Gå til innhold

Bofellesskap eller hybel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er student og skal etter planen flytte til neste semester (august) hvis jeg får innvilget overflytting. 

Til nå har jeg og kjæresten bodd sammen i bofellesskap med andre, men fra og med august og i 10 måneder kan vi ikke bo sammen fordi vi blir boende ca 1 time fra hverandre. 

Jeg har allerede begynt å tenke på hybel, og er så usikker om jeg vil ha hybel eller bo i bofellesskap. Jeg tenker at på en side blir jeg fort ensom og jeg vil se kjæresten kanskje 1 gang i uka utenom noen helger og ferie, så jeg blir alene resten av tiden. På den andre siden er jeg veldig rolig og stille og hadde dødd om jeg skulle bo sammen med noen som fester mye (jeg fester så og si ikke i det hele tatt og arrangerer i alle fall aldri fest) slik at jeg blir holdt våken på helg om jeg skal jobbe helg og om de er rotete. Hvis jeg bor alene på hybel blir det jo også kanskje mer koselig når kjæresten kommer på besøk siden vi blir helt alene (han skal bo i kollektiv med kompisene neste semester, så der blir vi ikke alene) og jeg får også ha det ryddig og rent rundt meg. 

 

Jeg er så usikker :(:( 

Anonymkode: b47d0...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gått for hybel! Bor du i kollektiv er det mer støy og du har ingen garanti for at det ikke er noen partyløver der 😜

Anonymkode: fb287...b83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...