Gå til innhold

Jeans til meg med smal midje men kraftigere lår og rumpe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som regel passer ikke jeans meg i livet hvis de passer i beina og omvendt. :dry: For noen år siden solgte Levi´s en modell som passet meg perfekt, men den har nå gått ut av produksjon og de jeg eier fra før av er tynnslitte. Nå bruker jeg derfor bukser som "siger" litt ned slik at jeg må gå og dra de opp hele tiden. 

Noen som har samme problem og vet om bukser som kan passe bra? :)

 

Anonymkode: 76ab7...c52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme problemet og har rett og slett begynt å sy inn buksene noen cm rundt livet.

Anonymkode: 9437d...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker superflexbuksene fra bikbok godt. De er veldig stretchy i beina og rundt rumpa men stram rundt livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Molly highwaist fra Gina Tricot. Det jeg merker med dem, er at de varierer veldig i størrelsene. Jeg har f.eks. to i medium, hvor den ene helt seriøst føles ut som en small, mens den andre kunne like greit være large. Kanskje det er feilmerking, men likevel. Så hvis du husker å prøve før du kjøper, vil jeg absolutt anbefale dem! Stretchy rundt beina og over rumpa, men smale i livet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den samme fasongen og jeg har kjøpt flere forskjellige modeller hos KappAhl som sitter fint.

Anonymkode: 2696f...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...