Gå til innhold

Studere arbeids- og velferdsfag?


DetteErMeg

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 23 år gammel jente som går andre året på vernepleie utdanning. Jeg har funnet ut at dette virkelig ikke er noe for meg, så jeg vurderer å bytte studiet til høsten. Jeg har lurt litt på om jeg skal ta en bachelor i arbeids- og velferdsfag, som de kun har i Fredrikstad. Er det noen her som har gått/ går dette studiet eller har noe erfaringer som de vil dele? Jeg er veldig usikker, så hjelp tas imot med stor takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! 

Jeg går første året arbeids- og velferdsfag, og trives veldig godt så langt! Vi lærer, og skal lære, så utrolig mye spennnende. Man er kvalifisert til mange typer jobber når man er ferdig, men viktigst av alt (tenker jeg) er at man får god og høy kompetanse. Jeg synes det er høy kvalitet på studiet, og det virker som de jobber hardt for å få leid inn gode forelesere, og for å møte de ønskene som kommer fra stortinget og arbeidslivet. 

Det eneste problemet med studiet er at det er såpass lite kjent. Men det er i forandring, og bare fra jeg begynte i fjor høst merker jeg at flere og flere har hørt om det. Men sånn sett kan det virke litt usikkert.. Jeg visste ingenting om studiet når jeg søkte, men jeg er veldig glad for at jeg hoppet i det allikvel :)

Lykke til med valget! (kanskje vi ses neste år :) ) 

Anonymkode: 9ad02...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...