Gå til innhold

Til menn. Kunne du blitt sammen med en ung singel alenemor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er mange menn som ikke ønsker det. Noe jeg har full forståelse for. Jeg er selv alenemamma og barnet mitt vil alltid være min første prioritet og det viktigste i livet mitt. Jeg har plass til en mann også, men plassen vil bli delt og er det noe med barnet blir dette prioritert. En mann eller kvinne for den sags skyld, som velger å inngå ett forhold med noen som er alene med barn, må vite på forhånd hva de går inn i. Dette er ikke for alle, og det har jeg full respekt og forståelse for. Datet nylig en mann som ikke helt klarte å la sønnen min være endel av "pakka" og var ærlig på det. 

Men jeg kjenner også mange som er alene med barn og har funnet en kjæreste som har tatt imot barna med åpne armer og behandler de sommer var hans egne. Jeg kjenner flere slike tilfeller. 

 

For min del ville nok en mann mistet mye av det jeg syntes var attraktivt ved han om han ikke var flink med sønnen min. For min del ville en mann blitt 100 x mer attraktiv om han kunne få et godt vennskapsforhold til barnet mitt. 

Jeg er sikker på det er en mann eller kvinne der ute for oss som er alene med barn, men gode ting er ofte litt vanskelig å finne, men letingen er verdt det når man finner dem :) Lykke til TS! :)

Anonymkode: d3a02...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...