Gå til innhold

Mislykket øyelokksoperasjon? Innhulte øyne? Fått fikset de?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Som overskriften sier, har du gjort øvre øyelokksoperasjon som du føler har vært mislykket? Fått innhulte/ innsukne øyne/ for lite hud igjen over øynene?? 

Om du har, og har fått dette fikset og korrigert i etterkant slik at du ble fornøyd (eller i det minste litt mer fornøyd) er jeg veldig interessert i å få vite hva du fikk gjort og hvor/ av hvem? Helst Oslo/ omegn?

Jeg tok øvre øyelokk for noe år siden men det ble ikke bra i det hele tatt, inn mot øyekrokene ble det innhult på en måte, og heller ikke jevnt. Det ene øyelokket fikk en slags "fold", og derfra inn mot øyekroken innhuling, så det ene øyet har nesten en sånn lundefugl-øyne.. (i mangel av bedre beskrivelse).. Det andre øyet har ikke den folden, men enda mer innhult helt inni øyekroken så der er det konstant mørkt "hull".. Hadde håpet årene skulle sægge huden mer så det jevnet seg ut med tiden, men ser at det er det motsatte som skjer.. 

Så må gjøre noe, for nå er det kommet til det punktet at jeg klarer ikke være sammen med folk mere. Er ubehagelig å prate med folk da jeg føler jeg ikke har kontroll over ansiktsuttrykket, jeg merker at jeg før kommuniserte mye mer med øynene enn jeg var klar over, og det er det som er problematisk nå når det bare er innhult der.. Føler det en ene øyet er blitt sånn "stirrende øye"..

Jeg vet at jeg ikke er alene om ¨å ha fått mislykket øyelokksoperasjon, dessverre, så jeg håper noen der ute kanskje har funnet en løsning som har fungert, og kan tipse meg om det? 

Jeg har forsket og lett, og det jeg kan finne som løsning er noe som kanskje kan kalles fettbehandling? De tar ut fett og sprøyter det inn i de innhulte områdene. Evt brukes det også noen fillers har jeg lest.. Men har noen gjort dette? Ble det veldig mye bedre, evt hvor lenge holder det? 

I tillegg går det igjen (på engelske nettfora) at man må finne legene som er spesialister i slik type injeksjon på øyelokkene, ikke bare generell erfaring med injeksjoner.. Så da er jo det også utfordringen, hvem lege her i landet (helst Oslo- omegn for min del) har akkurat denne erfaringen??

Evig takknemlig for innspill, tips, erfaringer!

:dagens-rose:

 

Anonymkode: dec7d...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler sterkt med deg!

Selv tok jeg øyelokkoperasjon ganske tidlig i livet, og dessverre ble ikke resultatet noe bra, men på en annen måte enn hos deg. Føler meg helt ødelagt og har også mistet mye av min sosiale omgang.

Jeg kan anbefale deg å gå til Morten Kveim. Han hjalp meg. Dessverre er det bare så-så mye han får gjort når man er totalt ødelagt av en annen lege.

Lykke til!

 

Dersom du skriver med nick, så kan jeg sende deg en PM.
Jeg ønsker faktisk også å høre hvor du har operert deg, for jeg opererte på en norsk klinikk som er ganske anerkjent og dyr i forhold til de andre, men likevel gikk det galt. Klinikken jeg opererte ved forteller meg at resultatet er perfekt og jeg møter en vegg av motstand selv om jeg har postet resultatet på "The Real Self" anonymt og legene der sier at resultatet er erstatningsverdig. Er så lei meg... 

Anonymkode: d284c...beb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du lager deg en profil på TheRealSelf.com,  så kan du sjekke ut denne damen: 
https://www.realself.com/review/beverly-hills-ca-eyelid-surgery-amazing-surgeon-repaired-lids-prior-surgery?channel=email&rsuid=610119&utm_source=Sailthru&utm_medium=email&utm_campaign=NL2XDayAM%202016-02-05&utm_term=GlobalNLSuperSuperStar&_branch_match_id=208896747206936386#

Ut i fra beskrivelsen din, så virker det som om hun har hatt litt av de samme symptomene. 

Anonymkode: d284c...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, TS her. Fikk influensaen så her ble det horisontalen i noen dager.. :( 

Den 6.2.2016 at 10.29, AnonymBruker skrev:

Jeg føler sterkt med deg!

Selv tok jeg øyelokkoperasjon ganske tidlig i livet, og dessverre ble ikke resultatet noe bra, men på en annen måte enn hos deg. Føler meg helt ødelagt og har også mistet mye av min sosiale omgang.

Jeg kan anbefale deg å gå til Morten Kveim. Han hjalp meg. Dessverre er det bare så-så mye han får gjort når man er totalt ødelagt av en annen lege.

Lykke til!

 

Dersom du skriver med nick, så kan jeg sende deg en PM.
Jeg ønsker faktisk også å høre hvor du har operert deg, for jeg opererte på en norsk klinikk som er ganske anerkjent og dyr i forhold til de andre, men likevel gikk det galt. Klinikken jeg opererte ved forteller meg at resultatet er perfekt og jeg møter en vegg av motstand selv om jeg har postet resultatet på "The Real Self" anonymt og legene der sier at resultatet er erstatningsverdig. Er så lei meg... 

Anonymkode: d284c...beb

Hei, TS her. Beklager treg respons her men ble i horisontalen her i noen dager pga influensa :(

Jeg er en av "ofrene" til Bunæs.. 

Så glad å høre om tipset ditt, han er nemlig nr 1 på listen min av de jeg har klart å forske meg frem til.. :) 

Nr 2 er Akademiklinikken, men litt skeptisk nå idet det kun står én kirurg der nå i oversikten over ansatte, og han har tidligere jobbet sammen med mr B. Ikke at det trenger bety noe, men mener det var noen flere kjente der før, da Akademiklinikken startet opp?? Tror det var minst en fra Sverige og Akademiklinikken der?? 

Var du innom flere eller kun Kveim? 

Du kan gjerne sende meg PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Kjenner en som fikk øyelokkene fullstendig "ødelagt": ujevne, skjeve hudfolder, tatt for mye på det ene øyelokket osv. - dette ble utført hos Vibeke Vagle i Sandnes. Da min venninne fortalte V. Vagle om dette, sa hun bare  surt og bestemt: "jeg har vært i USA og har overvært vært flinke leger gjøre dette, så det her kan jeg". Da min venninne sa "det hjelperikke meg, øyelokkene er ødelagte", så sa V. Vagle: "det vil forsvinne etter et år". 

 

Nå har det gått 8 år og resultatet fra Vagle er like ille nå som den gang. Tragisk. Synes synd på min venninne som sliter med dette. Hun gikk til Colosseum og andre steder men ingen leger ville ta i andre legers "makkverk". 

Anonymkode: 5bccb...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...