Gå til innhold

Air BNB


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mener du "airbnb"? I så fall har ei venninne prøvd det og hun har bare positive ting å si om det :) greit med ekstra cash nå og da. Har ikke prøvd det selv, men tenker å benytte meg av muligheten den dagen jeg tar en langhelg etter eller annet sted.

Anonymkode: 73f62...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare les deg opp om nettsvindel først. Noen skimmer sidene. Vi er fornøyde med airbnb men kjenner folk som var uforsiktige og ble lurt. 

Anonymkode: 87ab5...001

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har benyttet meg av Airbnb i USA og i Danmark. Strålende fornøyd. Brukte endel tid på å leite meg fram. Sjekk ut tilbakemeldingene fra andre som har bodd der. Velg evt superverter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt dem 4-5 ganger allerede, og har i år booket sommerferieleilighet i Venezia gjennom dem. Har så langt bare positive erfaringer!

Anonymkode: 574aa...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt Airbnb på interrail i mange forskjellige byer i Europa, og har bare gode erfaringer. Jeg føler man får en mer autentisk opplevelse av byen, og utleierne gir ofte gode tips man ikke ville fått på turistkontoret.

Men som flere har nevnt bør man være forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, elsker Airbnb! Bare å se hvor mange positive reviews stedet du vil bo på har fått, så er det en veldig god pekepinn på hvordan det vil bli. Kan være tryggest å bo et sted som har blitt leid ut en god stund allerede, så utleierne har fått litt rutine på ting :) 

Endret av Jacuzzi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...