Gå til innhold

Hva gjør dere i Påsken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :-)

Lurer på hva folk gjør i påskeferien? Jeg selv har ikke så mange å gjøre noe sammen med å tenkte om en ferietur til utlandet kan være noe? Skulle gjerne vært på hytte eller noe, men har dessverre ikke mulighet til det.

Anonymkode: f36d0...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det varierer. Noen ganger er vi hjemme, noen ganger på hytta, og noen ganger reiser vi på typisk chartertur med barna. Foretrekker faktisk det siste, sol og varme, men i år er vi hjemme i påsken. Skulle helst reist til varmere strøk.

Anonymkode: cec06...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carly-Chardonnay

Jeg også startet en tråd om dette:

 

 

 Virker som alle reiser bort i påsken. Jeg har ikke råd siden jeg skal reise så mye senere i år. Hva gjør dere som er hjemme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forhåpentligvis bare hjem til familie og vekk fra studiebyen

Anonymkode: f9c47...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere reiste jeg som regel til en eller annen storby med en venninne, men nå har samboer og jeg fått baby i hus, så i år besøker vi mormor og morfar :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten på påskefjellet i Norge, eller sør i Europa et sted. :)

Anonymkode: 18f38...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carly-Chardonnay skrev:

Jeg også startet en tråd om dette:

 

 

 Virker som alle reiser bort i påsken. Jeg har ikke råd siden jeg skal reise så mye senere i år. Hva gjør dere som er hjemme? 

Jeg skjønner det er kjedelig å ikke kunne reise bort. Det er kanskje noe av det som er stas med påsken. Men jeg har hatt noen fantastiske påsker i Oslo også. Det er lite folk, våren er der, jeg har møtt venner i Sofienbergparken, Aker Brygge, Grünerløkka til moro, kaffe og middager. 

Anonymkode: 18f38...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Carly-Chardonnay skrev:

Jeg også startet en tråd om dette:

 

 

 Virker som alle reiser bort i påsken. Jeg har ikke råd siden jeg skal reise så mye senere i år. Hva gjør dere som er hjemme? 

Jeg er nesten alltid hjemme. Men drar på besøk til noen kjente i år. Når jeg er hjemme møter jeg venner, spiser god middag og bare koser meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar opp til svigers i palmehelgen, deretter på hytta med mine foreldre. weee.. 

Anonymkode: 31472...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi vurderer å dra på ei hytte, men jeg kunne også tenkt meg en liten storbytur. Får se hvordan jeg jobber. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir det nok ingenting :) Pleier å ta det med ro i påsken, men i fjor tok vi en natt i Oslo (bor rett utenfor) hvor vi brukte dagene på diverse steder for barn :)

Anonymkode: e6ba2...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo-påske. Passer meg utmerket. Første året jeg ikke jobber i påsken, så jeg gleder meg bare over å ha fri. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...