg.. ??

Anonymkode: d8c64...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er der fortsatt etter at dere har hatt sex.

Anonymkode: fffa3...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man ikke vite, siden menn bare spiller skuespill og later som de er forelsket for å lure damer. Menn har ikke følelser dessverre. I underlivet bare.. 

Anonymkode: a0206...1c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvordan vet man, eller legger merke til at han bare er ute etter et ligg.. ??

Anonymkode: d8c64...6e7

Ikke fortell dette til noen andre, siden dette er topp hemmelig tegn på at han vil ha noe seriøst med deg, når dere går nedover gata, legg merke til om pekefinger og tommelen møtes, så den lager en OK tegn. Dette er da tegnet du ser etter.

 

Endret av Ardenus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er komplett umulig å vite før du spør rett ut. Hang selv med en i nesten 3 år og vi gjorde MYE sammen på fritiden. Da jeg spurte om vi skulle bli kjærester, så sa han nei. 

Skjønn det den som vil 😒

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan man ikke vite, siden menn bare spiller skuespill og later som de er forelsket for å lure damer. Menn har ikke følelser dessverre. I underlivet bare.. 

Anonymkode: a0206...1c5

For de rette damene har vi følelser. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvordan vet man, eller legger merke til at han bare er ute etter et ligg.. ??

Anonymkode: d8c64...6e7

Et virkemiddel for å få vekk en del av disse playerne er å fra starten av være tydelig i kommunikasjon på at man ønsker å vente med sex til man blir bedre kjent, for så å følge opp med nettopp å ikke ha sex de f.eks. tre første datene. Mange gutter vil da falle fra, for de gidder rett og slett ikke vente. Dersom han imidlertid liker deg for den du er som person, så vil du være verdt å vente på. 

Men dette er heller ingen garanti, du kan fortsatt treffe gutter som er så glad i "jakten" at de holder ut med å vente lenge på sex. Eller at du treffer på typen som liker deg som venn, og som gjerne har sex med deg, og gjør venneting med deg etterpå, men som ikke vil ønske å være kjæresten din.

Til syvende og sist så må du bare satse, og ta høyde for at du kan gå på noen smeller på veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke dette. Hvorfor er det sånn at menn plutselig blir players hvis de ikke vil ha deg etter sex? Jeg kan ha lyst til å være med en mann, men endre mening etter ar vi har hatt sex, og det er fordi jeg rett og slett ikke synes han var noe for meg. Selvsagt er det jo noen som er ute etter et ligg, men tror ikke alle som mister interessen etter en natt tenkte det i utgangspunktet.  Er forresten dame selv. 

Anonymkode: c312f...a20

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da ikke så vanskelig?

Ganske tydelige tegn:

  • Skikkelig kosete blir sånn "bamsete" og skal dulle med deg hele tiden, skriver kansje søte lapper/dikt, søte meldinger med hjerter osv.
  • Snakker om fremtiden, typ hva tenker du om barn/familie/steder å bo/ hvor ser du deg om 5 år o.l
  • Snakker som at det er en selfølge at du skal møte venner/ tar deg med og besøker venner
  • Forteller personlige ting om seg selv, gjerne ting du forstår han ikke sier til alle
  • Snakker om familien sin og igjen som en selfølgelighet i at du skal møte de/ tar deg med å møte familie
  • Masse sms, ringer til deg, mye kontakt!
  • Spør om dere skal være sammen.

For min del syns jeg menn er gode på å vise følelser, og overhodet ikke vanskelig å "tolke dem" en del ser man jo med kroppspråk og men er det noe jeg liker med menn så er det ærligheten og at det i de aller fleste tilfeller er lett å vite hvor man har dem :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke dette. Hvorfor er det sånn at menn plutselig blir players hvis de ikke vil ha deg etter sex? Jeg kan ha lyst til å være med en mann, men endre mening etter ar vi har hatt sex, og det er fordi jeg rett og slett ikke synes han var noe for meg. Selvsagt er det jo noen som er ute etter et ligg, men tror ikke alle som mister interessen etter en natt tenkte det i utgangspunktet.  Er forresten dame selv. 

Anonymkode: c312f...a20

Litt enig i denne. Man er ikke en dårlig person bare fordi en finner ut at kjemien ikke stemte. Noen ganger er det så enkelt som at personen ikke var den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, -Missi- skrev:

Dette er da ikke så vanskelig?

Ganske tydelige tegn:

  • Skikkelig kosete blir sånn "bamsete" og skal dulle med deg hele tiden, skriver kansje søte lapper/dikt, søte meldinger med hjerter osv.
  • Snakker om fremtiden, typ hva tenker du om barn/familie/steder å bo/ hvor ser du deg om 5 år o.l
  • Snakker som at det er en selfølge at du skal møte venner/ tar deg med og besøker venner
  • Forteller personlige ting om seg selv, gjerne ting du forstår han ikke sier til alle
  • Snakker om familien sin og igjen som en selfølgelighet i at du skal møte de/ tar deg med å møte familie
  • Masse sms, ringer til deg, mye kontakt!
  • Spør om dere skal være sammen.

For min del syns jeg menn er gode på å vise følelser, og overhodet ikke vanskelig å "tolke dem" en del ser man jo med kroppspråk og men er det noe jeg liker med menn så er det ærligheten og at det i de aller fleste tilfeller er lett å vite hvor man har dem :)

Det ER vanskelig å skjønne. Eneste du må gjøre er å spørre rett ut im han/hun vil bli kjæresten din. Da får du ett sikkert svar med en gang.

Han jeg hang med gjorde alle de punktene du ramser opp her, men da jeg til slutt spurte om vi skulle blinkjørester så sa han nei.

Nå sitter jeg her som ett eneste stort spørsmålstegn og skjønner ikke noe som helst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, -Missi- skrev:

Dette er da ikke så vanskelig?

Ganske tydelige tegn:

  • Skikkelig kosete blir sånn "bamsete" og skal dulle med deg hele tiden, skriver kansje søte lapper/dikt, søte meldinger med hjerter osv.
  • Snakker om fremtiden, typ hva tenker du om barn/familie/steder å bo/ hvor ser du deg om 5 år o.l
  • Snakker som at det er en selfølge at du skal møte venner/ tar deg med og besøker venner
  • Forteller personlige ting om seg selv, gjerne ting du forstår han ikke sier til alle
  • Snakker om familien sin og igjen som en selfølgelighet i at du skal møte de/ tar deg med å møte familie
  • Masse sms, ringer til deg, mye kontakt!
  • Spør om dere skal være sammen.

For min del syns jeg menn er gode på å vise følelser, og overhodet ikke vanskelig å "tolke dem" en del ser man jo med kroppspråk og men er det noe jeg liker med menn så er det ærligheten og at det i de aller fleste tilfeller er lett å vite hvor man har dem :)

Nei det er ikke vanskelig i det hele tatt ..som mann selv så rister jeg mye på hodet når jeg ser hvordan alle "player" kompisene mine driller kvinnfolk. Det blir som å tro at alle vet svaret på hva 2+2 blir men så viser det seg at denne gruppen faktisk ikke gjør det stort sett.

Det virker som det er et biologisk blindspot som kvinnfolk har. Har også lest mye om temaet og det er interessant i seg selv.
Ettersom kvinnfolk har et mye mer sensitivt senter for følelser og blir rett og slett ikke i stand til å se ting i riktige farger lengre.
I samme setning så kan man si at "player" mannfolk som kynisk utnytter dette med å skape falske følelser som ikke speiler slik virkeligheten er har mindre utviklet empati - noe som sier seg litt selv.

Så du kan si at på den ene siden så er empati en fundamental verdsatt egenskap. Mens på samme måte så er den langt ifra en fordel i spillet og dynamikken fra mannen sin side mot kvinnfolk.

Anonymkode: 1d93b...027

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.2.2016 at 22.38, AnonymBruker skrev:

hvordan vet man, eller legger merke til at han bare er ute etter et ligg.. ??

Anonymkode: d8c64...6e7

Aner ikke, men man bør i hvert fall ikke lure seg selv. Sier han at han ikke er ute etter forhold eller noe lignende så bør man ikke late som om det betyr at "ting kommer til å ordne seg om jeg bare fortsetter å ha sex med han".

Endret av Summers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke vanskelig i det hele tatt ..som mann selv så rister jeg mye på hodet når jeg ser hvordan alle "player" kompisene mine driller kvinnfolk. Det blir som å tro at alle vet svaret på hva 2+2 blir men så viser det seg at denne gruppen faktisk ikke gjør det stort sett.

Det virker som det er et biologisk blindspot som kvinnfolk har. Har også lest mye om temaet og det er interessant i seg selv.
Ettersom kvinnfolk har et mye mer sensitivt senter for følelser og blir rett og slett ikke i stand til å se ting i riktige farger lengre.
I samme setning så kan man si at "player" mannfolk som kynisk utnytter dette med å skape falske følelser som ikke speiler slik virkeligheten er har mindre utviklet empati - noe som sier seg litt selv.

Så du kan si at på den ene siden så er empati en fundamental verdsatt egenskap. Mens på samme måte så er den langt ifra en fordel i spillet og dynamikken fra mannen sin side mot kvinnfolk.

Anonymkode: 1d93b...027

Tror ikke det nødvendigvis er en bevisst playergreie heller. Av og til er det tiltalende med illusjonen, selv om man egentlig vet det aldri blir noe mer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 8. februar 2016 at 19.17, -Missi- skrev:

Dette er da ikke så vanskelig?

Ganske tydelige tegn:

  • Skikkelig kosete blir sånn "bamsete" og skal dulle med deg hele tiden, skriver kansje søte lapper/dikt, søte meldinger med hjerter osv.
  • Snakker om fremtiden, typ hva tenker du om barn/familie/steder å bo/ hvor ser du deg om 5 år o.l
  • Snakker som at det er en selfølge at du skal møte venner/ tar deg med og besøker venner
  • Forteller personlige ting om seg selv, gjerne ting du forstår han ikke sier til alle
  • Snakker om familien sin og igjen som en selfølgelighet i at du skal møte de/ tar deg med å møte familie
  • Masse sms, ringer til deg, mye kontakt!
  • Spør om dere skal være sammen.

For min del syns jeg menn er gode på å vise følelser, og overhodet ikke vanskelig å "tolke dem" en del ser man jo med kroppspråk og men er det noe jeg liker med menn så er det ærligheten og at det i de aller fleste tilfeller er lett å vite hvor man har dem :)

Interessant. To menn jeg har datet gjorde alt på denne listen annet enn siste punktet. Men så kom det for en dag at "de egentlig bare var ute etter noe casual" og de skjønte ikke helt hvorfor jeg trodde vi var ekslusive.. 

Anonymkode: eea2d...afc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...