Gå til innhold

Iphonen min virker ikke!


lovelife61

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en Iphone 6 som har sluttet å virke.

Jeg brukte den idag tidlig og den hadde strøm. Men jeg skulle lade den til jeg fikk 100% så jeg la den i laderen. Jeg brukte den en stund og nå virker den plutselig ikke. Jeg har 90% strøm og mobilen er på, men jeg får ikke taste koden. Den har stoppet opp, selv om kode-tastene kommer opp får jeg ikke trykket på tallene. Jeg prøver å slå den av, men det går ikke. Holder inn knappen og så står det slå av mobilen, men jeg får ikke dratt glideren til siden. Det er rett og slett touchen som ikke fungerer lenger. Har latt den være i flere timer nå, men den funker ikke. Hva kan jeg gjøre?

 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har skjedd med min 5s også, skikkelig irriterende! På min hjalp det å holde hjemtast og avknapp inne samtidig så den restarter seg selv. Da gikk det å taste koden. Håper det virker hos deg også! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Salka skrev:

Det har skjedd med min 5s også, skikkelig irriterende! På min hjalp det å holde hjemtast og avknapp inne samtidig så den restarter seg selv. Da gikk det å taste koden. Håper det virker hos deg også! 

Dette skjedde med min iphone 5 også. Etter at den ble restartet funket den helt fint og problemet kom aldri tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sirah skrev:

Dette skjedde med min iphone 5 også. Etter at den ble restartet funket den helt fint og problemet kom aldri tilbake.

Så bra. :) Har skjedd et par ganger med min, men lenge siden nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Salka skrev:

Det har skjedd med min 5s også, skikkelig irriterende! På min hjalp det å holde hjemtast og avknapp inne samtidig så den restarter seg selv. Da gikk det å taste koden. Håper det virker hos deg også! 

Tusen takk for alle svar! Den slo seg på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, lovelife61 skrev:

Tusen takk for alle svar! Den slo seg på :)

Så bra! :) Bare hyggelig å kunne hjelpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil advare mot å installere oppdateringer på iPhone5s-6, 6+, og 6s og 6s+ på en stund.

Dette har ikke noe med Error 53 å gjøre, men kan låse telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...