Gå til innhold

SHEIN/SHEINSIDE?


FrkPedersen

Anbefalte innlegg

Heisann! Noen som har handlet på nettbutikken SheIn.com eller SheInSide? Vet ikke helt om det er sheinside eller shein:fnise: Har i hvert fall lyst å handle derfra, men ser det er fra USA. noen som har tips/erfaringer? er ikke det veldig dyrt med toll og mva osv?

Hilsen nybegynner på nettshopping:tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt noe fra dem og det ordnet seg bra :). Men jeg har ikke kjøpt så mye. Tror det vare bare 200kr så jeg vet ikke hvordan det går met toll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig god erfaring med shein (nye navnet deres istedenfor sheinside) og har handlet der i noen år. Spørs veldig hva man kjøper, feks gensere og topper, sko og visse kjoler synes jeg er bra kvalitet på. Men noen av de tetsittende kjolene er sykt tynnstoffet og gjennomsiktige, så anbefaler og sjekke kommentarer hva andre har skrevet, stemmer som regel. Leveringstiden kan ta opp mot en måned siden det er fra Hong kong, men jeg tar alltid express shipping og da har jeg det om mindre enn uke. (Koster vel litt mindre enn 100 kroner ekstra?)

Anonymkode: 2d5b1...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shein er kinesisk produksjon; derfor det er så billig. Du får hva du betaler for, kvaliteten er nemlig elendig, klør mot huden og billig stoff. Skal aldri aldri mer bestille der fra. Tror dessuten Shein er sweatshop, les på Google. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, aurinko skrev:

Shein er kinesisk produksjon; derfor det er så billig. Du får hva du betaler for, kvaliteten er nemlig elendig, klør mot huden og billig stoff. Skal aldri aldri mer bestille der fra. Tror dessuten Shein er sweatshop, les på Google. 

:ohmy: ja det skal jeg gjøre litt research på!! tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg vel selv at når prisene er så lave så kan umulig de som syr klærne jobbe under gode arbeidsforhold. Skulle virkelig ønske folk kunne tenke lenger enn sin egen nesetipp.

Anonymkode: e98f0...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...