Gå til innhold

Jeg savner en kjæreste! (har aldri hatt)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

19 minutter siden, Smookiekins skrev:

Jeg kjenner flere som er 1-3 år eldre som heller aldri har hatt en kjæreste! Utover i tråden her fikk jeg følelsen av at det handlet om å være jomfru og? Eller er jeg helt på bærtur? 

Ja det er mye veggpryd der ute.

Om du er på bærtur det tør jeg ikke si for sikkert så sjekket første innlegget i tråden. Og der står det ingenting om jomfru. Godt mulig det har blitt noen russefyllhistorier, og ONS han kan leve på. Men antar at siden det ikke er blitt noe kjæreste på han så har det vel ikke blitt så mye av erfaringer heller. Pleier å gå hånd i hanske det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor forteller hun det? Når i sjekkinga dukker dette opp? Er hun i ferd med å med seg en fyr fra fyren, sier, "du, jeg er jomfru altså", og han dropper det?

Anonymkode: d7cce...593

Det siste der forstod jeg ikke. Hun forteller det ganske sent i datingfasen for hun er ute etter noe seriøst og forteller de derfor at hun vil vente. Forrige gang gikk det 3 mnd og han stakk. Selvfølgelig må hun fortelle de at hun er jomfru. Hvorfor og hvordan skulle hun lyve om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Sofia123 skrev:

Det samme gjelder for jenter. Ei venninne på 26 er fortsatt jomfru, alle gutter som finner ut av det løper og hører aldri fra seg igjen. For hun må det jo feile noe sykt! Det gjør at hun føler seg enda mer som et utskudd og vil derfor ikke prøve mer. Dette er like kjipt for ei jente som en gutt. Du er like usikker og føler deg like rar.

Vante mannfolk har vel tatt nok jomfrudommer så da er de over det stadiet? Og nok av menn uten erfaring som har mistet realitetsansen. Så da blir de skremt av at de ikke klarer å være han mannen i 50 shade of grey som bare tar kvinnen til en utenomjordisk tilfredstillelse? Nei jeg har ikke noe godt svar der på hvorfor menn løper sin vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sofia123 skrev:

Det siste der forstod jeg ikke. Hun forteller det ganske sent i datingfasen for hun er ute etter noe seriøst og forteller de derfor at hun vil vente. Forrige gang gikk det 3 mnd og han stakk. Selvfølgelig må hun fortelle de at hun er jomfru. Hvorfor og hvordan skulle hun lyve om det?

Da er det jo ikke vanskelig for henne å få erfaring. Det er vanskelig for henne å gå et mann til å starte et forhold med henne uten at de har hatt sex først. Ingenting spesielt rart med det, og heller ikke noe hun ikke kan gjøre noe med. Det er noe HELT annet enn det f.eks. TS sliter med.

Anonymkode: d7cce...593

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sofia123 skrev:

Hun forteller det ganske sent i datingfasen for hun er ute etter noe seriøst og forteller de derfor at hun vil vente. Forrige gang gikk det 3 mnd og han stakk. Selvfølgelig må hun fortelle de at hun er jomfru. Hvorfor og hvordan skulle hun lyve om det?

Ja der kom jo svaret på hvorfor det går så trått med henne.

Hva med at den kvinnen forteller dette tidlig i datingfasen? Så blir det nok en løsning for henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det jo ikke vanskelig for henne å få erfaring. Det er vanskelig for henne å gå et mann til å starte et forhold med henne uten at de har hatt sex først. Ingenting spesielt rart med det, og heller ikke noe hun ikke kan gjøre noe med. Det er noe HELT annet enn det f.eks. TS sliter med.

Anonymkode: d7cce...593

De løper jo når de skal ha sex. Da blir det jo hverken sex eller forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Uhørt skrev:

Ja der kom jo svaret på hvorfor det går så trått med henne.

Hva med at den kvinnen forteller dette tidlig i datingfasen? Så blir det nok en løsning for henne.

Det gjorde hun og da forsvant de fortere. Da ble det ikke mer kontakt eller dater. Hun tenkte derfor at hvis de ble kjent og ble betatt av hverandre først så ville det være større sjanse for at han aksepterte at hun er jomfru. Det stemmer heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sofia123 skrev:

Det gjorde hun og da forsvant de fortere. Da ble det ikke mer kontakt eller dater. Hun tenkte derfor at hvis de ble kjent og ble betatt av hverandre først så ville det være større sjanse for at han aksepterte at hun er jomfru. Det stemmer heller ikke.

Skrev litt dårlig formulert der. Mente fortelle tidlig at hun er ute etter noe seriøst. Og forteller hun om jomfrudommen som et "trofe" han kan få?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Uhørt skrev:

Skrev litt dårlig formulert der. Mente fortelle tidlig at hun er ute etter noe seriøst. Og forteller hun om jomfrudommen som et "trofe" han kan få?

Ja, hun forteller med en gang at hun er ute etter noe seriøst. Nei, hun forteller det for å være ærlig, hun mener de bør få vite det. Hun ønsker at han skal vite at hun ikke er erfaren slik at han ikke blir skuffet, men at hun gjerne vil lære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var ikke å kuppe tråden, men jeg ville poengtere at dette er noe som gjelder begge kjønn ikke bare for menn. Jeg tror problemet er ganske sammensatt. Nå har jeg ei venninne som går igjennom det samme som TS, og når jeg ser reaksjonene hun får på noe så trivielt som jomfrudom, så blir jeg jo sjokka. Hvis du ikke har erfaring seksuelt eller når det gjelder forhold, så får du det jo ikke hvis alle løper fra deg av nettopp den grunnen. Jeg skulle ønske noen av de som singler ut disse kunne svart meg på hvorfor. Jeg håper TS finner ei som ikke er dømmende, og ikke ender opp med å gi opp eller få enda dårlige selvtillit slik venninnen min har fått nå. Det er ikke deg det er noe galt med, det er samfunnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kupper så mye vi vil. Kanskje kan som startet den lære noe selv.

Men hun har jo fordelen at hun ikke skal føre. Den rollen hviler på mannen. Og fikser han ikke det så ser det ikke bra ut i pardansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sofia123 skrev:

Det vet de jo før de treffer henne. Hun er profilert.

Hvorfor løper guttene fra venninnen min når de finner ut av at hun er jomfru? Hun er ikke personlig kristen. Kom med så mange unnskyldninger du vil, men menn idag er ikke noe bedre. Derfor blir det vanskelig for både gutter og jenter uten erfaring å få seg det.

Utenom den lille biten der det er forventet at menn tar initiativ, er selvsikker osv. Det er bare jævlig vanskelig når du aldri har vært i en slik situasjon før og dermed har null peiling på hva du driver med. Det er ikke forventet at jenter skal ta initiativ til en dritt.

Anonymkode: beab8...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 8. februar 2016 at 22.54, Uhørt skrev:

Men du har vært i et Useriøst? Mellom ingenting og useriøst  forhold er uendelig langt for en mann på 24år.

Nope, vil vel egentlig ikke si det heller. Burde nok bare sagt forhold ;)

Anonymkode: 1efa6...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie 123, du må lære deg å skille mellom en kvinne som har bevist valgt å beholde jomfru dommen til hun finner den "rette" og en mann som er ufrivillig jomfru/singel. Det er en VESENTLIG forskjell. Litt merkelig at du ikke forstår det, uten å mene noe ille ;)

Anonymkode: 903ed...317

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, Uhørt skrev:

Han har ikke tatt noe han kom over. Ikke all verden, og ikke alt er jo ikke temaet her. Tror han vet at han har større sjanse med ikke alt, og ikke all verden enn ingenting. Hvorfor skulle du ellers eller skrive dette i flere poster? Det er noe med han.

Har vel hatt flere sjanser, men tar ikke alt som går på to bein!

ts

Anonymkode: 52899...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vel hatt flere sjanser, men tar ikke alt som går på to bein!

ts

Anonymkode: 52899...691

Sjanser som i nesten et samleie? Alt teller på CVen så det er bedre enn ingenting.. Ja da vet du vel hva du skal gå lengre med neste gang så blir det fullbyrding. Og da er du på vei mot noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Uhørt skrev:

Sjanser som i nesten et samleie? Alt teller på CVen så det er bedre enn ingenting.. Ja da vet du vel hva du skal gå lengre med neste gang så blir det fullbyrding. Og da er du på vei mot noe.

Ligger ikke med hva som helst. Den som får ligge med meg er heldig. Hun er heldig!

jeg har en verdighet som gjør at jeg ikke tar alt! 

Ts

Anonymkode: 52899...691

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mangler ikke selvtillit. Da er det bare ut å lete kjæreste. For kvinnfolk ligger ikke med hva som helst de heller.

Endret av Uhørt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...