Gå til innhold

Tips til å leve billig i USA?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg planlegger å tilbringe ca. 1,5 mnd i USA på relativt stramt budsjett. Ser for meg å storg sett bo på hostell ig bruke airbnb for å få ned bokostnadene, men er det noen som har tips til hvordan man kan spise biillig (og relativt sunt) i USA? Ser for meg at jeg blir uten mulighet til å lage meg mat selv mesteparten av tiden og derfor må spise ute.

Anonymkode: cd888...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linaria

Det er veldig dårlig med vandrerhjem i USA. Har lett etter det selv og snakket med folk derfra, men det er ikke like lett som å reise i Europa. Eneste andre jeg kan komme på er coachsurfing. AirBNB er har jeg aldri sett på som spesielt billig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt couchsurfing i USA! Det er veldig bra, men vær litt kritisk når du leser folks profiler. Prøv å gjerne kontakte folk som har mange positive omtaler, og unngå de profilene som er nesten helt tomme. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kraula skrev:

Jeg har brukt couchsurfing i USA! Det er veldig bra, men vær litt kritisk når du leser folks profiler. Prøv å gjerne kontakte folk som har mange positive omtaler, og unngå de profilene som er nesten helt tomme. 

Tenk om man blir voldtatt da :O 

Anonymkode: 8aa42...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om man blir voldtatt da :O 

Anonymkode: 8aa42...906

Jeg bodde hos menn ved to av syv anledninger. Begge mennene hadde mange gode referanser (30+) fra begge kjønn. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...