Gå til innhold

CoffeSlender-reklamen


arcsin

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg het Stokka før, og endret tilbake til Johansen da jeg skilte meg.

Jeg gikk faktisk ned 40 kilo på å drikke Coffee Slender, hadde på forhånd endra kostholdet mitt pga diabetes og et hjerteinfarkt jeg hadde. 

Det sto at jeg var fra Karmøy, jeg bodde der da reklamen ble spilt inn. Jeg er egentlig trønder, men har litt utvanna dialekt siden jeg har bodd litt rundt i Norges land. ( og pappa var nordlending, så kommer vel litt derfra og) :)

Og vil dere se før bilder, så er det bare å gå inn på facebooksiden til Coffee Slender....der ligger det før bilde av meg. 

Og er det noen som lurer på noe , så er det bare å finne meg på facebook og sende meg en mld der ....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Monicaj70 skrev:

Jeg het Stokka før, og endret tilbake til Johansen da jeg skilte meg.

Jeg gikk faktisk ned 40 kilo på å drikke Coffee Slender, hadde på forhånd endra kostholdet mitt pga diabetes og et hjerteinfarkt jeg hadde. 

Det sto at jeg var fra Karmøy, jeg bodde der da reklamen ble spilt inn. Jeg er egentlig trønder, men har litt utvanna dialekt siden jeg har bodd litt rundt i Norges land. ( og pappa var nordlending, så kommer vel litt derfra og) :)

Og vil dere se før bilder, så er det bare å gå inn på facebooksiden til Coffee Slender....der ligger det før bilde av meg. 

Og er det noen som lurer på noe , så er det bare å finne meg på facebook og sende meg en mld der ....

Hei, Monica, så fint at du forklarer litt, og gratulerer med 40 kilo borte :)

Jeg lurer dog på, når du sier at du endra kostholdet ditt før du begynte med CoffeeSlender - hvordan kan du da vite at det var kaffen som gjorde at du gikk ned i vekt? Jeg sier dette fordi, som jeg har nevnt tidligere i tråden, at så godt som alle slankeprodukter har som forutsetning for å fungere at du må i tillegg spise sunnere og bevege der mer,og at det er der folk blir lurt til å tro at det er produktet som gjorde susen når det faktisk i stor grad er livstilsendringen. 

Jeg har vanskelig for å tro på at det var Coffee Slender som gikk ned de 40 kiloene for deg, så for meg er den forklaringen litt tynn (spesielt når du sier at du i tillegg la om kostholdet på forhånd)... At det har hjulpet deg kan godt være, det er jo bevist at dersom folk tror de gjør noe bra for seg (placebo) så vil de automatisk ta litt bedre valg - som igjen vil føre til positive reaksjoner på preparatet de har tatt /aktiviteten de har bedrevet :) 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det var kaffen hos meg, for jeg prøvde flere andre kurer inkludert de tablettene som en får på resept, ingenting funka før jeg begynte med kaffen. Og kostholdet endra jeg åtte-ni måneder før. 

En kan så klart ikke sitte å spise smågodt, og samtidig forvente at vekta går ned, det har jeg da aldri påstått....

En kjempepositiv effekt for meg var at etter en måneds tid med kaffen, så forsvant godtehungeren jeg hadde.... Og det hjelper jo på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Monicaj70 skrev:

Jeg vet at det var kaffen hos meg, for jeg prøvde flere andre kurer inkludert de tablettene som en får på resept, ingenting funka før jeg begynte med kaffen. Og kostholdet endra jeg åtte-ni måneder før. 

En kan så klart ikke sitte å spise smågodt, og samtidig forvente at vekta går ned, det har jeg da aldri påstått....

En kjempepositiv effekt for meg var at etter en måneds tid med kaffen, så forsvant godtehungeren jeg hadde.... Og det hjelper jo på :)

Så det du sier er at selv om du endret kostholdet, så gikk du ikke ned 40 kilo før du startet med kaffen? Godtehunger, som du kaller det, er jo en avhengighet, og om man bytter den avhengigheten ut med noe annet (altså i dette tilfellet, kaloribomber med kalorifri kaffe) så vil man selvfølgelig få en god effekt av det nettopp fordi det da vil gå mindre kalorier inn enn ut.

Jeg kritiserer ikke deg personlig altså, jeg er bare oppriktig nysgjerrig. Jeg har utdannelse i fagfeltet innenfor medisin-nevrologi-psykologi, så jeg er godt kjent med andre "caser" lik din, så dersom man faktisk hadde funnet ut at man kan gå ned 40 kilo KUN ved å drikke denne kaffen så hadde jo det vært en verdenssensasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar ikke èn måned å bli kvitt godtehunger (er det ett ord?). 

Anonymkode: f5c04...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må folk slutte og tro på humbug og hokus-pokus, jukseprodukter som lover gull og grønne skoger. Man blir ikke slankere av dette. Man blir slankere hvis man inntar færre kalorier enn man spiser og forbruker. Enkelt og greit.

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan disse jukseproduktene får lov til å selges! Det er rett og slett lureri, og likevel går folk fem på og tror på det ene etter det andre. Bare det lover at man skal bli slank, så tror desperate folk på lettvindte løsninger som ikke krever kaloriutregning eller trening. "Bare putt i deg dette, så blir du slankere". SPRØYT!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tar ikke èn måned å bli kvitt godtehunger (er det ett ord?). 

Anonymkode: f5c04...336

Tar ca 66 dager å bli kvitt en "uvane", ifølge forskning :)

11 minutter siden, Million skrev:

Nå må folk slutte og tro på humbug og hokus-pokus, jukseprodukter som lover gull og grønne skoger. Man blir ikke slankere av dette. Man blir slankere hvis man inntar færre kalorier enn man spiser og forbruker. Enkelt og greit.

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan disse jukseproduktene får lov til å selges! Det er rett og slett lureri, og likevel går folk fem på og tror på det ene etter det andre. Bare det lover at man skal bli slank, så tror desperate folk på lettvindte løsninger som ikke krever kaloriutregning eller trening. "Bare putt i deg dette, så blir du slankere". SPRØYT!

Enig. "Drikk kaffe og bli slank" må jo være drømmescenarioet for mange overvektige. Dessverre er det drømmescenarioet til de som gnir seg i hendene mens grunkene renner inn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som egentlig irriterer meg er at jeg nå sitter med tanken om at det hadde vært morsomt å prøvd. Kaffe drikker jeg jo uansett :murvegg:

 

(jada, vet at sannsynligheten for bullshit er ekstremt høy - Irriterer meg over hvor påvirkelig jeg blir av reklamer)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er forskjell på kaffe og coffeeslender? Det er da ikke kalorier i svart kaffe uten sukker uansett! Så hvorfor coffeeslender? Hilsen frøken superskeptisk. 

Anonymkode: ab324...8f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste måten dette vil virke på er at man drikker så mye at man til enhver tid føler seg mett. Selvfølgelig virker det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overpriset vanlig kaffe med andre ord. Svindel og humbug! Bedre å drikke mer vanlig kaffe da. 

Anonymkode: ab324...8f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...