Gå til innhold

Erfaringer på gucci.com?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen her i Norge har bestilt fra gucci.com og kan fortelle noen erfaringer angående toll og slikt? Vurderer å kjøpe Gucci Soho Disco Bag, og tenkte da å bestille derifra. Prisen på nettsiden deres er 790 Euro, men blir jo betraktelig høyere med toll og moms? Har forresten hørt at du slipper å betale toll hvis gucci har butikk i landet du bestiller fra, og det finnes jo en i Norge. Noen som vet noe om dette? 
Skal kanskje reise til en storby, mest sannsynlig Monaco om noen mnd, så kanskje jeg burde vente til da hvis prisen er annereledes? 
Haha, takk på forhånd for svar :-) Etter det jeg har hørt blir prisen på disse veskene bare høyere og høyere.. 

Anonymkode: 09479...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte noe fra gucci.com i høst for rundt 2000kr. Pakka kom på døra etter to dager(eller jeg bestilte på kvelden og pakka kom på morgenen en og en halv dag senere). Jeg var litt bekymret for toll og mva siden den ble levert av DHL, men har ennå ikke fått noen regning, så da regner jeg med at Gucci betaler tollen for deg(det er ikke veldig uvanlig at slike luksusmerker gjør det). Evnt kan du ringe til butikken i Oslo og spørre om de kan sende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Jeg har bestilt derfra, en soho disco bag ;) moms og sånt er inkludert i prisen du ser, det var ihvertfall det da (2014). Det står informasjon om det på sidene deres en plass. Når du reiser noen plasser vil prisen bli omtrent det samme, men du må fortolle den på vei hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Solsmil skrev:

Jeg har bestilt derfra, en soho disco bag ;) moms og sånt er inkludert i prisen du ser, det var ihvertfall det da (2014). Det står informasjon om det på sidene deres en plass. Når du reiser noen plasser vil prisen bli omtrent det samme, men du må fortolle den på vei hjem.

Er det sant?? Det er så mye jeg har lyst på Gucci.com, men mister motet pga toll og andre avgifter. 

Anonymkode: cbca5...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det sant?? Det er så mye jeg har lyst på Gucci.com, men mister motet pga toll og andre avgifter. 

Anonymkode: cbca5...a14

"The prices of the Products are indicated on the Website in Euros and are inclusive of all applicable taxes and charges." 
Hurra! fant dette på gucci siden, så alt er tydligvis inkludert toll! 

Anonymkode: 09479...22f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"The prices of the Products are indicated on the Website in Euros and are inclusive of all applicable taxes and charges." 
Hurra! fant dette på gucci siden, så alt er tydligvis inkludert toll! 

Anonymkode: 09479...22f

👏👏👏👏👏👏

Da håper jeg at det blir en ny Gucci på meg om 2 lønninger, hvis jeg dropper restaurant-besøkene. Jeg håper virkelig at Chanel og Hermes også begynner med nettbutikk, for jeg hater å være i de butikkene. 

Anonymkode: cbca5...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

👏👏👏👏👏👏

Da håper jeg at det blir en ny Gucci på meg om 2 lønninger, hvis jeg dropper restaurant-besøkene. Jeg håper virkelig at Chanel og Hermes også begynner med nettbutikk, for jeg hater å være i de butikkene. 

Anonymkode: cbca5...a14

Kunne ikke vært mer enig. Føler meg aldri bra nok for noen i de butikkene.. Sånn skal det jo ikke være. Men men, vi krysser fingrene for nettbutikk!

Anonymkode: 09479...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ikke vært mer enig. Føler meg aldri bra nok for noen i de butikkene.. Sånn skal det jo ikke være. Men men, vi krysser fingrene for nettbutikk!

Anonymkode: 09479...22f

Det er ikke det at jeg ikke føler meg bra nok, men liker ikke smiskingen og masse folk i butikken. 

Anonymkode: cbca5...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

👏👏👏👏👏👏

Da håper jeg at det blir en ny Gucci på meg om 2 lønninger, hvis jeg dropper restaurant-besøkene. Jeg håper virkelig at Chanel og Hermes også begynner med nettbutikk, for jeg hater å være i de butikkene. 

Anonymkode: cbca5...a14

Hermés har jo nettbutikk allerede da. Uten toll og mva og bare noen hundrelapper dyrere enn i butikk. Har jo ikke hele sortimentet ofc, men en god del belter og skjerf osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fashionistaen skrev:

Hermés har jo nettbutikk allerede da. Uten toll og mva og bare noen hundrelapper dyrere enn i butikk. Har jo ikke hele sortimentet ofc, men en god del belter og skjerf osv. 

Ja, de har det, men jeg vil ha en Birkin😊 Det har dem ikke på nett. 

Anonymkode: cbca5...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS OBS damer

Det er inklusiv toll til EU-land..... Norge har egne fortollingsregler. Dobbelsjekk to ganger !

Anonymkode: 5ccf1...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

OBS OBS damer

Det er inklusiv toll til EU-land..... Norge har egne fortollingsregler. Dobbelsjekk to ganger !

Anonymkode: 5ccf1...605

De hadde inklusive moms i Norge da jeg bestilte derfra, og jeg trippelsjekket tre ganger før beg bestilte. Null toll og moms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de har det, men jeg vil ha en Birkin😊 Det har dem ikke på nett. 

Anonymkode: cbca5...a14

Ikke i butikk heller om man ikke har AmEx black card :/ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Fashionistaen skrev:

Ikke i butikk heller om man ikke har AmEx black card :/ 

Hehehe jeg måtte sjekke med mannen om han hadde ett sånt kort, men da lo han godt😂

Men han har visst satt seg på venteliste på en Birkin i Oslo. Foreløpig har de ikke fått den fargen jeg ønsker meg. Selv følger jeg Louise angelica på Instagram i tilfelle hun vil selge en Birkin, men hun har bare grelle farger. 

Anonymkode: cbca5...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue
9 timer siden, Fashionistaen skrev:

Ikke i butikk heller om man ikke har AmEx black card :/ 

Det var jeg faktisk ikke klar over. Jeg har et AmEx black card, betyr det at uansett hvilken Hermés-butikk jeg er i, MÅ jeg bruke det kortet hvis jeg vil ha en Birkin? Tenker på å kjøpe meg en, skjønner du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 6.2.2016 at 9.20, hockeyfrue skrev:

Det var jeg faktisk ikke klar over. Jeg har et AmEx black card, betyr det at uansett hvilken Hermés-butikk jeg er i, MÅ jeg bruke det kortet hvis jeg vil ha en Birkin? Tenker på å kjøpe meg en, skjønner du. 

Det er ingen krav til hva slags kort du betaler Birkin-vesken din med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue
5 timer siden, troikaen skrev:

Det er ingen krav til hva slags kort du betaler Birkin-vesken din med.

Ok, takk :) Synes det hørtes litt rart ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6. februar 2016 at 8.20, AnonymBruker skrev:

Hehehe jeg måtte sjekke med mannen om han hadde ett sånt kort, men da lo han godt😂

Men han har visst satt seg på venteliste på en Birkin i Oslo. Foreløpig har de ikke fått den fargen jeg ønsker meg. Selv følger jeg Louise angelica på Instagram i tilfelle hun vil selge en Birkin, men hun har bare grelle farger. 

Anonymkode: cbca5...a14

Hvilken farge vil du ha? Har han stått lenge på venteliste? :)

Anonymkode: c166a...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8. februar 2016 at 7.39, hockeyfrue skrev:

Ok, takk :) Synes det hørtes litt rart ut. 

Men hørte iaf det fra en jeg kjenner som har over 10 Birkins og 5 kellyer at hun slapp venteliste på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...