Gå til innhold

Etter middagen..


FebruarMamma

Anbefalte innlegg

Vi tenker å starte med middag ca 1730-1800. 3-retters.

Dette vil jo automatisk ta et par timer tenker jeg, selvom der blir særdeles lite taler. Har leid et lokale på hotell.

Men hva gjør vi ETTER middagen? Må jo ha relativt høy musikk for at folk skal finne et naturlig å danse tenker jeg.. Men om gamle bestemor på 85 kommer til å like det, vet jeg ikke.. Alt vil jo foregå i samme rommet som middagen har vært. Her er også baren, kakene osv.

Forslag til løsning? Vi har ikke tenkt til å ha brudevals -men vi MÅ jo ha dansing, må vi ikke? Hva skal folk ellers "gjøre" på en måte..? Har kun vært i 1 bryllup før, så veldig lite å sammenlikne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde livemusikk og veldig fornøyd med det. Den eneste som klaget over bråk var svigermor, alle andre virket positive og så og si alle danset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på settingen, hvor mange dere skal være etc. Vi skal ha flere folk som kommer til kaker og kaffe, også for å få mer "liv" i den lille gruppen som har vært sammen siden vielsen i ett-tiden. Så mer mingling/dans i uformelle former... bare sette på noe musikk og ha litt funky/retro spilleliste. Om vi skal ha brudevals får vi se på, men da ikke VALS som sådan, men bare rolig dans han og jeg. 

Kan nevne at lokalet vi skal være i stenger ved midnatt, og siden vi blir såpass få er det helt greit. Så det blir ikke festing hele natta.

Endret av Sheherasade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...