Gå til innhold

Kjøpe utbytte coop


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, NasseNøff skrev:

Jeg leser papirene, men for meg er det bare tall uten mening. Jeg har noe som heter dyskalkuli, google det. Tenk deg litt om før du dømmer noen neste gang. 

Har aldri sagt noe om å overføre pengene heller. Du kan ta de ut, du kan også overføre via nettbanken deres. Men jeg snakker om å la de stå på den kontoen. 

For å hjelpe deg, det står At der er 0,25 % renter på medlemskonto. Hvilket vel utgjør 25 øre på en hundredelapp? 

Hadde du lest under ditt eget avsnitt og over svaret mitt, så ville du oppdaget at der var en annen bruker som spurte om ikke medlemsutbyttet kom inn på brukskonto i bank. 

Når jeg nå ser hva du har utredet om tilbud, innkjøp osv. Under dette siterte avsnittet, så tviler jeg sterkt på om du har noe dyskakuli. Hvilket betyr at du har vansker med å stokke og å lese tall slik en dyslektiker har problemer med å stokke og lese bokstaver. Jeg har liten sans for folk som slår om seg med problemstillinger i der det er mest til fordel for seg selv, og i neste vendig viser klart og tydelig at tidligere påstander ikke stemmer. 

Husk og på at du ikke vet noe om hvilken bakgrunn jeg har Og heller ikke hvem jeg er. . 

Anonymkode: 71f12...445

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi handlet for 55.000kr i fjor og tok ut 1200 i utbytte...

Anonymkode: 75046...378

På 1 år? Da burde jo jeg hatt mer enn 1400 på 5 år?

Anonymkode: e371e...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 6.2.2016 den 20.20):

For å hjelpe deg, det står At der er 0,25 % renter på medlemskonto. Hvilket vel utgjør 25 øre på en hundredelapp? 

Hadde du lest under ditt eget avsnitt og over svaret mitt, så ville du oppdaget at der var en annen bruker som spurte om ikke medlemsutbyttet kom inn på brukskonto i bank. 

Når jeg nå ser hva du har utredet om tilbud, innkjøp osv. Under dette siterte avsnittet, så tviler jeg sterkt på om du har noe dyskakuli. Hvilket betyr at du har vansker med å stokke og å lese tall slik en dyslektiker har problemer med å stokke og lese bokstaver. Jeg har liten sans for folk som slår om seg med problemstillinger i der det er mest til fordel for seg selv, og i neste vendig viser klart og tydelig at tidligere påstander ikke stemmer. 

Husk og på at du ikke vet noe om hvilken bakgrunn jeg har Og heller ikke hvem jeg er. . 

Anonymkode: 71f12...445

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan få det i butikken, bare vær forberedt på litt av et skjema som må fylles ut, noe som kan ta tid... Og at det koster 300 kroner (som går inn på din Coop-konto, og som du kan ta ut igjen senere)

Anonymkode: d477d...c58

Dårlige greier at man må betale for å få bonus. Jeg er klar over at man kan få pengene tilbake ved å melde seg ut, men likevel. Man må jo feks ikke betale for Trumfkort. De satser nok på at mange vil betale og aldri ta ut noen bonus.

Anonymkode: c7246...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlige greier at man må betale for å få bonus. Jeg er klar over at man kan få pengene tilbake ved å melde seg ut, men likevel. Man må jo feks ikke betale for Trumfkort. De satser nok på at mange vil betale og aldri ta ut noen bonus.

Anonymkode: c7246...65a

Sikkert. Jeg sitter bare deltid i kassa ved siden av studier så det bryr meg igrunn midt i ... 

Anonymkode: d477d...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

300 kroner?

Før var det 100 kroner? (for litt over ett år siden)

Anonymkode: 96d31...50a

Det har vore 300 i mange år.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Fjaselina skrev:

Det har vore 300 i mange år.

Ok. :)

Jeg plages med hukommelsen

Anonymkode: 96d31...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dårlige greier at man må betale for å få bonus. Jeg er klar over at man kan få pengene tilbake ved å melde seg ut, men likevel. Man må jo feks ikke betale for Trumfkort. De satser nok på at mange vil betale og aldri ta ut noen bonus.

Anonymkode: c7246...65a

Ved å betale de trehundre blir du medeier i virksomheten. Skjema består vel stort sett av navn og adresse, og sånt? Er liksom ingen selvangivelse, liksom... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fjaselina skrev:

Det har vore 300 i mange år.

Nå først gikk det opp for meg:

Jeg er RIK :) (jeg kan gå og få tilbake de 300 kronene og bruke de til noe jeg trenger)

 

Anonymkode: 96d31...50a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kamikatze skrev:

Ved å betale de trehundre blir du medeier i virksomheten. Skjema består vel stort sett av navn og adresse, og sånt? Er liksom ingen selvangivelse, liksom... :fnise:

Haha neida :P men med kø i tre kasser og folk som hyler i posten må jeg innrømme at jeg får litt høyt blodtrykk når noen i tillegg vil fylle ut skjema :sprettoy:

Anonymkode: d477d...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å handle hos Coop jeg....  de dreper alle småbedriftene rundt seg, og når det er gjort sitter vi igjen med elendig vareutvalg. 1% kjøpeutbytte kan de bare få ha for meg, på den lille plassen jeg bor er de mer enn 1% dyrere enn konkurrrenten Bunnpris. Da støtter jeg heller privat næringsliv, bruker småbutikkene så lenge  de er der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...