Gå til innhold

Fortell om din første gang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var vel 20... Jeg var på besøk der, vi lå i samme seng og pluselig var det gjort.. Husker egentlig ikke så mye fra det, bortsett fra at jeg ikke var så våt.. Haha, men det gikk da :P 

Den dag i dag er vi kjærester og snart er vi samboere :):hjerte:

Anonymkode: f3a45...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lol 18 snart 19 år og uerfaren,hu pulte meg hele natten og var borte neste morgen, 3 år sener lurte hun på hvorfor jeg aldri ringte ha ha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.2.2016 at 20.11, AnonymBruker skrev:

Jeg er jomfru , og er veldig spent på hvordan min første gang blir. Vet ikke hva jeg skal forvente. Holder på med en fyr, så det kan fort skje. 

Anonymkode: 53d94...d7a

du er jente slapp av. Hadde du vært gutt så hadde det vært mye større press, but u aint so chill.

Anonymkode: 67434...de4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første gang var da jeg var 19, vi hadde tilbrakt en del tid med hverandre, og sovet sammen utenom at det skjedde noe. Plutselig hadde vi hele huset for oss selv en kveld, og da skjedde det, rolig og romantisk (klisje, I know, but I love it) :) Fortsatt sammen den dag i dag :)   

Anonymkode: 67fcb...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 14-15 og kjæreste med en som var like gammel som meg.
Vi hadde snakket om sex en stund og planla at vi skulle gjøre det.
Det var veldig fint, ikke akkurat deilig, men en fin opplevelse å ha sammen. Vi fikk det veldig bra til med litt trening da ;)
Vi var kjærester til vi var 18, og etter det har vi møttes igjen flere ganger når begge har vært single samtidig.
Senest for halvannet år siden, da var vi 28. :)
En veldig fin erfaring sammen med en jeg var trygg på. 

Anonymkode: b8b86...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ca femten år, spilte basket. Etter treningen måtte to av oss alltid være igjen å rydde hallen og sjekke garderobene og putte gejnglemte klær etc i en hittegodskasse og levere nøklene til hallen til vaktmesteren som bodde ved siden av. Dette var rundt 1990, den gang vi hadde veldig korte shortser, så korte at jeg alltid brukte to par tights under, to par fordi jeg hadde så tynne bein at jeg trodde jeg så mer muskuløs ut. Vi hadde alltid to tre par tykke knelange champion eller nike sokker på samtidig også, og jeg dro tre par til knærne så ikke leggene mine skulle se så tynne ut. Store high tops fra reebok eller nike, altfor store t-shirts og basketdrakter over. Liten avsporing, begynte bare å mimre plutselig.

Kompisen min på laget hadde snakket om at han kanskje likte gutter uten at jeg helt hadde skjønt hva det innebar. Men en av disse kveldene mens vi ryddet på plass og alle de andre var gått begynte han å ta meg forsiktig på låret og lurte på om jeg hadde noe i mot det. Jeg husker jeg ble litt forvirret, men det pirret litt også. Så tok han å førte hånden under shortsen mot skrittet mitt og jeg merket noe skjedde inni tightsen. Jeg var egentlig veldig rolig til det hele og han runket meg før han til slutt sugde meg. Og jeg kom omtrent med en gang som var litt flaut. Etter dette sugde han meg jevnlig etter trening, enten mens vi ryddet hallen eller på vei hjem, eller hjemme hos en av oss. Jeg likte det, syntes det var helt fantastisk, og han var alltid klar.

Første gang med en jente var noen år senere, en vennegjeng fra en blanding av basketen og skolen hadde pizzafest hvor det også ble endel alkohol. Der var også hun nydelige nye jenta i paralellklassen. Jeg ble helt betatt av henne. Kreppet hår, fra topp til tå i en rød adidas joggedress med en hvit høyhalset genser under og hvite og røde aerobicsokker. Jeg syntes hun så ut som en gudinne (ja ting var litt annerledes på 90-tallet). Hun satte seg ved siden av meg og vi pratet og ble mer og mer fulle utover kvelden og natta. Så husker jeg ikke mer før jeg våknet ved siden av henne på rommet til lillebroren til han vi var oss. Vi lå tett inntill hverandre i samme seng, fullt påkledt enda. Jeg ble bare liggende å se på henne, syntes hun var så utrolig vakker. Etterhvert våknet hun og vi begynte å kline forsiktig. Vi begynte å ta på hverandre gjennom klærne og til slutt knyttet hun opp joggebuksa si og jeg dro såvidt ned min og penetrerte henne forsiktig. Vi lå der, hun klynket forsiktig, jeg var livredd for å ødlegge den fine stunden som jeg ikke kunne fatte at jeg fikk ta del i og det ble helt fantastisk for meg men jeg tror det ikke var så værst for henne heller. Jeg kom i henne  og ble bare liggende og nyte. I ettertid er jeg veldig glad for at hun ikke ble gravid. Etterhvert trakk jeg meg ut og vi lirket buksene på plass igjen. Så lå vi og pratet sammen, lenge, før resten av huset etterhvert våknet opp. Vi var sammen i noen år etterpå og hadde det kjempefint helt til skolevalg gjorde at det til slutt gikk over. Jeg er som du sikkert skjønner bifil.

Anonymkode: cb67a...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var 15 år.

Hadde sex med en gutt jeg hadde kjent med i noen få uker. Snakket aldri med han igjen. :) 

Den første gangen var ikke noe spesielt for meg, det var bare sex.

Anonymkode: 1a047...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første gang var med min første kjæreste. Vi var begge jomfru. For å si det slik. Jeg innså at det var en grunn til at jeg ventet til jeg fikk meg kjæreste. Herlighet det var fantastisk, og ikke vondt heller. Veldig romantisk og følelsesladd. Ikke en opplevelse jeg blir å glemme med det første. Vi var begge 16 år 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 14, hadde vært stormforelsket i en person som hadde kommet inn i livet mitt den senere tiden. 

Han ble egentlig min stebror, på 28. 

Hva han så i meg må gudene vite, men han var min store forelskelse, så at han ble den første kunne jeg ikke tro. Jeg var i eksatse...

 

Men husker det va skummelt da! Samtidig så var jeg rimelig klar og kåt. 

Selve sexen var ikke vond, men hadde han faktisk hatt følslser for meg og slike ting hadde jeg nok vært mer avslappet og nytt det mer. 

 

Nå er jeg voksen og selvsagt har vi ikke kontakt lengre, til tross for at vi er stesøsken enda. 

Vi holdt på i 10år, med noen opphold der vi hadde kjærester. Ganske rart egentlig. 

Han er en kjekk mann som alltid har hatt de flotteste damene, men alltid greit å ha ei i reserve sikkert ... :fnise: :dry:

 

Jeg tenker ofte på han, sånn elsk / har forhold til han.

Er dog redd for at det ikke har gjort så bra, men nå er han ikke en del av livet og jeg led ingen nød da. Men som voksen skjønner jeg at det ikke var ok. 

 

Anonymkode: a9ed2...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste når du skal miste jomfrudommen er å være klar for det selv. Jeg trodde jeg var helt klar, men fikk panikk etterpå, selve sexen varte ikke lenge men det var heldigvis med en jeg stolte på så det gikk veldig bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986

Okey, min første gang...

Jeg var passert 20, med god margin, og var mentalt klar for å debutere. Men hadde ikke noe på gang med noen, og var ikke den store sjekkeren på byen. Men jeg hadde lyst til å debutere og bli ferdig med det.

Løsningen ble at jeg begynte å skrive med en jevnaldrende kvinne på nakenpratchatten. Vi chattet med cam, og utvekslet mobilnr. Ble ganske raskt enige om at det hadde vært spennende å møtes for sex, og vi var seriøse. (Jeg fortalte ikke at jeg var jomfru, da...)

Så kom dagen vi hadde avtalt. Tidlig ferdig med forelesing, og gikk for å kjøpe en flaske vin, og kondomer. Hadde kjøpt togbillett, og satt i spenning på toget, ca 1 time. Hun møtte meg på stasjonen, som avtalt, og vi gikk hjem til henne. Spiste middag, drakk vin, småpratet, og ble bedre kjent. Litt nervøst spurte jeg om hun fortsatt var lysten på å ha sex, og det hadde hun :-) Vi begynte å kline, det føltes litt unaturlig, men også veldig spennende. Klærne ble tatt av, og jeg tok henne i misjonær på sofaen. Føltes godt å debutere! Så ble det et par timer småprat igjen, og en ny og lenger runde, med blowjob, bakfra og mer misjonær. Måtte raske på, på slutten, for å rekke toget...

Føltes godt å sitte på toget hjem, med en ny selvtillit. Og siden har det blir flere erfaringer, fra den og andre nettsteder, byen, pulevenner, og kjærester :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min første gang var da jeg var 15, med en kompis av søsteren min. Han var 23. Opplevelsen var egentlig veldig fin, han var en veldig ålreit fyr. Det gjorde riktignok vondt, det sved noe helt ekstremt å tisse etterpå og jeg blødde i flere dager, men jeg er glad min første gang ble som den ble :)

Anonymkode: 54209...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...