Gå til innhold

Ser denne mannen ut som en suksessfull, attraktiv alfahann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, tror han vil virke ganske usynlig i en folkemengde egentlig

Anonymkode: 823d7...77d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som litt av en rabbagast. No ty.

Anonymkode: b0d9d...28e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfahann i biologisk forstand = Hannulv som får danne par med alfahunnen, denne deltar i barneoppdragelse og sørger for at avkommet får vokse opp, samt holder sammen med alfahunnen hele livet - også om de ikke skulle få valper. Videre har en alfahann gode lederegenskaper og er god på kommunikasjon med de andre i flokken. Han er en naturlig leder som ikke tyr til vold i uttrengsmål (da ville han nemlig etter hvert blitt fordrevet fra flokken) Tar gode avgjørelser.

 

Tja ..sånn når vi leser beskrivelsen, så ser han jo igrunn ut som en relativt oppegående og  familiemann og altså som en alfahann ;) 

 

...er så utrolig lei av den tolkningen de fleste har på ordet "alfahann"

Endret av absinthia
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser ut som en plastisk kirurg eller tannlege :P

Ikke at jeg vet hvordan en alfahann ser ut, men tenker vel på en gorilla når jeg hører det ordet. 

Jeg synes mannen min er veldig tiltrekkende, og han ser hverken ut som en gorilla eller som han på det bildet. Fine, store (men ikke boler, det er usexy) muskler og skikkelig mandig. Han fikser alt uten at jeg engang trenger å spørre, og så er han så snill at jeg bare vil klemme han hele tiden og vil gjøre han bare godt siden han fortjener alt godt. For meg er han alt en mann jeg elsker skal være :) 

Anonymkode: d3412...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser trivelig og familiær ut. Men ikke noe kjempesexy i mine øyne.  Hvordan han ter seg og oppfører seg kan si mer om åssen han er og om han er alfahann eller ikke enn det et stillbilde kan

Anonymkode: 6c213...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han ser ut som en plastisk kirurg eller tannlege :P

Ikke at jeg vet hvordan en alfahann ser ut, men tenker vel på en gorilla når jeg hører det ordet. 

Jeg synes mannen min er veldig tiltrekkende, og han ser hverken ut som en gorilla eller som han på det bildet. Fine, store (men ikke boler, det er usexy) muskler og skikkelig mandig. Han fikser alt uten at jeg engang trenger å spørre, og så er han så snill at jeg bare vil klemme han hele tiden og vil gjøre han bare godt siden han fortjener alt godt. For meg er han alt en mann jeg elsker skal være :) 

Anonymkode: d3412...26d

Du har ingen anelse om hvordan bolermuskler ser ut.

Anonymkode: c51b9...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har ingen anelse om hvordan bolermuskler ser ut.

Anonymkode: c51b9...5e7

Hvordan kan du si det ut i fra det lille hun skrev om at " Fine, store (men ikke boler, det er usexy) muskler " ??

Mange forbinder ordet Store muskler, med bolemuskler, så det var greit at hun påpekte at hun ikke mente bolermuskler. Dessuten er jeg helt enig i at bolermuskler er usexy. Kanskje det du var uenig i og dermed mente hun ikke visste hvordan bolemuskler ser ut? Alle vet vel det, blir som å si "tv" og alle vet hvordan en tv ser ut. Såklart kan de komme i forskjellige dimensjoner de også, men you catch my drift

Anonymkode: 6c213...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...