Gå til innhold

Jeg har løyet for dere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke ts bare si hvem ts er siden de fleste tydeligvis vet det.

Anonymkode: 9c600...c48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner heller ikk hvem det er? Kan du poste med brukeren din ts?

Anonymkode: ddcf3...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det, jeg var der for 1,5år siden. Gi deg lov til å sørge, selv om du vet at det var riktig valg. Så bra at du kom deg ut av et destruktivt forhold. Lykke til på veien, det blir  bedre! Klem

(ps, var det du som var i det forholdet med han som psykisk mishandlet deg? Og der han slurvet voldsomt med hygienen?)

Anonymkode: 741ea...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Lanista1984 skrev:

Først Syria og nå dette.

Hvem er Syria?:dry:

Anonymkode: 9c600...c48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ålreit av TS å skrive hvordan det gikk, selv om jeg ikke vet hvem hun er, kan jeg jo resonnere meg frem til at hun er en blant flere som har vært ulykkelig i forholdet. Bra strikken - selvrespekten - viste seg å eksistere likevel. Lykke til!

Anonymkode: 1c59c...97c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk dere. jeg fikk bare et behov for å fortelle om dette. det kommer garantert noen flere sutre tråder om råd og veiledning fremover. 

kommer ikke til å poste under brukernavn. identiteten min er ikke alt for skjult her. 

Anonymkode: 530df...a67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har nettopp hentet alle tingene sine. det var mye tårer for å si det slik. nå er det ikke et støvkorn her i leiligheten som er hans. det føles utrolig tomt. 

 

 

Anonymkode: 530df...a67

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Først ble jeg redd for at ts var @fisk31! Men så skjønte jeg greia. Vil bare ønske deg lykke til videre. Kanskje du kan finne noen tips i tråden til fisk :)? Dere er i ligende situasjoner virker det som. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til ts :)

Bedre å bli ferdig med det enn å trekke det ut enda lenger. Vondt nå, men det blir MYE bedre og så blir du mye friere i hvordan du ser på verden og deg selv :)

Anonymkode: e836d...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, seriouslyforreal skrev:

Først ble jeg redd for at ts var @fisk31! Men så skjønte jeg greia. Vil bare ønske deg lykke til videre. Kanskje du kan finne noen tips i tråden til fisk :)? Dere er i ligende situasjoner virker det som. 

Hmm, jeg kan avkrefte at dette er meg ihvertfall! Hadde vel ikke fått noe ut av rådene dersom jeg skulle løyet, vel? Virket jeg som en så upålitelig person i min tråd?

Jeg har forresten vært livredd for at eksen hadde skullet oppdage at jeg har skrevet så mye personlig om han... Men mannfolka leser vel ikke KG Samliv, gjør de vel? (krysser fingrene for det..) **

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...