Gå til innhold

Merkelig interesse ?


Chumi

Anbefalte innlegg

Nå spør jeg på sett og vis på veiene av kjæresten min, for han spurte om jeg trodde det var mange damer som gjorde som meg, også ble jeg egentlig ganske nysgjerrig jeg og! 

Jeg er ganske barnslig og leken av natur, og elsker å tulle og leke med pikken til kjæresten min! Altså sånn virkelig leking! Kan late som den er et lyssverd fra star wars eller et maskingevær, og lage lydeffekter og sånt! 

Det er ikke seksuelt motivert, og jeg blir ikke kåt av det, jeg bare synes det er morsomt! Vet om ei anna jente som er litt sånn, men lurer ellers på om det er noen fler? Altså en kuk er virkelig tidenes kuleste kroppsdel!! Eller hva? 

PS. Ser at dette hørtes veldig rart ut når jeg skrev det ned! Haha

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det høres respektløst ut, men om det gir DERE glede så er det jo greit. Hadde du likt det om han lekte at musa di var Jabba the Hutt?

 

jabba-the-hut.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ser humoren i det men ville føltes rart å gjøre for min del :P

Anonymkode: 5d615...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chumi skrev:

Nå spør jeg på sett og vis på veiene av kjæresten min, for han spurte om jeg trodde det var mange damer som gjorde som meg, også ble jeg egentlig ganske nysgjerrig jeg og! 

Jeg er ganske barnslig og leken av natur, og elsker å tulle og leke med pikken til kjæresten min! Altså sånn virkelig leking! Kan late som den er et lyssverd fra star wars eller et maskingevær, og lage lydeffekter og sånt! 

Det er ikke seksuelt motivert, og jeg blir ikke kåt av det, jeg bare synes det er morsomt! Vet om ei anna jente som er litt sånn, men lurer ellers på om det er noen fler? Altså en kuk er virkelig tidenes kuleste kroppsdel!! Eller hva? 

PS. Ser at dette hørtes veldig rart ut når jeg skrev det ned! Haha

 

 

Du holder på med dette når dere ikke har sex, er det slik å forstå? For hvis det er tilfellet så synes jeg det er veldig rart... Men i sexsammenheng er det selvfølgelig helt greit å leke med den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenom sex og tissing, så henger den jo bare der til ingen nytte. Så ja, jeg er for at pikken vies mer oppmerksomhet. Maskingevær, ja takk. Eller Færder fyr. Eller rett og slett at den bare var en mikrofon og ble snakket til. Aller helst en betroelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mons skrev:

Utenom sex og tissing, så henger den jo bare der til ingen nytte. Så ja, jeg er for at pikken vies mer oppmerksomhet. Maskingevær, ja takk. Eller Færder fyr. Eller rett og slett at den bare var en mikrofon og ble snakket til. Aller helst en betroelse.

Haha, bra svar! Mikrofon var en kjempeidé! Jeg tror han liker at den får oppmerksomhet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Maus skrev:

Synes det høres respektløst ut, men om det gir DERE glede så er det jo greit. Hadde du likt det om han lekte at musa di var Jabba the Hutt?

 

jabba-the-hut.png

Haha, jeg tror han liker oppmerksomheten altså, og vi får mye latter av det! 

Men nei, det hadde vært en helt grusom sammenlikning !! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Du holder på med dette når dere ikke har sex, er det slik å forstå? For hvis det er tilfellet så synes jeg det er veldig rart... Men i sexsammenheng er det selvfølgelig helt greit å leke med den :-)

Utenom sex, synes bare den er morsom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chumi skrev:

Haha, bra svar! Mikrofon var en kjempeidé! Jeg tror han liker at den får oppmerksomhet;)

Stakkars gutt. Du avseksualiserer det som egentlig skal være stoltheten hans. Han høres skikkelig tøffel ut.

Anonymkode: a857b...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Chumi skrev:

Utenom sex, synes bare den er morsom ;)

Å huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville likt det. Jeg er ofte kåtere enn dama og er lei av alt som heter forspill. Da er det greit å bare tulle litt en gang i blant hvor hun ikke er kåt, mens jeg er det

Anonymkode: db44e...eb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør! Pleier å fjase med at den er en liten muldvarp, blant anna. Det høres jo litt sprøtt ut når man skriver det ned, men jeg ler ganske mye av det. Aller enkleste form for humor! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg hadde bare blitt flau. Akkurat som at jeg ble litt stotrende flau da ei venninne fortalte om hvordan hun pleide å leke og styre med kjæresten sin, selv om de ikke har sex der og da . :P

Så du er ikke alene om det i alle fall, men tror ikke majoriteten gjør dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker å tulle med penisen til typen. Stryker og nusser på den og kaller den for snegla mi. Synes den er søt når den er slapp, klarer ikke å holde meg unna. Liker å kjenne hvor liten den kan bli:fnise: Ender som regel opp med at vi har sex da, liker også å kjenne hvor stor den kan bli. 

Ser selv at det høres veldig spesielt ut, men den er jo så søøøt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...