Gå til innhold

Menn med store peniser klarer ikke å holde de stive


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har merket at menn med store peniser ikke klarer å holde de stive lenge av gangen. Holder på med en nå som har dette problemet. Har vært borti fire stykker som jeg vil si at var ganske store. Har også vært borti en veldig stor en som det hendte at faktisk besvimte under sex :O . Nå er jeg også glad i bdsm og merker at det blir vanskelig for han å opprettholde raske bevegelser over tid. 

Stemmer det at de generelt har dårligere utholdenhet i senga og at de ikke egner seg så godt til bdsm som de mer vanlig utstyrte?

Anonymkode: 0e91d...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er stor i dette tilfellet? Har ikke merket noe av det du skriver her. Den eneste jeg har vært med som slet med å holde den stiv, hadde under gjennomsnittet penis. 

Driver ikke med bdsm, men i alle andre former for sex har jeg motsatt erfaring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tilfeldig.

Det stemmer heldigvis ikke for alle.

Anonymkode: bd4a8...c10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at jeg foretrekker peniser som ikke er store. Og det er nettopp at min erfaring er at de mangler den hardheten menn med mer normal størrelse på penisen har, eller rettere sagt ikke klarer være knallhard over tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo selvfølgelig være tilfeldig, men jeg har også en venninne som sier det samme

Anonymkode: 0e91d...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å ha noe sammenligningsgrunnlag forøvrig, har hardhet vært et problem. Den går opp, men varierer voldsomt i hardhet. Et par av de jeg har hatt sex med har kommentert det samme. Ikke vet jeg hva dere legger i "kjempepenis", men min er iallefall rundt 21 i lengden. Aner ikke omkrets, litt på den tynne siden, men fortsatt "passende" til lengden. Såååå, det kan hende det stemmer?

Anonymkode: 56afe...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok så individuelt som det meste annet. Her har jeg omvendt erfaring; dess større og tjukkere, dess lenger holder de. Skikkelig hardhet har vært svært forskjellig. 

Anonymkode: 1f826...773

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare erfaring med to sexpartnere; min mann gjennom 18 år var vel litt under gjennomsnittet utstyrt. Ble helt hard og var steinhard gjennom akten; men holdt kort tid og var slapp fort igjen etter utløsning. Min nåværende samboer er over gjennomsnittet utstyrt i både lengde og omkrets. Han blir steinhard, holder lenge og er lenge hard etter utløsning også. Faktisk slik at jeg noen ganger ikke skjønner at det har gått for ham, siden han er "så stille av seg" og penis føles like hard lenge etterpå.

Anonymkode: 269f3...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har stor penis og klarer å holde seg veldig hard så lenge han velger, med mindre jeg gjør han ekstra gira - da kommer han ganske raskt. Den har faktisk vokst siden jeg ble kjent med han..

Anonymkode: 53514...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min har stor penis og klarer å holde seg veldig hard så lenge han velger, med mindre jeg gjør han ekstra gira - da kommer han ganske raskt. Den har faktisk vokst siden jeg ble kjent med han..

Anonymkode: 53514...28e

Hehe, det er streng tatt ikke mulig. Til temaet - kun  20+ siste årene og aldri opplevd problemer med at penisene "visner".  Hadde de gjort det, så hadde jeg overlevd det. Sex er ikke kun å lirke inn I kvinnen.

Anonymkode: a35e9...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dette stemmer og er helt naturlig. Jo større den er, jo mer blod går gjennom og tapper resten av systemet - jo lengre den er erigert, jo mer blodfattig blir mannen. Derfor er det simpelthen sunt at den ikke er knallhard, i hvert fall ikke hele tiden. Besvimelsen kommer av for lite blod til hodet. Dette gjelder riktignok kun abnormt store peniser som utgjør en forsvinnende lite prosent av befolkningen, så det får meg til å undre litt hvordan du har vært borti dette så hyppig. Regner med du har fetisj på store peniser og/eller at du går med dovregubbens hall mellom bena ;)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min erfaring også. Var sammen med en over gjennomsnittet mann i 8 år, og han klarte på lang nær å holde seg hard så lenge som min nåværende kjæreste med "normal" størrelse. Og for min del er også sexen MYE bedre med en normal størrelse enn en over snittet da det rett og slett ble vondt og for stort og vanskelig å komme til med fingre osv.

Anonymkode: ac34c...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke min erfaring. 

Den eneste jeg har møtt som hadde problemer med å holde seg hard hadde litt lang, men ganske smal penis. Ikke en jeg ville karakterisert som spesielt stor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...