Gå til innhold

Å kalle en jente for Vea


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir dette for rart eller? Syns navnet er fint, men syns det samtidig kan bli litt dumt når det omtrent ikke er noen i landet som heter det, med unntak av en del som har det som etternavn. I så fall, hva hadde du ment om det og hva syns du om navnet?

Anonymkode: a0ae1...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg er det bare et sted på Karmøy, og ikke et potensielt navn, men hver sin lyst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg heller valgt Tea eller Lea.

Anonymkode: ceabf...b75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var fint jeg. Er vel bare en fordel med et navn ikke så mange andre har? Kjedelig når 10 stk i klassen heter det samme. Lea(h) er også fint, men det er det jo fryktelig mange som heter. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir dette for rart eller? Syns navnet er fint, men syns det samtidig kan bli litt dumt når det omtrent ikke er noen i landet som heter det, med unntak av en del som har det som etternavn. I så fall, hva hadde du ment om det og hva syns du om navnet?

Anonymkode: a0ae1...d03

Jeg syns det er kjempefint, en penere vri på Bea (kanskje fordi jeg ikke er så glad i navn som begynner på b). Har møtt ei jente tidligere som hadde et navn som kun hum hadde i hele Norge, og hun trivdes godt med det :) jeg syns at Vea høres ut som et fint og ordentlig navn. Men det kunne også vært et kallenavn, for Veronika eller noe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir dette for rart eller? Syns navnet er fint, men syns det samtidig kan bli litt dumt når det omtrent ikke er noen i landet som heter det, med unntak av en del som har det som etternavn. I så fall, hva hadde du ment om det og hva syns du om navnet?

Anonymkode: a0ae1...d03

Jeg ville tenkt: Bea eller Vera, og at navnet var skrevet feil.

Anonymkode: 185c4...215

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte det, men liker kanskje Vera bedre.

Anonymkode: 498aa...21c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :(

Ea, Bea, Lea, Tea, Enea og nå VEA? : Sea, Gea, Pea, Kea, Mea osv.... La barna få andre navn np, det er for mange versjoner av ea-navnet nå for min del.. 

Anonymkode: 4328b...f85

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det, har hatt det som forkortelse på mitt eget navn, og trives godt med dette fremfor mitt eget navn som er lengre og som veldig mange på min alder har. Til syvende og sist så handler det om hva dere liker og hva som passer ungen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir dette for rart eller? Syns navnet er fint, men syns det samtidig kan bli litt dumt når det omtrent ikke er noen i landet som heter det, med unntak av en del som har det som etternavn. I så fall, hva hadde du ment om det og hva syns du om navnet?

Anonymkode: a0ae1...d03

Blir vel i gate med Leah som er en jente i kongefamilien.

 

Anonymkode: d92ef...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest The Lost Dreamer

Syns det er ganske fint. Mye finere enn mange andre rare navn nevnt her. 

Hvis du er usikker kan dere jo ha det som et mellomnavn eller noe også da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo tusenvis av navn! Hvorfor i all verden skal folk lage seg nye hele tiden? 

Vea er et sted på Karmøy. Som på ingen måte er noe jeg ville kalt opp ungene etter. 
Hvorfor skal alle ha så originale navn? For all del, det er bedre enn de typiske navnene som man hører i Unge Mødre, men noe menneskenavn er det ikke. 
Det er jo like rart som å kalle ungen for Geilo, Drammen, Tysnes, eller Ås. Let videre! :bond:

 

Anonymkode: ce8a6...f38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes jo tusenvis av navn! Hvorfor i all verden skal folk lage seg nye hele tiden? 

Vea er et sted på Karmøy. Som på ingen måte er noe jeg ville kalt opp ungene etter. 
 :bond:

 

Anonymkode: ce8a6...f38

nettopp!

Anonymkode: 8267e...b83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...