Gå til innhold

Bestille sminke fra Makeup Mekka


mingrid

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! :-)

Jeg får mye reklame på instagram/facebook om Make Up Mekka, og ser at sminken der er veldig billig. Litt sånn "for godt til å være sant"-opplegg. Er det noen som har erfaringer med å bestille sminke derfra? 

Det jeg tenker på er denne nettsiden: http://www.makeupmekka.no/?gclid=COyi_pnn5coCFQuNGwodqjcJfw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at veldig mange er fornøyd med sminken derfra. Jeg har prøvd neglelakker, primer, mascara, settingpudder, highlighter og litt diverse egentlig. Er i grunn ganske fornøyd med alt jeg har prøvd. Mascaraen(5xl elns) synes jeg ser kjempefin ut, men den sverter deseverre litt :( De har også gratis prøver av og til, og noen ganger prøver til sånn 19 kr+frakt. Anbefaler egentlig å teste ut ting derfra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er billig fordi de importerer den selv slik at du slipper dyre mellomledd. Har ikke prøvd sminken fordi jeg ikke tåler sminke og får utbrudd veldig fort av sminke. Men om jeg kunne brukt sminke så hadde jeg garantert prøvd noe derfra. 

Anonymkode: 97d4b...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Handler der fast,har ikke kjøpt så mye forskjellig, men er EN ting jeg er blitt helt frelst på, og det er den ene foundationen deres;

http://www.makeupmekka.no/collections/foundation/products/mineral-liquid-powder-foundation-spf15

Anonymkode: cf308...92a

Paraben i den så ville heller gått for pulver. 

Anonymkode: 97d4b...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, mingrid skrev:

Hei alle sammen! :-)

Jeg får mye reklame på instagram/facebook om Make Up Mekka, og ser at sminken der er veldig billig. Litt sånn "for godt til å være sant"-opplegg. Er det noen som har erfaringer med å bestille sminke derfra? 

Det jeg tenker på er denne nettsiden: http://www.makeupmekka.no/?gclid=COyi_pnn5coCFQuNGwodqjcJfw

 Hvordan sikrer dere egentlig at sminke / parfyme og slike ting, ikke har blitt testet gjennom forsøk på dyr?

Anonymkode: 3c704...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har handlet litt fra dem. Har sensitiv fet hud og tåler generelt lite. Liker veldig godt den mattende primeren deres og pudderet. Begge produktene er virkelig noe av det beste jeg har prøvd av både primer og pudder. Blotting papiret er jeg så som så fornøyd med. Det funker fint, men synes sminken blir kakete av den. Mulig jeg venter for lenge med å bruke det. Har kjøpt sminkebørstene for øyne. Synes generelt at børstene var litt for små, kvaliteten er dog ikke noe å si på i forhold til andre dyrere børster jeg har. 5x mascaren er helt ok. Synes ikke volumet er 5x, men vippene løfter seg fint med den. Bruker en annen mascara over og da sverter den ikke.  

Jeg har prøvd mye sminke, også mye dyr sminke og synes absolutt det holder god kvalitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Makeup Mekka produserer sitt eget merke, og får det rett til nettbutikken, derfor blir den mye billigere (se modellen under jeg fant på deres side). De bruker heller ikke millioner på annonser i magasiner, men lar heller folk få kjøpe/teste produktene til en lav pris og bli overbevist om at de er bra. Tester IKKE på dyr!  Anbefales virkelig! Jeg har byttet ut alle mine Dior, Lancome, Bare Minerals etc sminke med Makeup Mekka.  

Uten navn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk for alle gode svar!

Jeg tok sjansen og bestilte en sånn "valentines-pakke" som kostet 400 kr. Var VELDIG mye sminke, så har ikke fått prøvd alt. Solpudderet var veldig mørkt.. alt for mørkt for meg som ikke har spesielt lys hud og lett blir brun. Uansett er jeg veldig fornøyd, og den ene maskaren ga skikkelig bra med volum! :-) De to andre jeg fikk med har jeg ikke prøvd ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Den 6.2.2016 at 14.56, mingrid skrev:

Hei alle sammen! :-)

Jeg får mye reklame på instagram/facebook om Make Up Mekka, og ser at sminken der er veldig billig. Litt sånn "for godt til å være sant"-opplegg. Er det noen som har erfaringer med å bestille sminke derfra? 

Det jeg tenker på er denne nettsiden: http://www.makeupmekka.no/?gclid=COyi_pnn5coCFQuNGwodqjcJfw

De har en mascara som er supergod, får kjempelange vipper selv uten å bruke primeren som de også selger.
Kajalen var også helt super :)
Øyenskyggene er varierte, men helt ok kvalitet. 

De har en sånn sminkeprimer og, men den syns jeg ikke var den beste jeg har prøvd. 

 

Anonymkode: 3a3ad...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...