Gå til innhold

Hola


pannekake10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På samme måte som man finner menn å ha sex med.. På byen, på gaysir/tinder osv.. 

Endret av Smookiekins
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, pannekake10 skrev:

Men blir ikke det litt ONS? 

Hvis du har 0 erfaring med en annen jente er det kanskje like greit? Men altså, det trenger jo ikke å bli det.. Kan hende at dere liker hverandre og ikke minst at du liker å ha sex med henne og at det fører til noe mer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten lurer på det samme. Vi vurderer Elsker

Anonymkode: fce68...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og kjæresten lurer på det samme. Vi vurderer Elsker

Anonymkode: fce68...f9c

Tenker dere å se etter en tredjepart til en trekant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VI tenker både på både ren jente-sex og trekant. Det kommer an på hva personen vi møter ønsker og hva slags kjemi som oppstår

Anonymkode: fce68...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"hva slags kjemi" hørtes kanskje litt diffust ut, men jeg har ikke en bedre forklaring :)

Anonymkode: fce68...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2016 den 15.45, AnonymBruker skrev:

"hva slags kjemi" hørtes kanskje litt diffust ut, men jeg har ikke en bedre forklaring :)

Anonymkode: fce68...f9c

Synes det var en god forklaring :) 

Endret av pannekake10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Jeg dro bare på en lokal bar på en torsdag kveld det var arrangement der. Kom i snakk med noen jenter på toalettet og endte med å snakke litt med dem. Det kom frem at hun ene var lesbisk litt etterhvert når vi snakket om andre jenter i rommet. Så jeg skrudde på sjarmen, og innen klokken var 11 var vi på vei videre i byen for å se om det var mer liv der. 
Endte ikke lengre enn rett borti gata og skaffet oss et hotellrom. Dette var min andre erfaring med en kvinne, og min første ONS med en kvinne. Er heterofil kvinne selv. 

Anonymkode: 6a1bf...8d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, pannekake10 skrev:

Har i mange år hatt lyst å prøve jentesex, men vært i forhold med en mann alle disse årene. Nå er jeg singel og begynner nesten å bli desperat etter å få testet ut legningen min. Hvor kan jeg egentlig finne en søt jente å eksperimentere med? 😩 må man på homsebarene i Oslo? 

 

20 timer siden, pannekake10 skrev:

Har i mange år hatt lyst å prøve jentesex, men vært i forhold med en mann alle disse årene. Nå er jeg singel og begynner nesten å bli desperat etter å få testet ut legningen min. Hvor kan jeg egentlig finne en søt jente å eksperimentere med? 😩 må man på homsebarene i Oslo? 

Jeg har også kjempe lyst til å prøve jente sex og har tenkt masse på det i det siste:) men vet ikke hvor jeg skal finne en jente. Jeg har aldrig prøvd det før men har så utrolig lyst :) 

Anonymkode: d175d...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2016 den 23.42, AnonymBruker skrev:

Tja. Jeg dro bare på en lokal bar på en torsdag kveld det var arrangement der. Kom i snakk med noen jenter på toalettet og endte med å snakke litt med dem. Det kom frem at hun ene var lesbisk litt etterhvert når vi snakket om andre jenter i rommet. Så jeg skrudde på sjarmen, og innen klokken var 11 var vi på vei videre i byen for å se om det var mer liv der. 
Endte ikke lengre enn rett borti gata og skaffet oss et hotellrom. Dette var min andre erfaring med en kvinne, og min første ONS med en kvinne. Er heterofil kvinne selv. 

Anonymkode: 6a1bf...8d1

Heldig du :tongue: 

Endret av pannekake10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2016 den 23.52, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har også kjempe lyst til å prøve jente sex og har tenkt masse på det i det siste:) men vet ikke hvor jeg skal finne en jente. Jeg har aldrig prøvd det før men har så utrolig lyst :) 

Anonymkode: d175d...f0d

virker til at det er mange som har lyst til det 

Endret av pannekake10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, pannekake10 skrev:

virker til at det er mange som har lyst å prøve! Hører at lesbiske jenter ofte holder seg unna heterofile da de ikke er interessert i å bli en del av et "eksperiment" :icon_frown:

E du lei deg for at lesbiske ikke vil bli brukt som prøvekaniner? 

Anonymkode: 8c785...84c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

E du lei deg for at lesbiske ikke vil bli brukt som prøvekaniner? 

Anonymkode: 8c785...84c

Og det er sikkert nok av jenter / kvinner som tenner på det motsatte... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, pannekake10 skrev:

virker til at det er mange som har lyst å prøve! Hører at lesbiske jenter ofte holder seg unna heterofile da de ikke er interessert i å bli en del av et "eksperiment" :icon_frown:

Men hva med å prøve og finne en hetrofil kvinne som vil teste ut lesbesex? :) Finnes nok mange på gaysir for eksempel, som du kan avtale å møte på byen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har jeg også sykt lyst til å prøve. Er selv singel, og tenkte å utnytte singellivet til å utforske litt 😊 jeg er ikke no "ut-på-byen" menneske, så jeg har registrert meg på nakenprat.no og cupido.no 😊 håper å få prøvd ut dette i nærmeste fremtid 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi bare få rettet opp i en ting?

Du er ikke hetrofil hvis du er nysgjerrig på jenter også.

Blir du forelske i begge kjønn, er du bifil

Liker du å ha sex med begge kjønn, er du bisexuell

Blir som å si at kari hadde mann i 15år og 3 barn, blei lesbisk etter at hun skilte seg, nei.. hun likte tydeligvis mannfolk før også, dermed er hun bifil (med dragning mot kvinnfolk, altså liker kvinnfolk mer enn mannfolk)

 

Det finnes så klart en og annen som har alltid vært homofil eller lesbisk som har undertrykt dette i alle år, men er til sjeldenheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2016 den 20.33, Ardenus skrev:

Kan vi bare få rettet opp i en ting?

Du er ikke hetrofil hvis du er nysgjerrig på jenter også.

Blir du forelske i begge kjønn, er du bifil

Liker du å ha sex med begge kjønn, er du bisexuell

Blir som å si at kari hadde mann i 15år og 3 barn, blei lesbisk etter at hun skilte seg, nei.. hun likte tydeligvis mannfolk før også, dermed er hun bifil (med dragning mot kvinnfolk, altså liker kvinnfolk mer enn mannfolk)

 

Det finnes så klart en og annen som har alltid vært homofil eller lesbisk som har undertrykt dette i alle år, men er til sjeldenheten.

 

Endret av pannekake10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...