Gå til innhold

Melhuskvinne klaget på at det ikke var brøytet foran brøytebilen Trafikkoperatørene kjeftes ned av utålmodige bilister.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"- Så ringte ei kvinne fra Melhus-området som ikke var helt fornøyd. Hun kunne nemlig fortelle at det ikke var brøyta foran brøytebilen på E6. Det oppdaget hun da hun hadde kjørt forbi, sier Nekstad."

Anonymkode: cf2e5...04f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er for mye snø foran brøytebilen betyr det jo at de ventet for lenge med å brøyte. Sånn sett ikke feil å klage på at de ventet for lenge. Men nå vet vi ikke hvor mye snø det var da, så da er det vanskelig å si noe om saken. Lå det 20cm i veien så er det klart brøytebilen skulle kjørt tidligere. 

Anonymkode: 81c72...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"- Så ringte ei kvinne fra Melhus-området som ikke var helt fornøyd. Hun kunne nemlig fortelle at det ikke var brøyta foran brøytebilen på E6. Det oppdaget hun da hun hadde kjørt forbi, sier Nekstad."

Anonymkode: cf2e5...04f

God jul og god bedring :rolleyes: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er for mye snø foran brøytebilen betyr det jo at de ventet for lenge med å brøyte. Sånn sett ikke feil å klage på at de ventet for lenge. Men nå vet vi ikke hvor mye snø det var da, så da er det vanskelig å si noe om saken. Lå det 20cm i veien så er det klart brøytebilen skulle kjørt tidligere. 

Anonymkode: 81c72...bc5

Eller det kan ha betydd at det snødde så mye at det ikke var mulig å holde veien helt fri for snø ... Vi bor tross alt i Norge, og noen ganger kommer det veldig mye snø på en gang. Det må vi bare regne med, og tilpasse oss. 

Anonymkode: 5cc02...369

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte være første gangen hun var ute og kjørte på snøføre, for så j..... dum går det nesten ikke an å være!!! Men, den dummeste er tydeligvis ikke født enda :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, daemonia skrev:

God jul og god bedring :rolleyes: 

Hei!

Var det til henne eller meg?

Årsaken til mitt innlegg nr 2, var å få med dette:

"Det oppdaget hun da hun hadde kjørt forbi"

(Hun kunne jo latt brøytebilen fått brøytet veien som var foran brøytebilen, før hun skulle kjøre på den)

Anonymkode: cf2e5...04f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

"- Så ringte ei kvinne fra Melhus-området som ikke var helt fornøyd. Hun kunne nemlig fortelle at det ikke var brøyta foran brøytebilen på E6. Det oppdaget hun da hun hadde kjørt forbi, sier Nekstad."

Anonymkode: cf2e5...04f

:laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Var det til henne eller meg?

Årsaken til mitt innlegg nr 2, var å få med dette:

"Det oppdaget hun da hun hadde kjørt forbi"

(Hun kunne jo latt brøytebilen fått brøytet veien som var foran brøytebilen, før hun skulle kjøre på den)

Anonymkode: cf2e5...04f

Der var til det sitatet fra artikkelen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, daemonia skrev:

Der var til det sitatet fra artikkelen :)

Ok :)

Takk for svar! :)

 

Anonymkode: cf2e5...04f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg arbeider selv med brøyting, og kan si at dette er langt unna de merkeligste klagene jeg har fått. Dere skulle bare visst hvor mye kjeft en brøytebilsjåfør får.

Jeg brøyter stort sett borettslag, parkeringsplasser, gangveier, fortau og noen mindre bilveier, så jeg er kanskje ekstra utsatt da det er enkelt for forbipasserende å stoppe meg for å klage, men de får nok høre mye rart de som har ansvaret for hovedveiene også.

Anonymkode: 6a203...5d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg arbeider selv med brøyting, og kan si at dette er langt unna de merkeligste klagene jeg har fått. Dere skulle bare visst hvor mye kjeft en brøytebilsjåfør får.

Jeg brøyter stort sett borettslag, parkeringsplasser, gangveier, fortau og noen mindre bilveier, så jeg er kanskje ekstra utsatt da det er enkelt for forbipasserende å stoppe meg for å klage, men de får nok høre mye rart de som har ansvaret for hovedveiene også.

Anonymkode: 6a203...5d2

Jeg må si jeg setter umåtelig stor pris på at du og kollegaene dine er villige til å jobbe natt og dag i alskens drittvær for at vi andre skal komme oss på jobb, skole, til sykehus, i butikken etc. uten å havne i grøfta. :hug:  og :roser: til dere! Og en velfortjent :ol: om vi møtes på byen når du ikke har vakt! 

Anonymkode: 5cc02...369

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  Det er helt ufattelig hva enkelte tullinger, kan finne på å klage og sutre over!  :angry:

 

Anonymkode: 2a1e4...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7. februar 2016 at 1.01, AnonymBruker skrev:

Ja, klage kan en

om det er fornuftig er en annen sak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7. februar 2016 at 1.06, AnonymBruker skrev:

Hvis det er for mye snø foran brøytebilen betyr det jo at de ventet for lenge med å brøyte. Sånn sett ikke feil å klage på at de ventet for lenge. Men nå vet vi ikke hvor mye snø det var da, så da er det vanskelig å si noe om saken. Lå det 20cm i veien så er det klart brøytebilen skulle kjørt tidligere. 

Anonymkode: 81c72...bc5

Velkommen til store deler av Norge

er no engang slik at noen ganger snør det verre enn andre ganger og da kan det være problematisk å holde veiene bare

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg arbeider selv med brøyting, og kan si at dette er langt unna de merkeligste klagene jeg har fått. Dere skulle bare visst hvor mye kjeft en brøytebilsjåfør får.

Jeg brøyter stort sett borettslag, parkeringsplasser, gangveier, fortau og noen mindre bilveier, så jeg er kanskje ekstra utsatt da det er enkelt for forbipasserende å stoppe meg for å klage, men de får nok høre mye rart de som har ansvaret for hovedveiene også.

Anonymkode: 6a203...5d2

Har selv kjeftet på brøytebilene var noen av de som var veldig flinke til å legge fra seg snøen på vår parkeringsplass og da helt opp til huset siden de og brukte parkeringen vår til å snu brøytebilene.

er ikke kjekt å måtte brøyte seg ut når en skal på jobb/skole.

(det er forøvrig 2 områder i veien til huset vårt som er tilrettelagt og som kommunen sier at de skal benytte til overskuddsnøen så det skulle og burde vært unødvendig å gjøre som de gjør.)

 

Endret av Fru Uperfekt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...