Gå til innhold

Hvor mange ganger har du vært forelsket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir du lett forelsket? Hvor mange ganger har du vært forelsket? :) 

Anonymkode: fb96d...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kun vært forelsket én gang, og er like forelsket ennå. Dette forholdet har nå vart i 8 år. Skal aldri svikte maryjane<3

Anonymkode: b65fe...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kun vært forelsket én gang, og er like forelsket ennå. Dette forholdet har nå vart i 8 år. Skal aldri svikte maryjane<3

Anonymkode: b65fe...bae

Spiderman, er det deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ganske lett forelsket/betatt ja, men har vært virkelig forelsket bare to ganger så langt, men venter fortsatt på den gjensidige forelskelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MinnisMus skrev:

Spiderman, er det deg?

Snakker om cannabis, selvfølgelig.

 

 

Anonymkode: b65fe...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir lett forelsket, hvor mange ganger jeg har vært småforelsket/betatt vet jeg ikke... Skikkelig hodestups forelsket som i at hun ville jeg tilbringe resten av livet med, 1 gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir du lett forelsket? Hvor mange ganger har du vært forelsket? :) 

Anonymkode: fb96d...7cb

Det husker jeg ikke, det er flere ganger enn jeg kan telle på to hender, tror jeg :)

Forelskelse er èn ting. Det er lett, det kan jeg bli når som helst, og det kan vare i alt fra en uke til et år. Men varig, dyp og virkelig kjærlighet etter forelskelsen, det har jeg kun opplevd èn gang, og jeg er nå i slutten av førtiårene. Og jeg var en sånn tulling at jeg gjorde det slutt med han som var min store kjærlighet, fordi han var så sykelig sjalu og jeg optimistisk tenkte at "jeg finner sikkert en ny jeg blir like glad i. Bare jeg slipper denne sjalusien"

Der tok jeg feil. Jeg kom aldri over han, og tenker på han nesten daglig ennå, etter omtrent tjue år. Vi var sammen flere ganger i løpet av nittitallet, men det siste forholdet tok slutt i 1996 da jeg nok en gang gjorde det slutt. Altså nøyaktig tjue år siden. At jeg kunne være så dum og ikke lyttet til hjertet mitt.

PS! Ja, toget er gått. Jeg vet at han ikke lenger føler det samme for meg. Men han er singel da, for han har aldri funnet den store kjærligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakker om cannabis, selvfølgelig.

Anonymkode: b65fe...bae

Well played

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eneste gang, og det er med min kjære mellom 1,5 år så langt. Forelskelsen blir større og mer intens for hver dag som går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel vært betatt mer enn jeg har vært forelsket men, tjah.. ihvertfall to ganger? 
Dette kan høres rart ut for noen, men ihvertfall en gang har jeg totalt hoppet over forelskelsen, 
og gått til å elske noen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Småforelsket/betatt 6-7 ganger, forelsket en gang, det varte i tre år. :) 

Anonymkode: b2c62...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært skikkelig forelsket to ganger.

var skikkelig heartbroken da det ikke fungerte den første gangen. min første forelskelse.. vi ble aldri et par, var av og på i ca 2 år før vi brøt kontakten. og det tok lang tid før jeg kom meg videre :/

min andre forelskelse er jeg sammen med nå :) vært sammen i 4 år, bodd sammen i ca 3 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir du lett forelsket? Hvor mange ganger har du vært forelsket? :) 

Anonymkode: fb96d...7cb

Ja. Jeg er alltid forelsket. Før var jeg forelsket i flere om gangen. Jeg må ha vært forelsket i over hundre personer. Kanskje 200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke lett forelska. Vil si jeg har vært det delvis en gang.

Endret av Moonwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...